Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενά του, το Escalation βασίζεται πια πολύ περισσότερο στο ομαδικό παιχνίδι, στο οποίο δύο ομάδες 5 παικτών μονομαχούν για να κατακτήσουν τρία μέρη του χάρτη, τα οποία με τη σειρά τους επιβραβεύουν την ομάδα που θα τα καταλάβει με έναν πόντο ανά δευτερόλεπτο. Όποια ομάδα βέβαια καταλάβει και τα τρία θα πάρει και τη νίκη. Πλέον οι παίκτες θα έχουν 5 ζωές, με μια να προστίθεται σε κάθε γύρω και ακόμα 5 στο “ημίχρονο”.
Επίσης, μετά από κάθε γύρο τα όπλα είναι αναβαθμίσιμα, ενώ οι παίκτες θα μπορούν να απενεργοποιήσουν κάποιο όπλο του αντιπάλου τους. Τέλος, το spawning system τοποθετεί τρεις παίκτες στην πρώτη γραμμή και τους άλλους δύο (οι μόνοι με χειροβομβίδες) στο πίσω μέρος. Το respawn γίνεται στα 16 δευτερόλεπτα, ενώ παραπάνω δευτερόλεπτα προστίθενται ανά γύρο.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια, να το δοκιμάσετε και οι ίδιοι στις 19 Ιουλίου με το technical test του τίτλου (αν είστε συνδρομητές Game Pass) και στη συνέχεια να κάνετε δικό σας το Gears 5 στις 10 Σεπτεμβρίου σε Xbox One ή σε PC.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity