Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Phil Spencer: «Δαπανηρές οι συμφωνίες με third parties για τη Sony»

Με τα εντυπωσιακά νούμερα πωλήσεων του PlayStation 4, δεν σημαίνει ότι η Sony εξασφαλίζει εύκολα τις συμφωνίες με τους third-party publishers για αποκλειστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τον Phil Spencer της Microsoft. Η Sony έχει επεκτείνει τις σχέσεις της με τους third parties, κάτι που οδηγεί σε συμφωνίες για αποκλειστικό περιεχόμενο και άλλα οφέλη για τους κατόχους του PlayStation 4. Αυτό οδήγησε κάποιους να πιστεύουν ότι λόγω του μεριδίου αγοράς που κατέχει η Sony, οι (third-party) publishers είναι αυτοί που «κυνηγούν» την εταιρεία για τις «αποκλειστικότητες». Είναι αρκετά δαπανηρές αυτές οι συμφωνίες (για τη Sony), είπε ο Spencer σε πρόσφατη συνέντευξή του στο GameSpot, σε απάντηση σχετικά για το αν είναι πιο δύσκολο για τη Microsoft να εξασφαλίσει αποκλειστικό περιεχόμενο για το Xbox.



Ο επικεφαλής του τομέα Xbox επανέλαβε επίσης ότι η Microsoft επενδύει ολοένα και περισσότερο στα first-party IPs, κάτι, που όπως τονίζει ο ίδιος, είναι δημιουργικά πιο δύσκολο από την… υπογραφή συμφωνιών. Συμφωνείτε με τα λεγόμενα του Phil Spencer; Αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Thomas_Th
    • Αυτονόητο κατά τη γνώμη μου.. Έχοντας ως δεδομενη την πλήρη και πολύπλευρη υποστήριξη των third-party πρέπει να κανει καλά αυτό που μόνο η Nintendo γνωρίζει άψογα: First-party.

    • Tim of Heavens
    • Συμφωνώ. Η MS έχει χαρτιά από το original Xbox ξεχασμένα στο πατάρι. Μην αρχίσει τώρα και μας φαρμάρει Forza και Halo κάθε 3 και λίγο και ξεπεράσουν το Final Fantasy σε αριθμό. Πρέπει να υπάρχει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα μεταξύ των κυκλοφοριών τλχ. 2 - 3 χρόνια αλλιώς ο κορεσμός θα κάνει ζημιά στα I.P. της.

    • pankar94
    • Για μένα ολες οι συμφωνίες με 3rd party για dlc Και δεν ξέρω τι άλλο,μου είναι αδιάφορες.Ούτε με νοιάζει να παίξω αποκλειστικά μισή ώρα παραπάνω ούτε να έχω το dlc ένα μήνα πιο,πριν.Δεν δίνω λεφτά για τέτοια πράγματα. Νομίζω καλά έκανε η ms και άφησε το CoD.Τζάμπα χρήματα και για,ένα μήνα καθυστέρηση, σιγά το,πράγμα. Καλύτερα να,επενδύσει σε αποκλειστικά.

    • GamingFun
    • Ίσως για εμένα η χρυσή συνταγή είναι ο σωστός συνδυασμός και των δύο. Δηλαδή και first-party τίτλους και αποκλειστικό περιεχόμενο σε third-party τίτλους.
      Ξέρω ότι ζητάω πολλά...

    • Pirederas
    • Ο Phil Spencer είναι πολύ καλός στον ρόλο του και εντελώς διαφορετικός από τον Mattrick, αλλά ξεχνάει ότι το Xbox 360 (ίσως και το Xbox One στην πρώτη χρονιά του) πορευότανε για χρόνια στον αυτόματο πιλότο με τα multiplatform games, το Call of Duty με τα αποκλειστικά (για 1 μήνα!) DLCs, και ολίγον από Halo, Gears of War, Fable και Forza, ενώ η Sony έχει ξετιναχτεί να προσφέρει πολλά και δυνατά αποκλειστικά παιχνίδια στις κονσόλες της. Το να κράζει ο επικεφαλής του Xbox τα λίγα πλέον 3rd party exclusives της Sony (τις αποκλειστικότητες τις είχανε στις εποχές PS1/2), είναι σαν να κράζει ο γαύρος τον βάζελο για παράγκα στο ποδόσφαιρο. Το Rise of the Tomb Raider είναι πολύ πρόσφατο για να ξεχαστεί. Το σίγουρο είναι ότι τα 3rd party exclusives, ειδικά για μεγάλα και δημοφιλή franchises όπως το TR, είναι κακό για τους gamers.

      Τουλάχιστον στην Microsoft είδανε το φως το αληθινό και μετά από 15 χρόνια στην βιομηχανία, επιτέλους το πήρανε χαμπάρι ότι πρέπει να φτιάξουν περισσότερα δικά τους δυνατά exclusives πέρα από το Halo και το Forza. Αφού απαλλάξανε την Rare από την αγγαρεία να φτιάχνει σαπιοπαίχνιδα για το Kinect, πάλι καλά. Ειδικά αυτό το studio έχει μείνει ανεκμετάλλευτο παρ' ότι το εξαγόρασαν πριν 15 χρόνια.

    • pankar94
    • Κοιτά το xbox 360 πουλούσε περισσότερο επειδή είχε βγει 1 χρόνο πιο πριν και επειδή είχε και χαμηλότερη τιμή κατά 100-150 ευρω σε σχέση με το ps3.

*