Η Respawn ιδρύθηκε το 2010 από τους Jason West και Vince Zampella, οι οποίοι ανήκαν στην ομάδα του Call of Duty. Το πρώτο Titanfall κυκλοφόρησε το 2014 αποκλειστικά στο box, ενώ το δεύτερο μέρος της σειράς κυκλοφόρησε πριν από μερικούς μήνες, αλλά δεν πήγε καλά εμπορικά, κυρίως λόγω του ότι έπεσε πάνω στην κυκλοφορία των Call of Duty και Battlefield 1 (το οποίο, παραδόξως(;), κυκλοφόρησε η ΕΑ). Το επόμενο μεγάλο project της Respawn είναι το νέο Star Wars action adventure game που είχε αναλάβει η Visceral Games, το Titanfall 3 και ένα VR game για το Oculus.
We’re excited for one of the world’s leading game studios to be joining EA!
— Electronic Arts (@EA) November 9, 2017
Learn more about Respawn joining EA here: https://t.co/0KiLI1YSbm pic.twitter.com/3cQMVFtNdn
RIP
Αυτό που έκανε η EA στη Respawn πέρσι με το Titanfall 2 είναι για OSCAR
Το χρονικό παράθυρο που κυκλοφόρησε πέρσι το Titanfall 2 ήταν σε κάθε επίπεδο, δολοφονικό.
Μήνες μετά, σε συζήτηση που είχα με αρκετούς gamers/συντάκτες, όποιος δεν το έβαλε στα Top του 2016 ήταν πολύ απλά γιατί δεν το είχε παίξει.
Βλέπω τη Respawn μετά το Titanfall 3, να φτιάχνουν χάρτες για το εκάστοτε Battlefield, Battlefront και ό,τι άλλο σε BF αποφασίσει να κυκλοφορήσει η EA :(
2 παιχνίδια το πολύ ακόμη και μετά από εδώ παν κι οι άλλοι.
Γλίτωσαν από την Activision οι άνθρωποι για να πάθουν με την EA.
Η MS που είναι ακριβώς στην ιστορία αυτή; Πόσος ύπνος;