Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώην παραγωγός του Metroid Prime αποκαλύπτει πλάνα για τίτλο ανοικτού κόσμου που δεν υλοποιήθηκε

*
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Bryan Walker, πρώην διευθυντής ανάπτυξης και παραγωγώς στη Retro Studios  της Nintendo, αποκάλυψε πως υπήρχαν πλάνα για ένα πλήρως ανοικτού κόσμου Metroid Prime τα οποία δεν προχώρησαν. Σε συνεργασία με τον director της σειράς, Mark Pacini, ο Walker είχε φιλόδοξα πλάνα για το τρίτο παιχνίδι, στο οποίο η Samus θα εξερευνούσε ένα λιγότερο γραμμικό κόσμο. Ένα μερος από τις προσθήκες που είχαν προτείνει πέρασαν σε φάση προτυποποίησης, όμως διαπιστώθηκε πως το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν ένας υπερβολικά μεγάλος κόσμος. Ένα από τα στοιχεία που τελικά έμειναν στο συρτάρι ήταν η μετατροπή του σκάφους της Samus σε playble. Δεν αποκλείεται  αλλαγή σχεδίων να οφείλεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Wii, που ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών του Walker και του Pacini.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*