Επίσης οι κάτοχοι συστημάτων της Nintendo προτιμούν τις φυσικές εκδόσεις σε ποσοστό 47%.
Ο τίτλος με τη μεγαλύτερη μετακίνηση αγοραστών σε φυσική διανομή είναι το FIFA 22, με ποσοστό 61%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το FIFA 21 ήταν 52%. Στον αντίποδα το 58% όσων απόκτησαν το Call of Duty: Vanguard επέλεξαν κάποια από τις ψηφιακές εκδόσεις, κάτι που ισχύει για το 69% των παικτών του Call of Duty: Black Ops Cold War. Το παιχνίδι με το μεγαλύτερο ποσοστό ψηφιακών πωλήσεων (64%), ήταν το F1 2021.
Σύμφωνα με τα στοιχεια των ERA/GfK/GSD, η κατάσταση το 2021 διαμορφώθηκε ως εξής:
Αντίτυπα % Ψηφιακών
1. FIFA 22 2.338.778 60,8%
2. Call of Duty: Vanguard 975.339 58,3%
3. Grand Theft Auto 5 967.242 76,9%
4. FIFA 21 602.224 62,3%
5. Mario Kart 8: Deluxe* 599.881 0%
6. Call of Duty: Black Ops Cold War 549.490 74,3%
7. Spider-Man: Miles Morales 505.803 30,6%
8. Animal Crossing: New Horizons* 457.407 0%
9. Minecraft 445.124 18,3%
10. Red Dead Redemption 2 395.669 78,2%
11. F1 2021 371.470 64,1%
12. Far Cry 6 371.020 44,7%
13. Assassin's Creed Valhalla 358.379 48,1%
14. Resident Evil Village 331.252 54,8%
15. Super Mario 3D World + Bowser's Fury* 321.010 0%
16. Battlefield 2042 297.462 58,6%
17. Tom Clancy's Rainbow Six Siege 236.834 96,3%
18. Ratchet & Clank: Rift Apart 225.477 18,4%
19. Pokémon Brilliant Diamond* 210.507 0%
20. Guardians of the Galaxy 192.576 27,4%
*Μη διαθέσιμα δεδομένα ψηφιακών πωλήσεων
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity