Το χρονικό
Στα τέλη της περασμένης χρονιάς ήρθαν στο site και στον υπογράφοντα αρκετά μηνύματα σχετικά με μηνύματα που λάμβαναν οι καταναλωτές από υπαλλήλους της εταιρείας. Μηνύματα που αφορούσαν αδυναμία της αλυσίδας να ολοκληρώσει παραγγελίες τους, αλλά και αναφορές ότι σύντομα τα συγκεκριμένα καταστήματα θα κλείσουν. Επειδή οι αναφορές ήταν διάσπαρτες, δεν δώσαμε την απαραίτητη βαρύτητα, θεωρώντας πως ήταν απλά κάποιες δυσκολίες που αφορούσαν συγκεκριμένα καταστήματα σε συγκεκριμένες περιοχές.
Πως αγοράζουμε games και κονσόλες εν μέσω καραντίνας;
Τα «καμπανάκια» της αγοράς
Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς, άνθρωπος που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του και συνεργάτης της αλυσίδας, μας ανέφερε πως η πληροφόρηση που είχε από το εσωτερικό της είναι πως σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν. Από τότε και μετά από έρευνα αρκετών ημερών μάθαμε πως πολλές αντιπροσωπείες έχουν σταματήσει την εμπορική συνεργασία με την αλυσίδα, γνωρίζοντας τις δυσκολίες της κατάστασης. Μέσα σε όλα, εδώ και μερικές ώρες το επίσημο site της εταιρείας είναι εκτός λειτουργίας, ενώ και η παρουσία της στα social media έχει «παγώσει» από τις αρχές Ιανουαρίου.
Πληρωμές
Προς τιμήν των ανθρώπων της Seven Group, όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές και οι προμηθευτές με τους οποίος επικοινωνήσαμε, αναφέραν πως η εταιρεία είναι απολύτως τυπική στις υποχρεώσεις της και πως δεν υπάρχει φόβος για ντόμινο εξελίξεων από ένα πιθανό «κανόνι», όπως έχουν συνηθίσει πολλές ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια, αφήνοντας άπειρους λογαριασμούς και συνεργάτες τους απλήρωτους.
Που θα βρω δωρεάν games για να παίξω;
Το αισιόδοξο σενάριο
Το αισιόδοξο σενάριο λέει πως όλη αυτή είναι μια διαδικασία αναδιοργάνωσης που περιλαμβάνει το κλείσιμο πολλών καταστημάτων (κυρίως των ιδιόκτητων) και τη συνέχεια της αλυσίδας, κυρίως με τη λογική του franchise και με πολύ πιο συγκεκριμένη τοποθέτηση στην αγορά.
Το απαισιόδοξο σενάριο
Το απαισιόδοξο σενάριο αναφέρει -όπως είναι εύκολα αντιληπτό- περιλαμβάνει το κλείσιμο όλων των καταστημάτων της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα. Και σε αυτό θα πρέπει να υπολογίσουμε το γεγονός ότι οποιοσδήποτε έχει κατάστημα Seven Spot με τη λογική του franchise, θα πρέπει να μπορέσει να στηρίξει πλέον με ιδία κεφάλαια όλο το εγχείρημα. Στην εποχή της πειρατείας και των ψηφιακών αγορών, κατανοεί κανείς πόσο δύσκολο είναι όλο αυτό.
10 εξαιρετικά Android games για να περάσεις το χρόνο σου
Πληροφορίες από την εταιρεία
Από συνεργάτες της εταιρίας (που θέλουν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους) πληροφορούμαστε ότι το δίκτυο υπέστη μεγάλη ζημία τα τελευταία χρόνια στη βασική του δραστηριότητα, η οποία είναι η ενοικίαση ταινιών, από εξωγενείς παράγοντες. Κυριότερος αυτών το παράνομο κατέβασμα ταινιών από το Internet, γνωστό ως «downloading», αλλά και στη συνέχεια, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και τα νέα μέσα που τέθηκαν στη διάθεση των καταναλωτών, όπως η συνδρομητικές τηλεοράσεις και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες με αποκορύφωμα την ανάπτυξη του Netflix από το περασμένο καλοκαίρι. Το μοντέλο των καταστημάτων Seven Spots έχασε με αυτόν τον τρόπο το μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου του. Ο μετασχηματισμός των καταστημάτων σε ένα νέο μοντέλο με διαφορετική επιχειρηματική κατεύθυνση απαιτεί χρόνο και χρηματοδότηση, τα οποία προφανώς είναι δύσκολο να εξασφαλισθούν.
Το να κλείσει η συγκεκριμένη αλυσίδα θα είναι μεγάλο πλήγμα για πολλούς από τους υπαλλήλους της. Στην πόλη μου υπάρχουν παιδιά που δουλεύουν στην συγκεκριμένη αλυσίδα από την πρώτη στιγμή που άνοιξε το κατάστημα, παλαιότερα ήταν και δύο μάλιστα, φαντάζομαι πως θα νιώσουν αυτά τα παιδιά σε περίπτωση που κλείσει η αλυσίδα. Πάντως τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει κάποια πράγματα στην ποικιλία των προϊόντων τους προς το καλύτερο. Προσωπικά δεν είχα κανένα παράπονο από το κατάστημα, είχαν γενικά φιλικό περιβάλλον για τον καταναλωτή, σαφώς πάντως με την έλευση των streaming υπηρεσιών μπήκε ακόμα ένα εμπόδιο σε αυτά τα καταστήματα.
Τρομερα λυπηρο και γεγονος και δυστυχως το βλεπαμε ολοι μας να ερχεται.Το παρανομο κατεβασμα ταινιων κυριολεκτικα σκοτωσε τα seven.Ειναι τα σημεια των καιρων οπως ηταν και το τελος των δισκαδικων και των videoclub.Εβλεπες παλιοτερα το seven της περιοχης σου να σφυζει απο κοσμο,να βγαινει νεα ταινια προς ενοικιαση και να κυνηγας με το τουφεκι να προλαβεις ενα απο τα αντιτυπα της...και να το βλεπεις τωρα αδειο δε γινεται να μη σε στενοχωρησει.Προσωπικα ημουν απιστευτα ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση,το περιβαλλον,τα προιοντα,τα παντα.Μακαρι να γινει μια ανακατευθυνση των παρεχομενων υπηρεσιων που να συναδει με την εποχη αν και ξερω πως αυτο ειναι το υπεραισιοδοξο σεναριο.Μακαρι τοσος κοσμος να μη χασει τη δουλεια του.
Όταν δυστυχώς οι κυβερνήσεις δεν έφτιαξαν ποτέ εμένα σοβαρό νόμο με ποινές, για όσους κατεβάζουν παράνομα, τότε όλα τα μαγαζιά που πουλάνε ταινίες κάποια στιγμή θα κλείσουν.
Καλα οκ το παρανομο downloading, το μεγαλυτερο θεμα ολων των videoclub ηταν και ειναι το streaming. Πως να ανταγωνιστεις netflix κτλ που με 10-20€ τον μηνα εχεις τοσο περιεχομενο.
Αναμενομενο να μην μπορει να συνεχιστει αυτο το μοντελο, ή αλλαζεις μοντελο η παυεις να υπαρχεις. Η ενοικιαση σε videoclub ειναι νεκρη. Και παρολο που τα seven πουλουσαν διαφορα πραγματα οι τιμες ηταν κακες απο οτι εχω διαβασει..
Με τα sevenbig time τι γινετε? https://www.sevenbigtime.gr/
Νομιζω πως αυτη ειναι μια σωστη ιδεα αλλα προφανως δεν ειναι λυση βιωσιμοτητας για ολα αυτα τα μικρα καταστηματα.
Εργαζόμενος της εταιρείας είμαι (σε μαγαζί που κλείνει αυτό το καιρό) και δεν δίνουν φράγκο, ούτε λόγος για αποζημίωση φυσικά. Θα ήθελα να αποκαταστήσετε την αλήθεια στην παράγραφο περί πληρωμών... η εταιρεία δεν τηρεί τίποτα και έμεινε πολύς κόσμος στα ξαφνικά άνεργος, σε μερικές περιπτώσεις βέβαια δίνουν και κανά ψίχουλο κυρίως σε παλιούς εργαζόμενους. Πληροφορηθείτε λίγο καλύτερα για το τι συμβαίνει και μην συμπονάτε τα κροκοδείλια δάκρυα του "κυρίου" Χ.Μ. που με τεχνάσματα έφερε την κατάσταση σε αυτό το σημείο ώστε να την πατήσουν πολλοί εργαζόμενοι. Ας μη μιλήσω και για άλλα γιατί καίνε.
Πρώην εργαζόμενη... κλείσαμε καλοκαίρι....μια ασυνεννοησία...ένα χάος...μέσα σε δύο βδομάδες τα μαζέψαμε...εμείς έχουμε πάρει κάποια χρήματα προς το παρών αλλά δεν βλέπω να παίρνουμε αλλά...
Η πληροφορησή μου για τις πληρωμές αφορά τους προμηθευτές και νομίζω πως είναι ξεκάθαρο απο το πως έχει γραφτεί
Πολύ κρίμα στο κατάστημα Έδεσσας γνωρίζω τους υπαλλήλους απτη πρώτη μέρα πάνω από δέκα χρόνια υπηρεσίας πολύ φιλικοί με το χαμόγελο και πρώτοι στην εξυπηρέτηση. Έχοντας αγοράσει πολλά παιχνίδια κυρίως για playstation όταν έχει εκπτώσεις Χριστούγεννα Πάσχα Black Friday cyber Monday στεναχωρεθηκα οταν είδα την επόμενη μέρα το μαγαζί με κούτες πακετάρισμα και έμαθα ότι κλείνει οριστικά. Τι να πεις στην Ελλάδα δυστυχώς γίνονται συμβαίνουν αυτά από εκεί που δε το περιμένεις ένας κολοσσός επιχείριση μπορεί να πέσει κι όμως...
Σε εμένα πάντως την τελευταία φορά που ενοικίασα ταινία( γύρω στις αρχές Ιανουαρίου), μου έδωσαν αντίγραφο. Ναι, καλά διαβάσατε Α-ΝΤΙ-ΓΡΑ-ΦΟ!!! (η κάτω επιφάνεια είχε μοβ χρώμα).Και σαν να μην έφτανε αυτό, το είχαν συμπιέσει κιόλας με το nero recode. Ενοείται, ότι δεν το πλήρωσα...
Ίσως πήραν λίγα αυθεντικά από την συγκεκριμένη ταινία (για να μην πληρώσουν) και έκαναν κόπιες και τις μοίρασαν σε καταστήματα. Έστειλα ενημερωτικό mail (με φώτο) στην αντιπροσωπεία και έκανα και παράπονα και στα κεντρικά της Θεσσαλονίκης. Φυσικά προσπάθησαν να το καλύψουν λέγοντας ότι είναι λάθος του υπαλλήλου και μου είπαν να πάω να πάρω άλλο δωρεάν από το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά από τότε δεν έχω ξαναπατήσει εκεί, αλλά ούτε πρόκειται...
Πλέον, έχω γίνει και εγώ "παράνομος" και τις ταινίες τις κατεβάζω, μιας που δεν υπάρχει άλλο βίντεο κλάμπ στην πόλη μου.
Εγώ λέω να φτιάξουμε μια ομάδα όλοι εμείς οι απολυμενοι να βγάλουμε τα απωθημένα μας για την εν λόγω εταιρεία. 8 χρόνια δούλεψα για τη πάρτη τους και μόνο παράπονα έχω!
Και πώς γνωρίζετε ότι το κατάστημα εκεινο είχε μόνο original dvd?Εμείς σε πελάτες καθημερινούς αποφύγαμε να δίνουμε copy!!!!
Καθημερινός δεν ήμουν στο συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά ήμουν σίγουρα τακτικός. Με έναν υπάλληλο μιλούσαμε και σαν γνωστοί. Το αντίγραφο όμως το πήρα...
Ωχ πάρε τη τρίχα κ καντην τριχιά! Εσυ ακούς αλυσίδα κ νομίζεις ότι όλα συμβαίνουν με ταχύτητα του φωτός, ταυτόχρονα κ με κοινή γραμμή. Ρομποτακια όλοι οι υπάλληλοι που λένε κ κάνουν ακριβώς τα ίδια πράγματα σύμφωνα πάντα με τις εντολές της "αλυσίδας". Ε σε πληροφορω πως όχι! Κ γω εδώ που δούλευα άλλες ταινίες μας έστελναν αντίγραφα άλλες ορίτζιναλ. Κ σε διαφορετικό αριθμό. Κ διαφορετικούς τίτλους πολλές φορές! Άνοιξε το μυαλό σου λιγάκι κ κατάλαβε τι σου γράφουμε όλοι εμείς που με τόση υπομονή ανεχτηκαμε τον κάθε ρακοσυλλέκτη που μόλις έμαθε ότι κλείνουμε ήρθε στο μαγαζί με ψεύτικη θλιμμένη μάσκα κ ξαφνικά τα dvd απέκτησαν αξία ανεκτίμητη για εκείνον. Τους τζίρους που κάναμε τις τελευταίες 20 μέρες πριν κλείσουμε θα τους ζήλευε η κάθε μεγάλη αλυσίδα!
@ blackmore Συμπερασματικά λοιπόν, οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος θα σκεφτεί πως, οι ίδιοι υπάλληλοι παίρνουν την πρωτοβουλία να αντιγράφουν τις ταινίες για μία εταιρία που η ίδια προμηθεύει κάρτες Νeflix τα μαγαζιά ενοικίασης. Μην υποτιμάτε κύριε την νοημοσύνη του κόσμου που διαβάζει τα σχόλια.
Άντε πάλι!!
Είχα πει δε θα ξανασχοληθω. Δε ξέρω για τι απαντησα.
Γιατί οι υπεύθυνοι τι είναι και λειτουργούν αυτόνομα ;;
Και εγώ πρώην υπάλληλος είμαι,το δικό μου μαγαζί έχει κλείσει εδώ κ 2χρονια περίπου.αποζημιωση και απολαβές όλα στο ακέραιο τα πήρα.ισως ο φίλος που είχε πρόβλημα με την αποζημίωση του,το μαγαζί να είχε φυσικό ιδιοκτήτη και να μην ήταν εταιρικό.αλλιως δεν ξέρω με ποιον άλλον τρόπο να μην πάρει αποζημίωση από την εταιρία,εκτός και αν δηλώσει πτώχευση.κατα την γνώμη την δική μου όταν άρχισε η κρίση στον κλάδο η αλυσίδα άργησε πολύ να ανταποκριθεί,να αλλάξει.περιμεναν να έρθουν καλύτερες μέρες,υπήρξε η λογική του λίγο από ολα,λίγο τεχνολογία λίγο παιχνίδι λίγο βιβλίο μέχρι και ενέργεια πουλουσαμε.οποια έννοια της εξειδικευσης πήγε περίπατο.καταλαβαινω πως η αλυσίδα προσπάθησε να αλλάξει πρόσωπο αλλά στράφηκε σε αγορές που ήταν και αυτές ήδη κορεσμένες πλέον.ειχα πρόταση να με απορροφήσει άλλο σεβεν για να μην χάσω την δουλειά μου,αλλά επειδή έβλεπα το τέλος να ερχεται(όπως και έγινε φέτος,έκλεισε και αυτό) επέλεξα να μην πάω και να αρχίσω πάλι από την αρχή.και μου βγήκε σε καλό.δυστιχως η ευτυχώς οι εποχές αλλάζουν.δυστιχως σγουρά κάποια πράγματα μένουν πισω
Καλημερα! Εγώ δουλεύω σε κατάστημα που δεν έχει κλείσει ακόμα. Δε γνωρίζω λοιπόν τι θα γίνει με την αποζημίωση μου αλλά φήμες περί πτώχευσης υπάρχουνε κ μάλιστα ξεκινάνε από τους ίδιους. Καταλαβαινεις ότι η θέση μας είναι δύσκολη όταν κυκλοφορούν αυτά κ εμείς καθόμαστε ακομα να δουλεύουμε τα μαγαζιά τους... Αυτό που είπε κ ο φίλος από πάνω όμως ισχύει... ότι να διορθωθεί το κομμάτι του άρθρου ότι είναι όλα σωστά με τις πληρωμές. Γιατί δεν είναι. Τουλάχιστον έτσι λένε σε εμάς... Όπως κ να χει έφυγες την καλύτερη στιγμή κ σας ζηλεύουμε λίγο... εσας που φύγατε νωρίς κ δε ζείτε όλη αυτήν την ξεφτίλα.... έχασε κάθε σοβαρότητα κ αξιοπιστία η εταιρία πλέον
Πραγματικά ήμασταν τυχεροί μες στην ατυχία μας. Την αποζημίωση μου ακόμα την παίρνω σε δόσεις. Ακόμα εκκρεμεί ένα ποσό αλλά δεν ελπίζω κ πολλά. Οι σκέψεις μας είναι μαζί σας. Εβλεπα από χρόνια πριν απαράδεκτες καταστάσεις αλλά πλέον όντως το ξεφτιλισαν! Εύχομαι να δικαιωθείτε!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ
Σήμερα που περνούσα από το κατάστημα που έχω αναφέρει σε πιο πάνω ποστ, είδα μια επιγραφή "ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 0,90 ΕΥΡΩ". Δεν πρόσεξα λεπτομέρεις γιατί περνούσα από το απέναντι πεζοδρόμιο, αλλά μάλλον είναι ένα από αυτά που κλείνουν...