Ταυτόχρονα, θα διατεθεί και σε Special Anniversary Edition για PS3 και PS4, όπου οι fans του ποδοσφαίρου θα μπορέσουν να βρουν ένα συλλεκτικό steelbook και αρκετά in-game extras. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα για το PES 2016 στο επίσημο ελληνικό mini-site, εδώ.
We got there thankfully, Xbox One #PES2016 will be 1080p
— Adam Bhatti (@Adam_Bhatti) July 22, 2015
Epitelous sto Xbox one bravo konami Kai Xbox ;)
Λογικό ειναι. Ειναι δυνατόν να μην μπορεί να τρέξει 1080p αθλητικό παιχνίδι?
Ολα αυτα χαριν στο νεο SDK, δηλαδη "...due to Microsoft's release of a new Xbox One SDK, Konami development members were able to improve the presentation of this year's Metal Gear Solid and Pro Evolution Soccer releases, jumping from their prior 720p resolution to a staggering 1080p..."
Oσο για το MGS, "....Metal Gear Solid V: The Phantom Pain should follow suit. But this evolution means much more than just a potentially great visual experience on the Xbox One version of this year's Metal Gear Solid. If the SDK is truly impactful enough to nearly double the rendered pixels for these two games, then future Xbox One titles are sure to see similar bumps in visual fidelity..."
Φανταζομαι τι εχει να γινει με το XO οταν θα βγει το DX12...
Μήπως έβγαλαν την Fox Engine από το PES 2016 και δείχνει 1080p στο Xbox One? Νομίζω ότι η μηχανή ανήκει στον Kojima, και τώρα φεύγει από την Konami.
Καλά, για το MGSV δεν νομίζω να φτάσει την έκδοση PS4. Άντε να ανέβει από 720p σε 792p, ή 900p maximum. Το frame rate των 60fps είναι απαιτητικό, το Phantom Pain δεν είναι Destiny για να τρέξει έτσι απλά 1080p/30fps στο Xbox One.
@ gamer
Το DX12 δεν θα κάνει τίποτα απολύτως για να αναβαθμίσει το Xbox One σε αισθητά επίπεδα (το έχει πει και ο Phil Spencer να μην περιμένει ο κόσμος μεγάλες αλλαγές). Μόνο στο PC θα έχει αποτέλεσμα, κυρίως στην χρήση της CPU. Το Xbox One έχει ήδη ένα low level API ως κονσόλα, απλά αυτό θα αντικατασταθει από το DX12 για να είναι συμβατό με τα Windows 10 και τα παιχνίδια να προγραμματίζονται με έναν κοινό τρόπο για το Xbox One και το PC. Για πραγματική αναβάθμιση, αναμένουμε το επόμενο Xbox και το PS5.
Καλή εξέλιξη για όσους σκοπεύουν να παίξουν αυτά τα παιχνίδια στο One, υπάρχει πιθανότητα Kojima και Konami να τα σπάσανε λόγω της Fox η οποία ήταν "δύσκολη" μηχανή.
Με βάζει σε σκέψεις για το αν το περσινό έγινε επίτηδες ή όχι...
Δεν νομίζω επίτηδες. Από την στιγμή που ένα παιχνίδι έχει αποφασιστεί να βγει σε πολλαπλές πλατφόρμες, στόχος είναι πάντα να βγει κομπλέ σε όλες. Έτσι θα μεγιστοποιηθεί το κέρδος.
Εγώ νομίζω ότι επειδή η Fox Engine δεν μπορούσε να βγάλει την ίδια απόδοση στα PES 2015 και Ground Zeroes για Xbox One και PS4, η Konami άρχισε να πιέζει τον Kojima. Just a thought...