Σύμφωνα με τον creative Director του τίτλου, Hugo Martin στόχος του DOOM Eternal είναι να μας κάνει να νιώσουμε απελευθερωμένοι χαρίζοντάς μας μια αγνή, αφιλτράριστη εμπειρία πρώτου προσώπου. Συνεχίζει λέγοντας πως ένας ήρωας είναι τόσο δυνατός όσο ο εχθρός που μόλις νίκησε και αν θέλουμε να νιώσουμε όσο πιο σκληροί γίνεται θα πρέπει να κατατροπώσουμε μερικούς πολύ δυνατούς κακούς. Φυσικά στόχος της ομάδας ανάπτυξης είναι το παιχνίδι να παραμείνει πιστό στις ρίζες του.
Το DOOM Eternal αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch το 2020.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity