Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ο πρώην game director του τίτλου, Paul Rustchynsky, επιβεβαίωσε μέσω Twitter πως το DriveClub VR θα πλαισιωθεί από «μία συλλογή από ολοκαίνουριες πίστες».
The new tracks are awesome by the way, some of my favourites in the game ;) #DRIVECLUBVR #PSVR pic.twitter.com/C0VN1LPceb
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 29 Ιουλίου 2016
@VG_Dave There is a collection of brand new tracks. Not sure I can comment on development yet - I'll get back to you.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 29 Ιουλίου 2016
Το μεγάλο στοίχημα για την ομάδα ανάπτυξης (όποια κι αν είναι αυτή πλέον) είναι σίγουρα η «μετάφραση» ενός τόσο τεχνικά απαιτητικού τίτλου σε μία ομαλή εμπειρία εικονικής πραγματικότητας. Το frame rate πρέπει -τουλάχιστον- να διπλασιασθεί και ορισμένα στοιχεία του οπτικού συνόλου να ενισχυθούν για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα το πολυπόθητο «immersion». To αποτέλεσμα αναμένεται ενδιαφέρον, ειδικά στο μη αναβαθμισμένο PS4. Για την ώρα όμως, μπορείτε να δείτε τα παρακάτω, επίσημα screenshots και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Θα είναι ένα καλό "test drive" για το PlayStation VR το DriveClub VR.