"Για αρκετό καιρό, περίπου τρεις ή τέσσερεις μήνες, σκεφτόμουν σοβαρά την προοπτική του first-person. Και το παιχνίδι που μελετούσα ήταν ένα του Dreamcast (το Maken X αν το λέω καλά). Δεν ήταν το καλύτερο παιχνίδι του κόσμου, όμως ήταν ένα από τα λίγα όπου το melee combat δούλευε πολύ καλά σε οπτική πρώτου προσώπου και πίστευα ότι ήταν ένας τρόπος να διαφοροποιηθούμε...όμως τελικά ήταν αρκετά δύσκολο να δημιουργήσουμε το συναίσθημα, τις μάχες και τον χαρακτήρα που είχαμε στο μυαλό μας. Η ιδέα δεν έφτασε καν στον Tim Moss, που ήταν ο lead programmer. Νομίζω στον Tim έφτασε μόνο ως third-person game", είπε ο Jaffe.
"Για αρκετό καιρό, περίπου τρεις ή τέσσερεις μήνες, σκεφτόμουν σοβαρά την προοπτική του first-person. Και το παιχνίδι που μελετούσα ήταν ένα του Dreamcast (το Maken X αν το λέω καλά). Δεν ήταν το καλύτερο παιχνίδι του κόσμου, όμως ήταν ένα από τα λίγα όπου το melee combat δούλευε πολύ καλά σε οπτική πρώτου προσώπου και πίστευα ότι ήταν ένας τρόπος να διαφοροποιηθούμε...όμως τελικά ήταν αρκετά δύσκολο να δημιουργήσουμε το συναίσθημα, τις μάχες και τον χαρακτήρα που είχαμε στο μυαλό μας. Η ιδέα δεν έφτασε καν στον Tim Moss, που ήταν ο lead programmer. Νομίζω στον Tim έφτασε μόνο ως third-person game", είπε ο Jaffe.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 20/10/21
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο David Jaffe, director του πρώτου God of War δήλωσε ότι τα άρχικά πλάνα προέβλεπαν ότι το παιχνίδι θα ήταν ένα first-person adventure.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity