Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Ubisoft Annecy βοηθάει στην ανάπτυξη του The Division

Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, το studio που ανέπτυξε το Rayman 2 και το multiplayer mode του Assassin’s Creed 2, δηλαδή η Ubisoft Annecy, έχει κληθεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του The Division. Υπεύθυνη της ανάπτυξης παραμένει η Massive Entertainment, ενώ οι Red Storm και Reflections συνεχίζουν να βρίσκονται στην ομάδα που συνεργάζεται για τον τίτλο. «Είμαστε χαρούμενοι που η Ubisoft Annecy αποτελεί μέρος της οικογένειας του The Division. Έχουν μεγάλη εμπειρία και το ταλέντο των συγκεκριμένων developers θα προσθέσει τεράστια αξία στο project. Το να δουλεύεις με άλλα studio προσφέρει φανταστικές δυνατότητες δημιουργίας και στο τέλος αυτό είναι υπέρ της συνολικής ποιότητας του παιχνιδιού», δήλωσε ο David Podfeldt, managing director της Massive Entertainment.



Η Ubisoft Annecy έχει επίσης αναπτύξει τα online modes των εκπληκτικών Pandora Tomorrow, Chaos Theory και Double Agent. Δική τους δημιουργία είναι και το Café Théâtre στο Assassin’s Creed Unity. Το τι ακριβώς έχει αναλάβει η Annecy από την ανάπτυξη του The Division δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, όμως σύμφωνα με τη Ubisoft, αυτό θα αποκαλυφθεί πολύ σύντομα. Δεν αποκλείεται αυτό να γίνει κατά τη διάρκεια της Ε3. Το The Division πρόκειται να κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 4 και Xbox One.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*