Οι πολλαπλές καθυστερήσεις στην κυκλοφορία του παιχνιδιού ήταν προφανώς το αποτέλεσμα σοβαρών προβλημάτων. Μέχρι που ο Joseph Staten, lead writer των τριών πρώτων Halo ανέλαβε να αντιστρέψει την κατάσταση. Παρά την επιμονονή της Microsoft να είναι το Halo Infinite έτοιμο για λανσάρισμα μαζί με τις κονσόλες νέας γενιάς, ο Staten έπεισε τους προϊσταμένους του να δώσουν στην 343 Industreis όλο τον απαραίτητο χρόνο.
Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν βελτιώσεις στα γραφικά και στους Marines που ακολουθούν τον παίκτη και βοηθάνε στην περιπέτεια.
A couple tidbits that were trimmed from the article:
— Jason Schreier (@jasonschreier) December 8, 2021
- 343's tool set, Faber, was so difficult to use that they spent months considering a switch to Unreal. (They didn't)
- The game was delayed multiple times. One early plan was to release multiplayer in 2019 and campaign in 2020
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity