"Χάρη στη δυνατότητα του PS5 να γίνονται render τα cinematics σε πραγματικό χρόνο, τα cutscenes στο Ghost of Tsushima και το Iki Island στο PS5 θα έχουν lip sync για το ιαπωνικό voice over. Επιπλέον στο Director's Cut έχουν χρησιμοποιηθεί τεχνολογίες όπως το haptic feedback και τα adaptive triggers. Βελτιώσεις θα υπάρξουν και στον 3D audio, οι χρόνοι φόρτωσης θα είναι δραστικά μειωμένοι, η ανάλυση θα φτάνει τα 4K και ο ρυθμός ανανέωσης τα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο", δήλωσε ο Productions communications manager της developer Andrew Goldfarb.
Ναι μεν το Ghost of Tsushima είναι playable στο PS5 μέσω backward compatibility, με ταχύτερους χρόνους φόρτωσης και ρυθμό ανανέωσης στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, παρόλα αυτά μόνο όσοι πληρώσουν για το Director’s Cut θα έχουν πρόσβαση στις υπόλοιπες τεχνικές αναβαθμίσεις.
Από πλευράς του, ο creative and art director της Sucker Punch, Jason Connell δικαιολόγησε την απόφαση αυτή λέγοντας ότι τα νέα χαρακτηριστικά συνδέονται με το νέο περιεχόμενο.
Mε δύο λόγια λοιπόν εκεί στη Sucker Punch θέλουν απλά επιπλέον παραδάκι για την Director’s Cut.......όχι ευχαριστώ πολύ, εγώ θα παίξω στο PS5 μου με Backwards Compatibility και 60fps και μια χαρά θα το ευχαριστηθώ!!