Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ένοχη η Machinima για παραπλανητική διαφήμιση Xbox One

Η FTC (Federal Trade Commission) έδωσε στη δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την εμπορική συμφωνία μεταξύ Microsoft και Machinima, σύμφωνα με την οποία η δεύτερη κατέβαλε στους χρήστες του YouTube μέχρι και 30.000 δολάρια για διαφημιστική καμπάνια του Xbox One. Η εν λόγω συμφωνία ανέφερε μεταξύ άλλων ότι οι ενδιαφερόμενοι δεν μπορούν να αναφέρουν κάτι υποτιμητικό ή αρνητικό για τη Machinima ή για το Xbox One κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, ενώ θα έπρεπε να περιλαμβάνουν και gameplay video (που θα προέρχεται από το Xbox One) διάρκειας 30 δευτερολέπτων. Επιπλέον, οι εμπλεκόμενοι είχαν τη νομική υποχρέωση να μην αποκαλύπτουν αυτήν την εμπορική σχέση, κάτι που δεν συμβαδίζει με τις «κατευθυντήριες γραμμές» που έχει δώσει η FTC.



Σύμφωνα με την FTC, η Machinima δεν θα πρέπει να προχωρήσει στο μέλλον σε ανάλογες «παραπλανητικές συμπεριφορές», ενώ, η εταιρεία, η οποία έχει συμφωνήσει να συμβιβαστεί με την Επιτροπή, υποχρεούται να ελέγχει τους YouTubers για τα βίντεο που δημοσιεύουν 90 μέρες μετά την ανάρτηση τους. Για την ώρα δεν έχει επιβληθεί κάποιο πρόστιμο, ωστόσο ο εκπρόσωπος της Machinima Jay Mayfield δήλωσε ότι αν η εταιρεία παραβεί στο μέλλον την παραπάνω εντολή η αστική ποινή μπορεί να φτάσει μέχρι και τα $16.000. Ο Mayfield σημείωσε επίσης ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που η FTC εκδίδει διάταξη σχετικά με παραπλανητική διαφήμιση από τους δημιουργούς του YouTube. Η Microsoft με ανακοίνωση της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά και πως από τότε που ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια του Xbox One, η εταιρεία τηρεί πολύ αυστηρά τις κατευθυντήριες γραμμές που έχει δώσει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.



Η καμπάνια χωριζόταν σε δύο φάσεις, η κάθε μία με συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με το τι θα ενσωματώνεται στο βίντεο. Η διαφημιστική καμπάνια περιελάμβανε επίσης καταβολή $1 για κάθε 1.000 views, με ανώτατο όριο των $25.000, για τη δημιουργία βίντεο που θα εκθειάζει το Xbox One και τους τίτλους για την κονσόλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Machinima δημοσίευσε περισσότερα από 300 βίντεο, ως μέρος της καμπάνιας. Η προτεινόμενη συμφωνία της FTC θα παραμείνει ανοικτή για τις επόμενες 30 ημέρες, επιτρέποντας στο κοινό να σχολιάσει την υπόθεση. Διαβάστε περισσότερα εδώ.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*