Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Boost mode στο PS4 Pro

Η Sony επιβεβαίωσε της φήμες που κυκλοφορούσαν τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο σχετικά με το system software 4.5 update για το PlayStation 4. Πιο συγκεκριμένα, όταν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα, οι κάτοχοι του PlayStation 4 Pro θα έχουν στη διάθεσή τους το επονομαζόμενο boost mode που θα επιτρέπει σε τίτλους για τους οποίους δεν υπάρχει το σχετικό patch να εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες του συγκεκριμένου μοντέλου. Αυτό που ισχύει για την ώρα είναι ότι, όταν οι χρήστες εισάγουν στο Pro ένα παιχνίδι για το οποίο δεν υπάρχει patch, τότε, η απόδοση της κονσόλας "πέφτει" στα επίπεδα ενός standard PlayStation 4. Πλέον, σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας, η CPU και η GPU του PS4 Pro θα τρέχουν σε υψηλότερες ταχύτητες, γεγονός που θα βελτιώνει το gameplay σε μια σειρά από παιχνίδια του PlayStation 4 που κυκλοφόρησαν πριν το λανσάρισμα του Pro.



Παιχνίδια όπως τα Tomb Raider Definitive Edition και Project Cars θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να πιάσουν ρυθμούς ανανέωσης 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Το ίδιο θα συμβεί με παιχνίδια που είναι σχεδιασμένα για ρυθμό ανανέωσης στα 30 καρέ και πάσχουν από frame drops, όπως τα Batman: Arkham Knight, Just Cause 3 και The Witcher 3. Επιπλέον τίτλοι που χρησιμοποιούν dynamic resolution scaling, όπως το Doom 2016, θα μπορούν να τρέχουν σε υψηλότερες αναλύσεις. Εννοείται βέβαια ότι τίποτα δεν θα μπορεί να τρέξει σε ρυθμούς ανανέωσης μεγαλύτερους από ότι είναι αρχικά σχεδιασμένο, ούτε θα υπάρξουν τρομερές αλλαγές στο τομέα της ανάλυσης. Τέλος, βελτιώσεις αναμένεται να υπάρξουν και στους χρόνους φόρτωσης. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • stali84
    • Eχω βαλει τη beta στο ps4 pro ειδα διαφορα μεγαλη στο doom και στην εικονα αλλα και παρα πολυ γρηγορο στα loading textures και επιπέδων...τωρα δοκιμασα καποια αλλα παιχνιδια οπως mad max,war thunder και dying light αλλα υπαρχει προβλημα στην εικονα εκει...υπαρχει πολυ motion blur κανει την εικονα σαν 'ξεχωριστα καρε''υπαρχουν σκαλοπατια δηλαδη στην κινηση..μπορει να ειναι λογω beta και να βελτιστοποιησουν...απο οτι καταλαβα υπαρχει θεμα με τα παιχνιδια που ειναι locked στα 30 frames..

    • abaddon77
    • Από ότι έχω δει σε βίντεο μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά σε κάποια παιχνίδια και ασήμαντα σε κάποια άλλα. Το προβληματικό Unity γίνεται locked στα 30 fps, προσφέροντας μια σημαντικά καλύτερη εμπειρία, όπως και το Just Cause 3. Σε κάποια παιχνίδια όπως το Witcher 3 και το Bloodborne οι διαφορές είναι αισθητές σε "δύσκολες" περιοχές, όπου το frame rate δεν πέφτει και δεν αυξομειώνεται όσο παλιά.Σε γενικές γραμμές το θεωρώ πολύ σημαντική προσθήκη. Φυσικά μην περιμένει κανείς άλματα από τα 30 στα 60 fps, αυτό είναι θέμα των dev των παιχνιδιών να το πετύχουν και όχι της κονσόλας. Στο Siege που είναι ξεκλείδωτο, τα fps εύτασαν τα 110. Overall προστίθεται ένα ακόμα κίνητρο σε όσους θέλουν να κάνουν upgrade σε Pro.

    • vonzuchter
    • wondwerful 101... game επος που περασε αθορυβα εμεινε ασημο και αγνωστο και ειναι απο τα πιο πρωτοτυπα και τρελα games ever. δεκαδες τετοια games πηγαν ακλαφτα σε παρομοιες κονσολες οπως gamecube dreamcast atari lynx κτλπ

*