Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Περαιτέρω σκέψη χρειάζεται ένα remake του Silent Hill, σύμφωνα με τον δημιουργό του

*
Ο δημιουργός του Silent Hill, Keiichiro Toyama, πήρε θέση στο θέμα ενός remake για το Silent Hill που φημολογείται έντονα τα τελευταία χρόνια. Όπως φαίνεται λοιπόν, η Konami έχει αναθέσει διάφορα σχετικά projects σε τρίτες εταιρείες για επανεμφάνιση του franchise και σε νέα του συνέντευξη, ο δημιουργός της σειράς ερωτήθηκε πως θα έβλεπε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ειδικά μετά την επιτυχία που γνώρισαν οι σύγχρονες μορφές των πρώτων Resident Evil. «Είναι πιο δύσκολο να κάνεις remake το Silent Hill από το Resident Evil, καθώς το concept του gameplay στο δικό μας gameplay είναι παλαιότερο», σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε «δεν είναι ένα action game όπου μπορείς απλά να εκσυγχρονίσεις της δράση, όπως το Resident Evil. Το να φέρεις το Silent Hill στα σημερινά standards απλά αναβαθμίζοντας τα γραφικά, δεν ικανοποιήσει τους fans. Χρειάζεται να ξανασκεφτεί κάποιος το concept, να το κάνει να έχει ενδιαφέρον. Γενικά είναι πιο δύσκολο να απολαύσεις ένα παλιό παιχνίδι όπως όταν το έπαιξες παλαιότερα. Πέραν της πλατφόρμας, οι μηχανισμοί έχουν αλλάξει, η φιλοσοφία, έχει αλλάξει το gaming γενικότερα». Για όσους το έχουν χάσει, ο Keiichiro Toyama έφυγε από τη Sony μαζί με άλλους δημιουργούς και έχουν ιδρύσει την Bokeh Game Studio, η οποία ανακοίνωσε και στα Game Awards 2021 το πρώτο της game, το Slitterhead.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*