Συνολικά, τα έσοδα των Xbox Live Gold, Xbox Game Pass, Xbox Game Pass Ultimate, PlayStation Plus, PlayStation Now και Nintendo Switch Online αντιστοιχούν στο 19% των όσων δαπανήθηκαν για αγορές παιχνιδιών. Η ανοδος σε σε σχέση με το 2020 είναι της τάξης του 15% και η Ampere αναμένει πως το 2022 θα αυξηθεί στο 21%.
Συνεχής είναι η πτώση του τομέα των κυκλοφοριών σε φυσική μορφή, που για πρώτη φορά έπεσε κάτω από το 30% της συνολικής δαπάνης των gamers. Η μείωση θα μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε η επιτυχία του Nintendo Switch, παρόλα αυτά η εκτίμηση για το 2022 είναι πως το ποσοστό αυτό θα πέσει ακόμα περισσότερο, στο 26% το 2022.
Η Sony παραμένει σε ηγετική θέση, με τις πωλήσεις των προϊόντων της να αντιστοιχούν στο 46% των εσόδων της αγοράς. Το ποσοστό της Nintendo έπεσε στο 29% (-2%) και εκείνο της Microsoft ανέβηκε στο 25% (+1%).
Για το 2022, η Ampere προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα ξοδέψουν πάνω από $61 δισ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity