Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

1080p το PES 2016 στο Xbox One

O European Product Manager του PES, ο Adam Bhatti, δήλωσε μέσω του λογαριασμού του στο Twitter πως το PES 2016 θα προσφερθεί φέτος και στους κατόχους Xbox One σε ανάλυση 1080p. Υπενθυμίζουμε πως το PES 2015 είχε προκαλέσει αρκετά αρνητικά σχόλια από πλευράς των φίλων της Microsft, μιας και η ανάλυση του game στο σύστημα της αμερικανικής εταιρείας ήταν μόλις 720p, την ώρα που στο ανταγωνιστικό PS4 ήταν 1080p. Όπως φαίνεται και στις δύο κονσόλες θα έχουμε πλέον την ίδια ανάλυση και -φανταζόμαστε- 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Το PES 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά της Ελλάδας στις 17 Σεπτεμβρίου σε εκδόσεις για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.



Ταυτόχρονα, θα διατεθεί και σε Special Anniversary Edition για PS3 και PS4, όπου οι fans του ποδοσφαίρου θα μπορέσουν να βρουν ένα συλλεκτικό steelbook και αρκετά in-game extras. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα για το PES 2016 στο επίσημο ελληνικό mini-site, εδώ.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PES 2016
    • 3+ pegi 3+
      • 5.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (6)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://pes.konami.com/ FOLLOWERS 10 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamer
    • Ολα αυτα χαριν στο νεο SDK, δηλαδη "...due to Microsoft's release of a new Xbox One SDK, Konami development members were able to improve the presentation of this year's Metal Gear Solid and Pro Evolution Soccer releases, jumping from their prior 720p resolution to a staggering 1080p..."

      Oσο για το MGS, "....Metal Gear Solid V: The Phantom Pain should follow suit. But this evolution means much more than just a potentially great visual experience on the Xbox One version of this year's Metal Gear Solid. If the SDK is truly impactful enough to nearly double the rendered pixels for these two games, then future Xbox One titles are sure to see similar bumps in visual fidelity..."

      Φανταζομαι τι εχει να γινει με το XO οταν θα βγει το DX12...

    • Pirederas
    • Μήπως έβγαλαν την Fox Engine από το PES 2016 και δείχνει 1080p στο Xbox One? Νομίζω ότι η μηχανή ανήκει στον Kojima, και τώρα φεύγει από την Konami.

      Καλά, για το MGSV δεν νομίζω να φτάσει την έκδοση PS4. Άντε να ανέβει από 720p σε 792p, ή 900p maximum. Το frame rate των 60fps είναι απαιτητικό, το Phantom Pain δεν είναι Destiny για να τρέξει έτσι απλά 1080p/30fps στο Xbox One.

      @ gamer

      Το DX12 δεν θα κάνει τίποτα απολύτως για να αναβαθμίσει το Xbox One σε αισθητά επίπεδα (το έχει πει και ο Phil Spencer να μην περιμένει ο κόσμος μεγάλες αλλαγές). Μόνο στο PC θα έχει αποτέλεσμα, κυρίως στην χρήση της CPU. Το Xbox One έχει ήδη ένα low level API ως κονσόλα, απλά αυτό θα αντικατασταθει από το DX12 για να είναι συμβατό με τα Windows 10 και τα παιχνίδια να προγραμματίζονται με έναν κοινό τρόπο για το Xbox One και το PC. Για πραγματική αναβάθμιση, αναμένουμε το επόμενο Xbox και το PS5.

    • AnimaPura
    • Καλή εξέλιξη για όσους σκοπεύουν να παίξουν αυτά τα παιχνίδια στο One, υπάρχει πιθανότητα Kojima και Konami να τα σπάσανε λόγω της Fox η οποία ήταν "δύσκολη" μηχανή.

    • AnimaPura
    • Δεν νομίζω επίτηδες. Από την στιγμή που ένα παιχνίδι έχει αποφασιστεί να βγει σε πολλαπλές πλατφόρμες, στόχος είναι πάντα να βγει κομπλέ σε όλες. Έτσι θα μεγιστοποιηθεί το κέρδος.

      Εγώ νομίζω ότι επειδή η Fox Engine δεν μπορούσε να βγάλει την ίδια απόδοση στα PES 2015 και Ground Zeroes για Xbox One και PS4, η Konami άρχισε να πιέζει τον Kojima. Just a thought...

*