Οι εταιρείες της βιομηχανίας μας έβαλαν διαφήμιση κατά κύριο λόγο σε αθλητικά γεγονότα (όπως αγώνες του NFL και του NBA). H Nintendo έδειξε να επενδύει σε τηλεοπτικό χρόνο γύρω από παιδικές σειρές, όπως το SpongeBob SquarePants. H πιο σημαντική διαφήμιση για το Xbox ήταν αυτή του Gears 5 που προβλήθηκε 2.948 φορές και έφτασε σε έξοδα τα 22.7 εκατομμύρια δολάρια. Από την άλλη, η Sony επένδυσε περισσότερο στη διαφήμιση για το PS Now που έπαιξε πάνω από 2.000 φορές και έφτασε σε έξοδα τα 18.8 εκατομμύρια δολάρια. Συνολικά, η αγορά έριξε περί τα 319.6 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικό χρόνο το 2019.
Οι εταιρείες της βιομηχανίας μας έβαλαν διαφήμιση κατά κύριο λόγο σε αθλητικά γεγονότα (όπως αγώνες του NFL και του NBA). H Nintendo έδειξε να επενδύει σε τηλεοπτικό χρόνο γύρω από παιδικές σειρές, όπως το SpongeBob SquarePants. H πιο σημαντική διαφήμιση για το Xbox ήταν αυτή του Gears 5 που προβλήθηκε 2.948 φορές και έφτασε σε έξοδα τα 22.7 εκατομμύρια δολάρια. Από την άλλη, η Sony επένδυσε περισσότερο στη διαφήμιση για το PS Now που έπαιξε πάνω από 2.000 φορές και έφτασε σε έξοδα τα 18.8 εκατομμύρια δολάρια. Συνολικά, η αγορά έριξε περί τα 319.6 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικό χρόνο το 2019.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 30/12/19
Το iSpot.tv δημοσίευσε μια έρευνα που αναφέρει πως η βιομηχανία του gaming ξόδεψε λιγότερα χρήματα το 2019 για τηλεοπτικό χρόνο. Πως κινήθηκαν οι 3 «μεγάλοι»;
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity