Ένα απόσπασμα της πατέντας αναφέρει πως το σύστημα μπορεί να μελετήσει το ιστορικό των δραστηριοτήτων του παίκτη για να προβλέψει πόσο χρόνο θα σπαταλήσει σε ένα καινούργιο παιχνίδι. Στη συνέχεια, εκμεταλλευόμενο την εκάστοτε πρόβλεψη, το dynamic difficulty system θα επεξεργάζεται το επίπεδο πρόκλησης που θα συναντά ο παίκτης κατά την εμπειρία του με το καινούργιο του παιχνίδι με αποτέλεσμα να παίξει όντως όσο χρόνο αναμενόταν.
Η συγκεκριμένη πατέντα είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα και περιμένουμε να δούμε σε ποιο παιχνίδι θα εφαρμοστεί αρχικά το σύστημα που αναφέρει. Ίσως το δούμε για πρώτη φορά στο αναμενόμενο Battlefield 6 που περιμένουμε να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021 ή στις αρχές του 2022.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity