Το μυστήριο φαίνεται να λύθηκε 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του τίτλου, χάρη στον πρώην developer της Rockstar Games, Obbe Vermeij. Ο ίδιος σημειώνει πως τα αεροπλάνα αυτά σχεδόν έσκαγαν στο έδαφος μετά από προγραμματιστικά λάθη που κατέγραψε και σε ένα σχετικό tweet.
In GTA San Andreas, small planes are periodically created near the player to perform a fly-by.
— Obbe Vermeij (@ObbeVermeij) April 2, 2024
Sometimes they crash.
Before creating the plane, my code looks for obstacles in its path.
It scans a number of lines in the forward direction of the plane. These scans are slow so I… pic.twitter.com/8uUQcmU958
Όπως αναφέρει, πριν εμφανιστούν τα μικρά αυτά αεροπλάνα, ο κώδικας του τίτλου έλεγχε για πιθανά εμπόδια στη διαδρομή τους, αλλά για να ελαχιστοποιηθεί η άντληση πόρων, το σκανάρισμα γινόταν περιορισμένα και πολλές φορές μικρά αντικείμενα δεν εντοπίζονταν καν. Κάπως έτσι, αεροπλάνα έσκαγαν στο έδαφος από το πουθενά. Κάποιες άλλες φορές, τα αεροπλάνα δεν είχαν την απαραίτητη ταχύτητα για να ανέβουν πιο ψηλά και έτσι κατέληγαν κοντά στον παίκτη. Αναφέρει μάλιστα πως όλα αυτά έγιναν γνωστά στην πορεία και σε κάποια στιγμή υπήρχε η σκέψη να αφαιρεθούν εντελώς.
Ένα δεύτερο bug εμφανίστηκε σχεδόν τώρα, με τον Vermeij να αναφέρει σε σχόλιο ακόλουθού του, πως δεν το γνώριζε ούτε ο ίδιος! Όπως τονίζει ο χρήστης @Silent, υπήρχε ένα bug στοcollision detection που έκανε τα αεροπλάνα να θεωρούν εσφαλμένα πως μπροστά τους δεν βρισκόταν κανένα εμπόδιο.
Interesting. I didn't know there was an actual code bug as well. So it's passing the wrong x&y essentially?
— Obbe Vermeij (@ObbeVermeij) April 2, 2024
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity