Σχολιάζοντας σχετικά είπε, «θεωρώ πως η ανάλυση 4K είναι αρκετή, ενδιαφέρομαι περισσότερο για εξέλιξη στο χώρο των fps. Με ενδιαφέρει περισσότερο να ανεβάσουμε τον πήχη στα 120fps, ή ακόμα και στα 240fps. Θεωρώ πως αυτό είναι το χαρακτηριστικό που θα αλλάξει τις εμπειρίες μας (στο gaming) από εδώ και πέρα». Μένει να δούμε πόσο εφικτοί είναι οι στόχοι που θέτει ο Yamauchi.
Σχολιάζοντας σχετικά είπε, «θεωρώ πως η ανάλυση 4K είναι αρκετή, ενδιαφέρομαι περισσότερο για εξέλιξη στο χώρο των fps. Με ενδιαφέρει περισσότερο να ανεβάσουμε τον πήχη στα 120fps, ή ακόμα και στα 240fps. Θεωρώ πως αυτό είναι το χαρακτηριστικό που θα αλλάξει τις εμπειρίες μας (στο gaming) από εδώ και πέρα». Μένει να δούμε πόσο εφικτοί είναι οι στόχοι που θέτει ο Yamauchi.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 18/02/20
Ο Kazunori Yamauchi, δημιουργός της σειράς Gran Turismo, θρυλικός designer και υπεύθυνος της Polyphony Digital, μίλησε για το μέλλον του racing franchise.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity