"Δεν έχω άποψη σχετικά με το τι μπορει να ενδιαφέρει το κοινό σας και αυτό μπορεί να εξοργίσει ορισμένους. Αν αγαπάς ένα παιχνίδι, αγόρασέ το full price. Είναι πάρα πολλές οι φορές που έχω ακούσει gamers να λένε, ωραία το πήρα με έκπτωση ή μέσω του PS Plus. Μην κάνετε παράπονο αν κάποιο παιχνίδι μείνει δίχως sequel, εφόσον δεν έχει την απαραίτητη υποστήριξη κατά τον λανσάρισμά του. Το God of War κατέγραψε εκατομμύρια πωλήσεις όταν κυκλοφόρησε, το Days Gone. Προσωπικά, δεν εργάζομαι για τη Sony, δεν γνωρίζω τα νούμερα", σημείωσε ο Garvin, που αναφέρθηκε και στις συνέπειες της πειρατείας στην ανάπτυξη video games.
"Μπορώ να σας πω ότι όταν δημιουργήσαμε το [Syphon Filter] Dark Mirror [για το PSP], είχαμε τέτοια αποτυχία λόγω της πειρατείας και το χειρότερο ήταν ότι η Sony δεν είχε αντιληφθεί το μέγεθος της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει στις πωλήσεις. Τους δείχναμε τα torrents, από ένα torrent site είχαν πραγματοποιηθεί σχεδόν 200.000 downloads του Dark Mirror. Δεν θυμάμαι τα ακριβή νούμερα, όμως είχα εξαγριωθεί μιας και ήταν χρήματα που δεν είχαν μπει, όπως έπρεπε, στην τσέπη μου".
Εγώ λέω μην ζητάς day one πωλήσεις αν δεν λειτουργεί σωστά day one το παιχνίδι σου. Αυτά και καλό βράδυ.
Με αυτή τη λογική πολύ λίγα παιχνίδια θα πουλούσαν. Είναι πολύ υποκειμενικό θέμα πέρα των πολύ σοβαρών θεμάτων.
Δεν έχω ιδέα τι παιχνίδια αγοράζεις εγώ βρίσκω αρκετά χωρίς προβλήματα day one. Οσο για τον συγκεκριμένο κάναν ρεκόρ απο bugs στην αρχική κυκλοφορία οπότε και πάλι καλό βράδυ
Ποια ταινια ηταν που ο καλλιτεχνης πηγε στο δισκαδικο και σηκωσε ολα τα δικα του CD για να φανει οτι πουλαει; Θα μπορουσαν να ακολουθησουν την ιδια τακτικη και οι developers.. just saying
Συμφωνώ απόλυτα με το John Garvin..............
Και όχι ο director του Days Gone, ΔΕΝ έκανε απλά μια δήλωση. Τους είπε στα μούτρα την αλήθεια έτσι όπως είναι και καλά έκανε για μένα!!
Θες Sequel man μου?? Τότε αγόρασε το Full Price και δείξε εμπράκτως ότι γουστάρεις το Game και υποστηρίζεις 100% το στούντιο. (γιατί κλαίγεσται τώρα σας λέει;)
Εγώ πάντως την 80ρα μου για την Special Edition του Days Gone την έδωσα DAY ONE, και έχω κάθε δικαίωμα να στεναχωριέμαι που δεν θα δω ποτέ Sequel!!
Το Days Gone πουλησε καλα. Δεν ειναι αυτο το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι η βαθμολογια του στο metacritic (απο τους δημοσιογραφους) ειναι γυρω στο 70. Η βαθμολογια χρηστων εννοειται ειναι παραπανω, αφου το παιχνιδι ειναι παρα πολυ καλο.Η Sοny ομως θελει τα franchise της να ειναι στις "πρασινες" βαθμολογιες απο τα sites ειδαλλως πεφτει ακυρο. Με λιγα λογια ο τελευταιος που φταιει για την κατασταση ειναι αυτος που αγορασε το παιχνιδι, ειτε day 1 ειτε day 800 (pun intended). Απο κει και περα ας μας πουν οι δημοσιογραφοι πως βαλανε αυτες τις βαθμολογιες, κι ας μας πει η Sony πως ακυρωνει ενα παιχνιδι που ξερει οτι αγαπηθηκε απο τον κοσμο.
Την ιδια στιγμη που εγκρινεται το the last of us remake για να ειναι απασχολημενο μερος του δυναμικου της naughty dog...remake ενα παιχνιδι που κυκλοφορησε πριν 8 χρονια και εχει γινει ηδη remaster.
Συγγνώμη, αλλά από που κι ως που οφείλουν οι δημοσιογράφοι/κριτικοί να απαντήσουν γιατί έβαλαν ό,τι έβαλαν; Αυτό δεν είναι το νόημα του review; Το κείμενό τους δεν είναι κάτι που καταλήγει σε μια βαθμολογία και όλο αυτό στο σύνολό του είναι η κριτική πάνω στο προϊόν;
@Sephiroth Εχεις απολυτο δικιο, το review απο μονο του ειναι η απαντηση. Δεν εννοω κυριολεκτικα οτι καποιος χρωσταει εξηγησεις. Χρησιμοποιω μια υπερβολη για να δωσω εμφαση σε κατι που θεωρω αδικο, αυτη τη φορα με αμεση επιπτωση στη συνεχεια του franchise και του studio πισω απο αυτο. Επισης για να μην υπαρχει καμια παρεξηγηση, ειλικρινα δεν ειχα ψαξει το review εδω στο enternity πριν γραψω το σχολιο. Δεν ειναι προθεση μου να στοχοποιησω το συγκεκριμενο review.
Καλά, δεν το είπα γι' αυτό ρε συ. Απλά ήθελα να είμαι ξεκάθαρος πως οι reviewers δεν έχουν κανένα λόγο να απολογηθούν εδώ. Έγραψαν κάτι, έχουν παραθέσει ένα κείμενο και μια βαθμολογία. Αν αυτά μεταξύ τους δεν σχετίζονται ή αυτό που έγραψαν δεν είναι κριτική, είναι άλλη συζήτηση.
Και κατι ακομα, πολυ σημαντικο. Η τιμη των παιχνιδιων καθοριζεται απο την αγορα. Τι σημαινει αυτο με απλα λογια: Οτι εαν ολοι μας αγοραζαμε τα παιχνιδια day 1, οι τιμες των παιχνιδιων θα ανεβαιναν σιγουρα, αφου θα διναμε το μηνυμα οτι υπαρχει το περιθωριο να γινει κατι τετοιο. Δεν θα ηταν ομως καθολου σιγουρο οτι με τα εξτρα εσοδα θα ανεβαινε και η ποιοτητα των παιχνιδιων, αφου ο βασικος στοχος των εταιριων ειναι η μεγιστοποιηση του κερδους. Δεν ειναι ουτε οσο απλοϊκο το παρουσιαζει ο σεναριογραφος του Days Gone, αλλα ουτε και η αγορα λειτουργει με φιλανθρωπικες διαδικασιες. Οποιος θελει να ενισχυσει οικονομικα τον αγαπημενο του developer, ας κανει μια δωρεα, δεν θα αρνηθουν. Βεβαια δεν συνιστω κατι τετοιο..
Αν και λείπει 2 χρόνια απο την Bend , έχουμε επιτέλους μια to the point άποψη απο κανονικό insi...DEV :p της βιομηχανίας. Δεν νομίζω πάντως οτι το είπε όσο επιθετικά γράφτηκε στον τίτλο και συμφωνώ στην βάση της άποψης του.Προσωπικά το πήρα σε προσφορά ψηφιακό περίπου στο 20άρι , το απόλαυσα 100% αλλά δεν καίγομαι να δω sequel , ειδικά αν ισχύουν οι πρόσφατες δηλώσεις οτι θα είχε co-op play shared universe (wtf?). Όσο ενδιαφέρον κόσμο και να έχει, σε co-op θα μου μετέδιδε τη μιζέρια του state of decay 2 , που ανάθεμα το έχει ανακοινώσει και 3ο sequel :D
P.S. Αφήνω εδώ και την διευκρίνηση που άφησε πριν 2 μέρες στο Twitter ...
@John_Garvin στις 18 April 21
This is what I said: If a game doesn't make money, it's probably not going to get a sequel. That's a financial, marketing, and business fact. I can't believe this is shocking news to some of you. Also, I wasn't even talking about Days Gone, I haven't been at Bend Studio in two years. I told Jaffe I don't know what they're working on, I don't know the financials. I was talking about my personal experience, about how piracy on the PSP hurt me financially. What I could have added is that ANYTHING that doesn't make money doesn't get supported. VITA, anyone? Again, I have no knowledge of the financials here, it's just common sense. Have you seen a movie that you loved, but didn't pay to see? Then wondered why it never got a sequel? .. So, you do you. If you don't like a game? If it's buggy? If you listen to reviewers' opinions? If you think games cost too much? More power to you. Just don't buy it on sale a year later, discover you love it, then wonder why a sequel never got made. Also, I've said some controversial things in the past ... this ain't one of 'em: If something isn't profitable, it probably isn't going to get a sequel.