"Το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού μας έτους αντιμετωπίσαμε μια πρόκληση, καθώς το λανσάρισμα του Battlefield 2042 δεν ήταν αντάξιο των προσδοκιών μας. Το Battlefield 2042 ήταν πάντοτε ένα φιλόδοξο παιχνίδι και οι ομάδες μας πιέστηκαν για να προσθέσουν νεωτερισμούς σε πολλές διαστάσεις, όπως μάχες με τη συμμετοχή 128 παικτών, νέα modes, νέο δυναμικό gameplay και πολλά άλλα. Η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τις ομάδες μας να εργάζονται απομακρυσμένα για δύο χρόνια, αποδείχτηκε αρκετά δύσκολη", τόνισε ο Wilson.
Επιπλέον αναφέρθηκε σε προβλήματα απόδοσης που δεν είχαν προβλεφθεί και αποφάσεις σε θέματα σχεδιασμού που δεν ήταν ομόφωνες. Τις επόμενες εβδομάδες θα συνεχίσει η κυκλοφορία updates για το παιχνίδι και η πρώτη σεζόν περιεχομένου θα ξεκινήσει στις αρχές του καλοκαιριού.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκε και ο CFO της εταιρείας, Blake Jorgensen που χαρακτήρισε δύσκολο το λανσάρισμα του Battlefield 2042 και απογοητευτικές τις πωλήσεις του. Τόνισε την αποφασιστικότητα της EA να αλλάξει την κατάσταση, ακόμα και αν πρέπει να ληφθούν αποφάσεις οι οποίες μεσοπρόθεσμα θα επηρρεάσουν τα έσοδά της. Με βάση τις αρχικές προβλέψεις, το Battlefield franchise επρόκειτο να αποφέρει στην εταιρεία λιγότερο από 10% των εσόδων της φέτος και κάτω από 5% την επόμενη χρονιά. Τέλος, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το πόσα αντίτυπα έχουν πουληθεί, ο Jorgensen απέφυγε να δώσει απάντηση, λέγοντας απλά ότι πουλήθηκαν λιγότερα από το αναμενόμενο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity