Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα που χρησιμοποιεί shader processors που μειώνει το μήκος των rays και βελτιώνει τη συνολική απόδοση όταν είναι ενεργοποιημένο το ray-tracing. Η στρατηγική αυτή ίσως οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις, καθώς το shader program πραγματοποιεί μονάχα hit testing, αναφέρει η πατέντα.
Το real-time ray tracing, επιτρέπει τη ρεαλιστικό προσομοίωση φωτισμών και αντανακλάσεων, όπως των εφέ σε ταινίες CGI και είναι ένα από τα πολυδιαφησμένα χαρακτηριστικά των PS5, Xbox Series X αλλά και των σύγχρονων PC GPUs.
Προς το παρόν, παιχνίδια του PlayStation 5, όπως τα Spider-Man: Miles Morales και Ratchet & Clank: Rift Apart διαθέτουν ray-tracing modes, όμως η ενεργοποίησή τους γίνεται εις βάρος ρυθμού ανανέωσης ή της ανάλυσης, λόγω της υπολογιστικής ισχύος που απαιτείται. Από την άλλη, στο Gran Tursimo 7 δεν υπάρχει ray-tracing κατά τη διάρκεια του gameplay, παρά μόνο σε replays στο Garage mode.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity