Όπως φαίνεται από τις απαντήσεις του Imaizumi, η ομάδα ανάπτυξης θα καταβάλει προσπάθειες μέχρι και την τελευταία στιγμή προκειμένου να μπορέσει να προσφέρει στους gamers την καλύτερη δυνατη εμπειρία. Σας υπενθυμίζουμε ότι το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain θα κυκλοφορήσει για PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One και Xbox 360 την 1η Σεπτεμβρίου. Η έκδοση για PC θα διατεθεί στις 15 του ίδιου μήνα.
If you know game making process. We normally don't change or downgrade in this phase. Always have to be comes first. https://t.co/SgT3p6hj48
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
We don't change grade system in last phase, it have to be done long long time ago. Should be just lighting tuning. https://t.co/fVW1UMncY9
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
Are you sure you are watching High Res and 60fps mode? https://t.co/ca191nTJDN
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
We've been always trying to improve until the dead line. https://t.co/AqnSy7NcVu
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
Δεν πιστεύω ότι θα προβούν σε τέτοιου είδους ενέργεια....
Θα αποτελέσει κάκιστη εικόνα για το παιχνίδι,ένα παιχνίδι που το περιμένει ο κόσμος πως και πως.
Βγαίνουν στο Twitter να απαντήσουν αντί με ένα κανονικό δελτίου Τύπου, τα αγγλικά τους είναι χάλια, γενικά η Konami δεν βλέπω να τα πηγαίνει καλά μετά από την κυκλοφορία του PP.
Πλέον φαίνεται ότι χάλασε αρκετά η Konami.
Απλά αναρωτιέμαι τι θα κάνει μετά ο Kojima. Δε φοβάμαι ότι θα χαθεί, αλλά αναρωτιέμαι αν θα πάει σε άλλο studio ή αν θα κάνει δικό του.
Δε θέλω να πιστεύω ότι η σειρά Metal Gear Solid παρακμάζει παρόλες τις ενδείξεις... Μακάρι να υπάρξει συνέχεια με το ένδοξο παρελθόν,με φυσικά ξανά στο τιμόνι το Hideo Kojima αν ο ίδιος το επιθυμεί (που χλωμό το βλέπω αφού ο ίδιος δε θέλει να ασχοληθεί ξανά με το "παιδί" του...).
Όσο το graphics downgrade, σε περίπτωση που υπάρξει, δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει αρνητικά το τίτλο. Σε τέτοιους τίτλους, το story και το gameplay πιστεύω είναι το δυνατό τους χαρτί.