Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Ancestors: The Humankind Odyssey εμφανίστηκε στο Reboot Develop

*
Στο φετινό Reboot Develop, το οποίο διοργανώνεται στο Dubrovnik της Κροατίας μεταξύ 19 και 21 Απριλίου, δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν gameplay υλικό από το Ancestors: The Humankind Odyssey. Το indie studio Panache Digital Games, του δημιουργού του Assassin’s Creed Patrice Desilets, εργάζεται στην ανάπτυξη του τίτλου εδώ και χρόνια, περιγράφοντας τον ως third person action-adventure survival episodic παιχνίδι, με κάθε επεισόδιο να αναβιώνει μια σημαντική στιγμή στην τεράστια ιστορία της ανθρωπότητας. Για την ύπαρξη του μάθαμε το 2015 και έκτοτε δεν έχουν δημοσιευτεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το project.

Αναφορές από τους παρευρισκόμενους στην prive παρουσίαση του Ancestors: The Humankind Odyssey αναφέρουν πως για την επίδειξη του gameplay χρησιμοποιήθηκε χειριστήριο του Xbox One και πως παίχτηκε κομμάτι του “Volume 1” του τίτλου με γεγονότα “στην Αφρική, 10 εκατομμύρια χρόνια πριν”. Σχολιάστηκε μάλιστα το πόσο βίαιο, αλλά και εντυπωσιακό είναι το παιχνίδι όταν σε ένα σημείο του ένας πίθηκος σκοτώθηκε από έναν κροκόδειλο, ο οποίος έχασε αργότερα την μάχη με μια τίγρη, την οποία συνέθλιψε ένα γιγάντιο φίδι. Η ζωτικότητα της ζούγκλας σαν open-world χάρτης περιγράφεται απίθανος, οπότε είναι δικαιολογημένο το hype για το επόμενο παιχνίδι του Desilets. Στην συνέχεια μπορείτε να δείτε ορισμένες φωτογραφίες από την παρουσίαση.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*