Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σημαντικό downgrade στις καταστροφές του Crackdown 3

*
Πίσω στο 2015, όταν ανακοινώθηκε πως το Crackdown 3 θα χρησιμοποιεί cloud computing για να υπολογίζει και να κάνει render real-time ζημιές στα κτίρια ώστε να δημιουργεί ένα πλήρως καταστροφικό περιβάλλον για τον παίκτη, το υλικό που είχαμε δει ήταν σίγουρα πιο εντυπωσιακό από το τελικό που πλησιάζει να φτάσει στα ράφια τις επόμενες μέρες. Το παιχνίδι της Sumo Digital πρόκειται να κυκλοφορήσει σε Xbox One και PC στις 15 Φεβρουαρίου ύστερα από πολλές καθυστερήσεις (από το 2016) και πολλά από τα πράγματα τα οποία είχαν ανακοινωθεί φαίνονται να μην υπάρχουν πια στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, οι σφαίρες υποτίθεται πως θα είχαν διαφορετική επίδραση στις επιφάνειες, κάτι που τελικά δεν ισχύει, και επίσης οι παίκτες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν με αυτές ότι... σχήμα ήθελαν, πράγμα που επίσης δεν ισχύει. Ίσως το πιο απογοητευτικό όμως από όλα είναι το γεγονός πως δεν θα υπάρχουν τελικά ολοκληρωτικά destructible κτίρια, μιας και όλα τους στιρίζονται σε άφθαρτους πυλώνες. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η σκόνη από τις καταστροφές απλά εξαφανίζεται λίγη μόλις ώρα μετά, κάτι που δεν φαινόταν να συμβαίνει στο build του 2015. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια σύγκριση του παιχνιδιού μεταξύ 2015 και 2019.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*