"Όταν είσαι μια ακόμα εταιρεία που ασχολείται με το gaming και ψάχνεσαι με ποιους μπορείς να συνεργαστείς, μπορείς είτε να ξοδέψεις δεκάδες δισεκατομμύρια δολλάρια για να φτάσεις στο επίπεδο των άλλων ή να καθορίσεις ποιοι είναι οι συνεργάτες σου. Εμείς έχουμε το Microsoft Game Stack. Το ανακοινώσαμε στη GDC: είναι το DirectX, το Windows Studio, το Azure. Ακόμα και ο Phil Harrison όταν ανακοίνωνε επι σκηνής το Stadia παρουσίαζε το Havok, παρουσίαζε το Digital Studio, έδειχνε πράγματα που εμείς δημιουργήσαμε. Βλέπουμε τη δύναμη που αποκτάμε όσο μεγαλώνει η πλατφόρμα μας και το να έχουμε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας gaming μας δίνει ακόμα περισσότερη δύναμη", συμπλήρωσε ο Spencer.
"Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των gamers έχει τριπλασιαστεί. Πρόκειται για μια αγορά με έσοδα $150 δισ. ετησίως και ο ρυθμός ανάπτυξής της είναι διψήφιο νούμερο. Ο ρόλος που διαδραματίζουν οι άλλες εταιρείς του χώρου είναι επίσης σημαντικός. Είμαστε ένας μεγάλος publisher και έχουμε πολύ καλές σχέσεις μαζί τους. Οπότε, αντί να τους μπλοκάρουμε και να μειώνουμε την επιρροή τους στην ανάπτυξη του gaming, προτιμούμε να βρίσκουμε τρόπους συνεργασίας ώστε να βοηθάμε στην ανάπτυξη της βιομηχανίας", είπε κλείνοντας το αφεντικό του Xbox.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity