Κάθε χαρακτήρας αποτελείται από 100.000 πολύγωνα, με τα 20.000 από αυτά να χρησιμοποιούνται για τα μαλλιά, αριθμός πέντε φορές πιο μεγάλος από την προηγούμενη γενιά. Όσον αφορά στις μάχες με αντιπάλους μεγάλου μεγέθους, αυτές δεν θα διαφέρουν παρά ελάχιστα από τις μάχες με αντιπάλους κανονικού μεγέθους, με τη μόνη διαφορά να είναι τα party co-op actions που θα βοηθούν στην εξολόθρευση τέτοιου είδους εχθρών. Ακόμα, οι μάχες θα πραγματοποιούνται πατώντας ένα πλήκτρο το οποίο θα καθορίζει το combo κατά την κίνηση. Μέσω άλλων timed button presses θα πραγματοποιούνται κινήσεις σε συνεργασία με άλλα μέλη της ομάδας, ενώ θα είναι δυνατό το parry με το κατάλληλο timing σε σχέση με τις επιθετικές κινήσεις των αντιπάλων, κάτι το οποίο αναμένεται να ικανοποιήσει τους βετεράνους της σειράς.
Το MP καταναλώνεται εκτελώντας ειδικές κινήσεις, κάνοντας dodging και warping. Οι παίκτες μπορούν να είναι εφοδιασμένοι με πολλά όπλα, όμως το ένα από αυτά θα ορίζεται ως το κύριο. Επίσης είναι πιθανή η ανεύρεση σπάνιων όπλων. Η πόλη η οποία φαινόταν στο πιο πρόσφατο trailer του Final Fantasy XV ονομάζεται Restalm και στην οποία θα μπορείτε να πάτε για ψώνια ή να μείνετε στα ξενοδοχεία. Η Restalm είναι η βασική πόλη στην οποία θα βρεθείτε στο πρώτο μισό του παιχνιδιού. Τα Summon beasts θα πρέπει να νικηθούν προτού έχετε τη δυνατότητα να τα αντιμετωπίσετε. Μόνο ο Noctis μπορεί να καλέσει τέρατα τα οποία θα «αποκτήσετε» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Τέλος, η Square Enix σημείωσε ότι στην τελική έκδοση του Final Fantasy XV κάποια πράγματα στο gameplay θα είναι διαφορετικά σε σχέση με ότι παρουσιάστηκε στο Tokyo Games Show και αυτά θα παρουσιαστούν στο demo που θα διατεθεί εντός του 2015.
Η Square έχει ανέβει πάρα πολύ στα μάτια μου με τις συνεχής πληροφορίες του τελευταία.. Άντε να πλησιάζουμε προς την κυκλοφορία..
Επίσης το Duscae episode βρίσκεται στο 80% της ανάπτυξης του.
Λογικά θα είναι αρκετά καλό και θα όλα όσα διάβασα σχετικά με την απόκτηση των ικανοτήτων και των Summon beasts μου φάνηκαν λογικά. Το μόνο που με παραξένεψε είναι τα Party Co-ops. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παίξει κανείς διπλό ή εννοεί τη συνεργασία με τους χαρακτήρες της ομάδας που θα ελέγχει ο χρήστης;
Καλά όλα αυτά αλλά ακόμα περιμένουμε (και θα περιμένουμε για πολύ) ένα remake του FFVII...!
@GamingFun
Είχανε κάνει δηλώσεις πρόσφατα ότι δυστυχώς μόνο ο πρωταγωνιστής θα είναι playable (o Noctis), ο αρχικός σχεδιασμός ήτανε να υπάρχει seamless switching σύστημα ανάμεσα στα party members.
Όσον αφορά τα party co-op actions που λένε πρέπει να αναφέρονται σε κάποιες συγκεκριμένες επιθέσεις που θα εκτελούνται με συνδυασμό χαρακτήρων αλλά ο παίχτης θα εξακολουθεί και εκείνη την ώρα να έχει τον έλεγχο του Noctis.
Το story πάνω από όλα και το σύστημα μάχης.Θέλω ένα story που θα μου τινάξει τον εγκέφαλο και ταυτόχρονα θα είναι βατό και κατανοητό, όχι σαν το XIII.Final Fantasy χωρίς δυνατό story και συναίσθημα, δεν είναι Final Fantasy.
Το σύστημα μάχης επίσης ξεφέυγει από αυτό που έχουν τα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά είναι νωρίς για να δούμε αν είναι καλό ή όχι.Η action προσέγγιση που πέρνει το παιχνίδι σαν πρώτη σκέψη δεν μου αρέσει καθόλου, αλλά μπορεί να αποδειχθεί ότι δουλέυει καλά.
Δυνατό story και δημιουργία έντονων συναισσθημάτων, αυτά έκαναν τα FFVII, VIII, IX αλησμόνητα παιχνίδια και εκεί ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψει η σειρά FF.