Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Shigeru Miyamoto ζήτησε τίτλο Zelda στο στυλ του Mario Maker

*
Ύστερα από χρόνια εικασιών για το ενδεχόμενο να υπάρξει ένα Zelda maker μετά την επιτυχία του Mario Maker που πρωτοκυκλοφόρησε για το Nintendo Wii U, αποκαλύπτεται πως ο Shigeru Miyamoto είχε ζητήσει από τον Eiji Aonuma να σκεφτεί να πραγματοποιήσει ένα τέτοιο concept.

Ο τελευταίος εξήγησε πως ο Miyamoto θέλησε να μάθει πόσο πιθανό ήταν ένα Zelda game με gameplay στο στυλ του Mario Maker, σημειώνοντας ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να εφαρμόσουν αυτή τη φόρμουλα στο franchise καθώς τα dungeons και οι γρίφοι που θα περιέχονταν θα έπρεπε να είχαν τελείως διαφορετική νοοτροπία.


Έτσι το Chamber Dungeons του The Legend of Zelda: Link’s Awakening που κυκλοφόρησε τις προηγούμενες ημέρες δίνει μια πιο soft αίσθηση ενός Zelda Maker-like. Ο Aonuma σχολίασε σχετικά πως απαιτείται η κατανόηση των original dungeons πριν ο παίκτης ξεκινήσει να φτιάχνει τα δικά του.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*