Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το σύστημα μάχης και οι μηχανισμοί του Xenoblade Chronicles X

Μέσω ενός livestream, η Monolith Soft παρουσίασε τους πολύπλοκους και καταπληκτικούς μηχανισμούς μάχης του επερχόμενου και πολυαναμενόμενου Xenoblade Chronicles X. Συγκεκριμένα, το σύστημα μάχης είναι παρόμοιο με αυτό του Xenoblade Chronicles, όμως ορισμένοι μηχανισμοί έχουν τροποποιηθεί για να είναι ταχύτερο το gameplay, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ melee και gun attacks on the fly, ενώ οι επιθέσεις ενάντια στους εχθρούς γίνονται αυτομάτως όταν τους στοχοποιήσετε. Επιπλέον, υπάρχουν Arts διαφόρων ειδών που έχουν κωδικοποιηθεί βάση χρώματος και κάθε ένα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των μαχών (Melee, Long-Range, Support και Shield), καθώς και Taunt Arts που χρησιμοποιούνται για να εκφοβίσουν τους αντιπάλους. Τα δυνατότερα arts απαιτούν charging όμως τα πιο αδύναμα δεν έχουν cool-down period.



Οι παίκτες πρέπει κατά τη διάρκεια των μαχών να συνεργάζονται με NPCs οι οποίοι πολλές φορές θα δείχνουν το Art που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Μέσω των combos τα Arts προκαλούν περισσότερη ζημιά και υπάρχει ένας μηχανισμός που ονομάζεται “double-cast”, ο οποίος προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη (ζημιά). Ακόμα, οι παίκτες μπορούν να σημαδεύουν τα αδύνατα σημεία των αντιπάλων ούτως ώστε να τους θέτουν ταχύτερα εκτός μάχης, ενώ, μέσω ενός gauge, θα είναι σε θέση να αναστήσουν έναν NPC. Επιπρόσθετα, παρουσιάστηκε ένας καταπληκτικός μηχανισμός που ονομάζεται Overclocked τον οποίο οι παίκτες μπορούν να ενεργοποιούν για να ενισχύουν τις επιθέσεις και να μειώνουν τα cool-down period των Arts. Άλλες πληροφορίες που αναφέρθηκαν είναι ότι τα μέλη της ομάδας μπορούν να χρησιμοποιούν τον ειδικό μηχανισμό Triple Cast (ο οποίος είναι απίστευτα ισχυρός). Ορισμένοι από τους εχθρούς μπορούν να καλούν ενισχύσεις, ενώ τα εικονίδια των εχθρών θα προειδοποιούν τους παίκτες για το επίπεδο κινδύνου, την πρόθεση επίθεσης και το επίπεδό τους. Δεν θα μπορούσε να λείπουν οι in-game αγορές, αλλά και το customize των armors, τα οποία κατατάσσονται σε διάφορες κατηγορίες. Όσον αφορά στα όπλα, οι παίκτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε swords, shields, javelins, guns, jetpacks αλλά και rocket launchers, ενώ, τέλος, θα μπορούν να παίρνουν τον εξοπλισμό των τεράτων που θανατώνουν. Στη συνέχεια, μπορείτε να απολαύσετε και το σχετικό βίντεο.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Monolith Soft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*