Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτες ανεπίσημες πληροφορίες για τα multiplayer modes του Cyberpunk 2077

*
Η ιστοσελίδα DSOGaming δημοσίευσε πληροφορίες για τα multiplayer modes του Cyberpunk 2077, οι οποίες προέρχονται από dataminers. Όλα όσα θα διαβάσετε στη συνέχεια προέρχονται από το αρχείο .exe του παιχνιδιού, οπότε δεν είναι απλά εικασίες. Βεβαίως, τα πάντα είναι δυνατό να αλλάξουν.

Έτσι λοιπόν το παιχνίδι αναμένεται να προσφέρει δύο multiplayer modes. Το ένα ονομάζεται Heists και το άλλο φαίνεται πως είναι ένα deathmatch mode. Το πρώτο μοιάζει αρκετά με τις αποστολές του single player campaign και θα έχει εξειδικευμένες λειτουργίες:


Set Heist State
Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
Spawn tag: %s

Επιπλέον
Cyberpunk 2077 Multiplayer Heists Functions
MP.Heist.DebugMessageNameChanged
MP.Heist.MessagePlayerReady
MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
++ %s joined the heist
— %s left the heist
Character.Cpo_Muppet_Solo
Character.Cpo_Muppet_Assassin
Character.Cpo_Muppet_Netrunner
Character.Cpo_Muppet_Techie
lobby
cpo_heist_started
Character.Cpo_Muppet_Default
Character.
Character.Cpo_Default_Player
Waiting for players
Waiting for additional players… %u
> Match starts in %u <
Respawn in %u seconds
> Match ends in %u <
GAME FINISHED

Waiting for players…
> Heist starts in %u <
Waiting for players to get ready…
Duplicate characters detected
Respawning player…
Waiting for other players to get ready…
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY
use the debug menu to switch your character
Player is dead
> Heist ends in %u <
VICTORY

players in the Gather Area
Waiting for other players…
Go to the gather area (Seems to imply that players spawn either in free-roam or away from location where Heist actually begins and need to group there to begin)



Ορισμένες γραμμές από το debug scoreboard:
PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
PLAYER NAME |
KILLS |
DEATHS |
STATUS |
PING |
PLAYER NAME
DEAD
ALIVE
P L A Y E R S

Μερικές από τις λειτουργίες του deathmatch:
Cyberpunk 2077 Multiplayer Deathmatch Functions
++ %s joined the match
>> %s killed %s
You sent yourself directly to hell! Please don’t come back
Wow! You killed yourself… Bravo.
Your bullet was stronger than your self-esteem
Your shot destroyed your own body and soul. Duh
You sent %s directly to hell!
Wow! You killed %s without compassion
Your bullet was stronger than %s’s head
Your shot destroyed %s’s body and soul
%s sent you directly to hell!
Wow! %s killed you without compassion
%s’s bullet was stronger than your head
%s’s shot destroyed your body and soul
AllowJoinInProgressDM

Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν, το gameplay θα βασίζεται σε συνδέσεις τύπου Peer 2 Peer και το πιο πιθανό είναι πως δεν θα υπάρχουν dedicated servers. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Cyberpunk 2077
    • 18+ pegi 18+
      • 8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (5)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.cyberpunk.net/gr/en/ FOLLOWERS 14 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*