"Οι ομάδες αναπτυξης επικεντρώθηκαν στο PS5. Εν τω μεταξύ υπάρχουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια παίκτες στο PS4. Πιστεύαμε ότι θα ήθελαν να μπορούν να ασχοληθούν με τα παιχνίδια που έχουν αγοράσει και στο PS5, οπότε αναπτύξαμε τη συμβατότητα ανάμεσα στα δύο συστήματα. Παράλληλα ρίξαμε το βάρος στο να εκμεταλλευτούμε όσο το δυνατό περισσότερο τα χαρακτηριστικά του SSD και του DualSense controller. Οπότε δεν είχαμε το χρόνο να ασχοληθούμε με τέτοιες συμβατότητες", ήταν πάνω κάτω τα λόγια του Ryan, ο οποίος στην τελευταία του πρόταση αναφέρεται στο backwards compatibility του PS5 με τα PS3, PS2 και PS1.
Ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον βρεθεί ο απαραίτητος χρόνος.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity