Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

3D artist εξηγεί την προσομοίωση του νερού σε παιχνίδια όπως τα Uncharted 4 και Subnautica

*
Ένας 3D artist, με όνομα Thomas, δημοσιεύει στο Twitter και εξηγεί ότι η προσομοίωση του νερού σε πραγματικό χρόνο στα video games αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία.

Ο ίδιος είπε πως “χρειάζεται αρκετός καπνός και καθρέφτες για να παρουσιάζονται σωστά οι αντανακλάσεις του νερού και πρέπει να τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην γίνονται αντιληπτά. Οι περισσότεροι προγραμματιστές χρησιμοποιούν διάφορα cheats που περιλαμβάνουν υφές με χρήση της τεχνολογίας VFX για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση του τρεχούμενου νερού”.


Ο Thomas έφερε ως παράδειγμα το Uncharted 4 και το Far Cry 5 καθώς οι συγκεκριμένοι τίτλοι “ξεγελούν” το μάτι με κινούμενες υφές πάνω σε γεωμετρικά πλαίσια. “Τα συγκεκριμένα τεχνάσματα εξυπηρετούν στις λεπτομέρειες των κυμάτων και ουσιαστικά αποτελεί την κίνηση υφών πάνω σε ένα επίπεδο σχήμα. Επίσης, οι αντανακλάσεις του φωτός πάνω στο νερό παρουσιάζονται με πραγματικό φως που λάμπει μέσα από ένα ποτήρι με νερό”.



Επίσης, όταν οι προγραμματιστές θέλουν να αποδώσουν τα κύματα της θάλασσας χρησιμοποιούν συχνά μια μέθοδο που ονομάζεται Vertex displacement, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των κορυφών ενός πλέγματος και ως αποτέλεσμα το επίπεδο πλαίσιο μετατρέπεται σε κινούμενο.



Στη συνέχεια, ο Thomas αποκάλυψε λεπτομέρειες για την προσομοίωση του νερού στο Sea of Thieves, όπου σύμφωνα με τον ίδιο, οι προγραμματιστές φάνηκαν εξαιρετικά καινοτόμοι μιας και το περισσότερο παιχνίδι είναι “εν πλω”.  
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*