Πλέον έχουμε περισσότερα, που όμως δείχνουν πως το game θα καταλήξει στα χέρια των παικτών σχεδόν με ένα χρόνο καθυστέρηση. Η ομάδα ανάπτυξης σημείωσε πως γίνεται πρόοδος στον τομέα των γραφικών, του multiplayer και του customization.
Μάλιστα, ο Neil Harrison, director of art management, παραδέχτηκε πως η ποιότητα των γραφικών που παρουσιάστηκε στο τελευταίο demo δεν ήταν στο επίπεδο που αρμόζει για game της σειράς. Ο Chris Blohm, lead progression designer του τίτλου, σημειώνει στο σχετικό blog post της ομάδας ανάπτυξης πως το multiplayer του Halo Infinite θα είναι free to play, προσφέροντας και premium επιλογές customization, αλλά και 60fps δράση.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity