Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Pre-E3 Nintendo Direct για το Super Smash Bros.

Λίγες ώρες πριν την έναρξη της Ε3, η ιαπωνική εταιρεία μας έδειξε μέσω ενός νέου Nintendo Direct τι πρόκειται να προστεθεί στο δημοφιλές Super Smash Bros. μέσα στους επόμενους τρεις μήνες. Έτσι λοιπόν, ο game director Masahiro Sakurai παρουσίασε νέους playable χαρακτήρες, νέες στολές για τα Mii, νέα τρόπαια και νέα επίπεδα, όλα τα παραπάνω είναι ήδη διαθέσιμα από σήμερα, ενώ το Tourney game mode που θα προστεθεί μέσω δωρεάν update τον προσεχή Αύγουστο, YouTube replays και νέες φιγούρες amiibo που σίγουρα θα γίνουν ανάρπαστες. Ο Ruy από το Street Fighter ($5,99 για 3DS και Wii U ξεχωριστά και $6,99 και για τις 2 κονσόλες), ο Roy από το Fire Emblem ($3,99 για 3DS και Wii U ξεχωριστά και $4,99 και για τις 2 κονσόλες) και ο Lucas από το Mother 3 ($3,99 για 3DS και Wii U ξεχωριστά και $4,99 και για τις 2 κονσόλες), έχουν ήδη προστεθεί στο roster. Τα νέα skins, περιλαμβάνουν τις ενδυμασίες των Akira και Jacky από το Virtua Figther, ενώ guest star θα πρέπει να θεωρείται ο Heihachi από τη σειρά Tekken. Επιπλέον, θα υπάρχουν skins για την Isabelle από το Animal Crossing, MegaMan.EXE από το Mega Man Battle Network, ZERO από το Mega Man X, Inkling Girl, Inkling Boy και Squid από το Splatoon. Η κάθε στολή θα κοστίζει $0,75 για το Super Smash Bros 3DS και $1,15 για την έκδοση του Wii U. Επίσης, τα skins κυκλοφορούν και σε πακέτο, με κόστος $6 για τη φορητή κονσόλα και $9,20 για το οικιακό σύστημα.

Θα υπάρχουν δύο νέα επίπεδα, το Dreamland stage, remake του αντίστοιχου για το Smash Bros του Nintendo 64 (κόστος $,199 ξεχωριστά για 3DS/ Wii U ή $2,99 και για τις 2 εκδόσεις) και το Miiverse stage που θα διατεθεί δωρεάν. Μάλιστα στο συγκεκριμένο επίπεδο, κατά τη διάρκεια των αγώνων και εφόσον η κονσόλα είναι συνδεδεμένη στο Internet, θα εμφανίζονται posts από το Miiverse, σχετικά με τους διαγωνιζόμενους χαρακτήρες. Στo Tourney mode που όπως αναφέρθηκε παραπάνω θα προστεθεί τον Αύγουστο θα υπάρχουν από τη μία τα Community Tourneys που οι παίκτες θα διαγωνίζονται για το ποιος θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο, ενώ από την άλλη, στα regular Tourneys θα υπάρχουν ειδικοί κανονισμοί και θα πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένο χρόνο.



Τα YouTube replays είναι επίσης γεγονός και πρόκειται να προστεθούν σύντομα στο Super Smash Bros. για το Wii U. Το νέο αυτό feature θα επιτρέπει στους παίκτες να ανεβάζουν τα replay videos των αγώνων τους στο YouTube, με την προϋπόθεση ότι είναι εγγεγραμμένοι χρήστες της υπηρεσίας. Επιπλέον, ο Sakurai παρουσίασε νέα amiibo. Αναλυτικά, θα κυκλοφορήσουν τρεις Mii fighters, οι Mii Brawler, Mii Swordfighter και Mii Gunner, οι οποίοι θα μπορούν να γίνουν configure χρησιμοποιώντας τα πρόσωπα των παικτών και skins που έχουν αποκτηθεί/αγοραστεί, τα amiibo των R.O.B., Duck Hunt, Mr. Game & Watch που θα είναι διαθέσιμα το Σεπτέμβριο και του Falco που θα κυκλοφορήσει στις γιορτές, ενώ και οι Mewtwo, Lucas, Roy και Ryu αναμένεται να έχουν τη δική τους, ξεχωριστή φιγούρα. Το DLC θα περιλαμβάνει νέα in-game bonus trophies, βασισμένα στους Ryu και Ken από το Street Fighter, Roy, Lucas και τους ήρωες του Splatoon. Οι παίκτες θα μπορέσουν να τα «ξεκλειδώσουν» αγωνιζόμενοι στο All-Star mode του Super Smash Bros., είτε στο Nintendo 3DS, είτε στο Wii U. Τέλος, για όσους θέλουν να αποκτήσουν «πακέτο» όλα τα περιεχόμενα του DLC, το κόστος θα είναι $21,96 για 3DS και Wii U ξεχωριστά και $29,16 και για τις 2 κονσόλες.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bandai Namco

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Super Smash Bros. Wii U
    • 12+ pegi 12+
      • 9.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (25)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.smashbros.com/en-uk/ FOLLOWERS 5 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Pirederas
    • Να δω τί θα πουν τώρα όσοι φώναζαν παλαιότερα ότι η Nintendo δεν θα επιτρέψει ποτέ επί πληρωμή DLC στις κονσόλες και τα παιχνίδια της...

    • Dural
    • Σε σχέση με τα DLCs του Mario KART 8 (όπου ουσιαστικά παίρνεις 2 παιχνίδια έξτρα με τα έξτρα κύπελλα και οδηγούς), οι τιμες στο Smash Bros είναι τσιμπημένες. Τώρα βέβαια μπορεί κάποιος που το λιώνει το παιχνίδι και τα fighting γενικότερα να μου πει "τι λες ρε φιλε, με τους 3 παίκτες θα βγαλω 5 μήνες έξτρα gameplay", αλλά η αίσθηση που μου άφησε είναι ότι είναι ακριβούτσικα.

      Χωρίς βέβαια να θέλω να υποβαθμίσω τα νέα movesets, στον Ryu πρέπει να χουν φοβερη δουλειά

    • agilebeast
    • Το να δημιουργηθεί κάποιος fighting χαρακτήρας έχει μεγάλο κόστος το οποίο αλλάζει από παιχνίδι σε παιχνίδι ανάλογα αν είναι 2D ή 3D. Έχουν βγει και έχουν πει πόσοι developers ότι ο κάθε χαρακτήρας κοστίζει αρκετά λεφτά για να δημιουργηθεί για παράδειγμα υπάρχει η φήμη ότι κάθε χαρακτήρας του Street Fighter κοστίζει κοντά στο 1 εκατομμύριο χωρίς να ξέρουμε αν ισχύει αλλά ξέρουμε σίγουρα ότι σε indie studios ένας χαρακτήρας κοστίζει γύρω στα 250-300Κ χιλιάδες για να δημιουργηθεί. Οι επιπλέον χαρακτήρες για να δημιουργηθούν χρειάζονται πόρους δεν φτιάχνονται μαγικά και ειδικά για post-release content όπου απασχολούν μια συγκεκριμένη ομάδα για να δημιουργήσει μόνο τους συγκεκριμένους χαρακτήρες. Ειδικά στη περίπτωση του Smash είναι αρκετά ακριβή να δημιουργηθούν αφού είναι fully 3D-Animated. Όλα αυτά τα κόστη ποιος θα τα πληρώσει; Αφού δεν είναι υπολογισμένα στο budget του παιχνιδιού πριν τη κυκλοφορία του. Δεν είναι οι χαρακτήρες 5 νέες 2D πίστες των 2 ευρών για να ξεπετάγονται έτσι. Στη τελική δεν χαλάει την εμπειρία σου αφού η Nintendo έχει υπολογίσει και σου έχει φτιάξει ήδη μια ποικιλία 50 χαρακτήρων για να παίζεις. Σίγουρα οι πίστες είναι ακριβές δεν αντιλέω. Mπορείτε να μπείτε όσοι έχετε κονσόλες να δείτε ότι όλοι οι χαρακτήρες σε fighting game έχουν το λιγότερο 5 ευρώ (Mortal Kombat πχ) και μερικοί χαρακτήρες του Blazblue φτάνουν τα 8.

    • winters
    • Το game όταν κυκλοφόρησε ήταν πολύ παραπάνω από πλήρες.
      Δεν μας το έδωσε μισό και μετά μας είπε πληρώστε για να πάρετε και το υπόλοιπο.

      PS. Ο Sakurai έχει πει ότι κάθε χαρακτήρας για να είναι έτοιμος, χρειάζεται 1 χρόνο δουλειά.

    • winters
    • Το game όταν κυκλοφόρησε ήταν πολύ παραπάνω από πλήρες.
      Δεν μας το έδωσε μισό (όπως έχουμε δει σε πόσα άλλα game) και μετά μας είπε πληρώστε για να πάρετε και το υπόλοιπο.

      PS. Ο Sakurai έχει πει ότι κάθε χαρακτήρας για να είναι έτοιμος, χρειάζεται 1 χρόνο δουλειά.
      PS2. http://i.ytimg.com/vi/YIYRiZ9TMzI/hqdefault.jpg

    • dawnstar
    • Ετσι οπως τα λετε το πρωτο tekken (που ειχε 8 χαρακτξρες Αν θυμαμε καλα ) τους πηρες 8 χρονια....τα dlc πρεπει να σταματησουν και ειδικα στα fighting .

    • Dural
    • @dawnstar: διαφωνώ στο ότι τα DLCs πρέπει να σταματήσουν ως γενική παρατήρηση, γιατί με αυτόν τον τρόπο τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι. Υπάρχουν ουσιαστικά DLCs και DLCs- αρπαχτές. Είναι διαφορετικό να αγοράζεις έξτρα χαρακτήρες, βασικούς από το ρόστερ του παιχνιδιού, μέσω pre-order και έναν κωδικό που ουσιαστικά ξεκλειδώνει το περιεχόμενο που υπάρχει ήδη στο δισκάκι, και είναι κάτι άλλο όταν μιλάμε για έξτρα περιεχόμενο το οποίο έρχεται ένα χρόνο μετά. Γιατί να μην στηρίξει ο developer ένα χρόνο αργότερα το παιχνίδι με νέο περιεχόμενο; Ειδικά όταν μιλάμε για ένα υπερπλήρες προϊόν και ειδικά σε fighting game.

      Για τις τιμές φυσικά και μπορούμε να συζητήσουμε για το τι θεωρούμε ακριβό, φθηνό, σωστό κτλ.

    • winters
    • Έχει διαφορά να αναπτύσεις τους χαρακτήρες όταν ετοιμάζεται το παιχνίδι και δουλεύει όλο το team σε σχέση με όταν έχει τελειώσει η ανάπτυξή του.

      Nintendo και DLC -> http://tay.kinja.com/nintendos-real-conquest-this-year-was-dlc-1711181685

    • Roronoa
    • υσχιει οτι οι χαρακτηρες στα fighting games ειναι ακριβοι για να γινουν produced

      http://www.siliconera.com/2013/02/25/skullgirls-characters-cost-250k-each-to-create-heres-why-squigly-is-cheaper/

      $48,000: Staff Salaries – 8 people for 10 weeks
      $30,000: Animation and Clean-up Contracting
      $4,000: Voice recording
      $2,000: Hit-box Contracting
      $5,000: Audio Implementation Contracting
      $20,000: QA Testing


      Αλλα 6ε τελικη τιμη δεν ειναι λιγα, αλλα θεωρητικα για να βγαλει τα λεφτα του αν κοστιζει ας πουμε 300κ πρεπει να πουλησει πανω απο 50κ κομματια, ισως να μπορουσαν να τον δωσουν πιο φτηνα αλλα πρπεει να περνει και η capcom μεγαλο μεριδιο (2$?).

    • GooDShiveR
    • Θεωρώ, χωρις να γνωρίζω στα σίγουρα, ότι όλο και κάποιο ποσοστό απο αυτά τα λεφτά θα πηγαίνουν στην Capcom.

*