Ο τελευταίος εξήγησε πως ο Miyamoto θέλησε να μάθει πόσο πιθανό ήταν ένα Zelda game με gameplay στο στυλ του Mario Maker, σημειώνοντας ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να εφαρμόσουν αυτή τη φόρμουλα στο franchise καθώς τα dungeons και οι γρίφοι που θα περιέχονταν θα έπρεπε να είχαν τελείως διαφορετική νοοτροπία.
Έτσι το Chamber Dungeons του The Legend of Zelda: Link’s Awakening που κυκλοφόρησε τις προηγούμενες ημέρες δίνει μια πιο soft αίσθηση ενός Zelda Maker-like. Ο Aonuma σχολίασε σχετικά πως απαιτείται η κατανόηση των original dungeons πριν ο παίκτης ξεκινήσει να φτιάχνει τα δικά του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity