Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 13 ώρες πριν

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 19 ώρες πριν
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 19 ώρες πριν

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 19 ώρες πριν

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 19 ώρες πριν

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 19 ώρες πριν

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 19 ώρες πριν

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 20 ώρες πριν

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πολεμικές ετοιμασίες στο νέο trailer της σειράς Andor

VIDEO NEWS
  • 29/03

Shuhei Yoshida: Το Japan Studio έκλεισε καθώς η Sony δεν ήθελε να επικεντρωθεί σε τίτλους ΑΑ

NEWS
  • 29/03

Με το Elio η Pixar μας ταξιδεύει με μια περιπέτεια στο διάστημα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Η ελληνική ομάδα Pixel Reign ανακοίνωσε το roguelike first person shooter Moros Protocol (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Ημερομηνία κυκλοφορίας και νέες πληροφορίες για το MindsEye του Leslie Benzies (trailer)

VIDEO NEWS
  • 29/03

Tokyo Game Show 2023: Συνέντευξη με τους δημιουργούς του Dragon’s Dogma 2

*
Στο πλαίσιο της επίσκεψής μας στο Tokyo Game Show 2023 είχαμε την ευκαιρία να δούμε το Dragon’s Dogma 2 και να μιλήσουμε με τους δημιουργούς του. Η Capcom μάς έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον director Hideaki Itsuno και τον παραγωγό Yoshiaki Hirabayasji σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο meeting area της ιαπωνικής έκθεσης. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα μας είπαν για το νέο τίτλο που παρουσιάστηκε και σε playable μορφή στο Τόκυο.



Enternity: Είδαμε μία νέα φυλή που βοηθάει πλέον τον παίκτη στο Dragon’s Dogma 2. Να αναμένουμε κι άλλες τέτοιου επιπέδου εκπλήξεις;
Απάντηση: Οι Beastren είναι ουσιαστικά μια φυλή που θέλαμε όλοι οι επικεφαλής του franchise να έχουμε ενσωματώσει και στο πρώτο game όταν αυτό κυκλοφόρησε. Ήταν ωστόσο αδύνατο να το καταφέρουμε. Οπότε, με την προσθήκη της στην ιστορία του τίτλου, έχουμε πλέον διαφορετικούς χαρακτήρες από τους ανθρώπους, με τις δικές τους προσωπικότητες και τη δική τους κουλτούρα. Δεν θα θέλαμε να σας πούμε παραπάνω πράγματα που έχουμε κρυμμένα ως έκπληξη για να μην το χαλάσουμε στους gamers.



E: Η μάχη ήταν αρκετά έντονη στο πρώτο game και οι παίκτες είχαν όντως την αίσθηση ότι μάχονταν με γίγαντες, σκαρφάλωναν πάνω τους κτλ. Πως εξελίχθηκε αυτό στο Dragon’s Dogma 2, δεδομένης και της περισσότερης ισχύος που έχουν οι νέες κονσόλες;
Α:  Η ισχύς της νέας γενιάς μάς βοήθησε να κάνουμε το γράπωμα και το σκαρφάλωμα αρκετά πιο δυναμικό από πριν. Για παράδειγμα, αν βρείτε τρόπο, μπορείτε να σκαρφαλώσετε στο κεφάλι ενός εχθρούς και να καθίσετε εκεί ή σε διαφορετικά σημεία του σώματός του. Μόλις το πετύχετε, μπορείτε να πετύχετε διαφορετικές επιθέσεις με διαφορετικά skills σε διαφορετικά σημεία. Θα χρησιμοποιήσετε stamina, προφανώς, αλλά αν καταφέρετε να σταθείτε θα την αναπληρώσετε και θα σας δώσει αυτό τη δυνατότητα να κάνετε περισσότερες επιθέσεις. Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την έξτρα ιπποδύναμη που έχουμε τώρα στα χέρια μας.



Ε: Αναφέρατε σε συνέντευξή σας πως ο κόσμος είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερος. Η μάχη παραμένει σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας. Πως έχετε σχεδιάσει την επιβράβευση της εξερεύνησης; Θα υπάρχουν άλλοι τύποι δραστηριοτήτων;
Α: Δεν κάναμε τον χάρτη μεγαλύτερο απλά για να τον κάνουμε και να έχουμε έξτρα χώρο που απλά δεν συμβαίνει τίποτα. Θελήσαμε να αυξήσουμε τον όγκο των εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορεί κανείς να ζήσει στο game. Οπότε, για να το πετύχουμε αυτό, μεγαλώσαμε τον χάρτη. Απλά υπάρχουν πολλές φορές παραπάνω από τετραπλάσια πράγματα να κάνετε πλέον. Τα πάντα είναι σχεδιασμένα για κάποιο λόγο, οπότε όποτε εξερευνάτε κάτι θα δείτε ότι θα ανακαλύπτετε και κάτι καινούργιο. Το βάθος ήταν ο στόχος μας στο παιχνίδι και νομίζουμε ότι είναι πολύ πιο σημαντικό από μια απλή σύγκριση μεγέθους χαρτών.

Ε: Τι να περιμένουμε σε επίπεδο βελτιώσεων στο gameplay, στα όπλα και τα skills;
Α: Αναθεωρήσαμε όλα τα vocations από το πρώτο game και τα ανασχεδιάσαμε από το μηδέν για να βεβαιωθούμε ότι οποιαδήποτε επιλογή σε αυτό το επίπεδο θα ταιριάζει με το gameplay, το χάρτη και τους αντιπάλους του Dragon’s Dogma 2. Για παράδειγμα, το Strider Vocation που ήταν και στο πρώτο game και οδηγούσε τον παίκτη να κρατάει spear και daggers έχει σπάσει στα δύο. Άρα δεν θα δείτε έναν thief να κρατάει daggers. Θα υπάρχει ένας ξεχωριστός χαρακτήρας που θα κρατάει ένα spear. Θεωρήσαμε πως κάτι τέτοιο ταιριάζει περισσότερο στο gameplay αυτή τη φορά. Οπότε αντί να πάρουμε τα αρχικά vocations και να προσθέσουμε απλά κάποια, τα ανασχεδιάσαμε για να ταιριάζουν καλύτερα στο Dragon’s Dogma 2. Στο πρόσφατο Capcom Online Showcase μας, μάλιστα, δείξαμε και κάποια πράγματα παραπάνω για το θέμα.



E: Διαβάσαμε ακόμη για σημαντικές αλλαγές στο ΑΙ. Μπορείτε να μας πείτε κάποια πράγματα γι’ αυτό;
Α:  Υπάρχουν πολλά επίπεδα στα οποία βελτιώθηκε η ΑΙ σε σχέση με το πρώτο game. Ένα από αυτά είναι τα Pawns. Εξελίξαμε τον τρόπο που αποκτούν γνώσεις και βελτιώνονται μέσω του gameplay και δίνουμε περισσότερη καθοδήγηση στον παίκτη. Όπως ξέρετε, σας μιλούν κατά τη διάρκεια που κάνετε κάτι και αυξήσαμε αρκετά τον όγκο του κειμένου και των επιλογών, οπότε να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία. Δεν θα νομίζετε ότι ακούτε ποτέ δύο φορές το ίδιο πράγμα. Οπότε δεν είναι απλά ότι αλλάξαμε κάτι για να είναι μόνο πιο χρήσιμο, αλλά για να αντικατοπτρίζει και τη συμπεριφορά των Pawns και να τους κάνει ξεχωριστούς. Θέλουμε να δεθείτε περισσότερο μαζί τους και να ξέρετε ότι ένας χαρακτήρας είναι διαφορετικός από έναν άλλο και πως μοιάζουν σαν μια κανονική ομάδα. Δουλέψαμε αρκετά στο να πετυχαίνει η ΑΙ αυτό το στόχο. Ένα άλλο σημείο είναι οι NPCs. Κάθε ένας σχεδιάστηκε να έχει το δικό του στόχο και τις δικές του ρουτίνες που θα τον καθοδηγούν στη ζωή τους τον κόσμο, ασχέτως του τι κάνετε εσείς. Οπότε, μπορεί πχ. να έχουν διαφορετικές δουλειές στα χωριά, να «χτίζουν» σχέσεις μεταξύ τους και όλα αυτά να επηρεάζουν και το πως αλληλεπιδρούν μαζί σας. Οπότε, αν για παράδειγμα κάνετε κάτι σε έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα και σας μισήσει, το ίδιο θα συμβεί και με τα μέλη της οικογένειας και τους φίλους του. Ή αν ένας εχθρός επιτεθεί σε ένα χωριό, όλοι οι χωρικοί δεν θα αντιδράσουν με τον ίδιο τρόπο. Κάποιος που είναι πιο ισχυρός ή έχει μια δουλειά που τον βοηθάει να μάχεται πιο εύκολα, θα τον οδηγήσει να απαντήσει στην επίθεση. Οι πιο αδύναμοι και νεαροί πιθανότατα θα τρέξουν να σωθούν. Κάθε NPC αντιδρά ανάλογα με τον χαρακτήρα του και παίζει έναν σημαντικό ρόλο στον κόσμο και συμμετέχει όλο αυτό στο ρεαλισμό. Σαν να ζείτε κάπου που συμβαίνουν συνεχώς πράγματα γύρω σας. Δεν έχουμε να κάνουμε απλά με ένα παιχνίδι γεμάτο hack and slash από μεριάς του παίκτη. Οπότε θα πρέπει να σκέφτεστε πλέον διπλά για κάθε σας ενέργεια. Τι θα φέρει μετά στη συνέχεια όλο αυτό.



Ε: Το πρώτο Dragon’s Dogma θα λέγαμε ότι… πήρε μπροστά αργά και «έχτισε» μια σχέση με το κοινό, αλλά ήταν και μια ευχάριστη έκπληξη. Πιστεύετε ότι η έκρηξη ενδιαφέροντος για παιχνίδια τύπου Souls θα κάνει περισσότερους παίκτες να αγοράσουν και να παίξουν το Dragon’s Dogma 2;
Α: Είναι αλήθεια πως το πρώτο Dragon’s Dogma ήταν ένα νέο IP της Capcom και σε αντίθεση με άλλες δημοφιλείς σειρές όπως το Resident Evil χρειάστηκε το χρόνο του για να το μάθει ο κόσμος και να το απολαύσει. Με τα χρόνια «έχτισε» και μια μεγάλη βάση φανατικών παικτών. Δεν θα λέγαμε πως πάμε να πιάσουμε το κοινό των Souls-like games. Απλά είδαμε την προοπτική που δημιούργησε το πρώτο game και θελήσαμε να πατήσουμε πάνω σε αυτό για το Dragon’s Dogma 2. Είναι ένα ξεχωριστό game και δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε ή να εκμεταλλευτούμε απλά μια τάση, αλλά να φτιάξουμε κάτι ακόμη πιο μοναδικό.



Ε: Η RE Engine έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα προσαρμόσιμη για την Capcom και τα προϊόντα της. Πως σας βοήθησε σε διάφορους τομείς του Dragon’s Dogma 2, όπως πχ. τα physics ή και τα γραφικά;
Α: Ήταν εξαιρετικό να δουλεύουμε με μια δική μας μηχανή, όπως η RE. Όπως ξέρετε, το πρώτο game που τη χρησιμοποίησε σε αυτή της τη μορφή ήταν το Resident Evil 7: Biohazard. Στόχος του ήταν να δημιουργήσει φωτορεαλιστικά γραφικά και μια ρεαλιστικά τρομακτική ατμόσφαιρα για ένα horror game. Οπότε, όταν έφτασε η ώρα για το επόμενο game μας, το Devil May Cry 5, έπρεπε να σκεφτούμε πως θα προσθέσουμε έξτρα χαρακτηριστικά για να ταιριάζουν και στο game και να το κάνουν πιο ρεαλιστικό. Για το Dragon’s Dogma 2 δουλέψαμε με την ομάδα των engineers για να φέρουμε χαρακτηριστικά που χρειαζόμασταν για ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου. Κάτι που δεν είχε ξαναγίνει με την RE Engine. Θέλαμε μια ομαλή εμπειρία από την αρχή ως το τέλος. Οι τεχνικοί δούλεψαν σκληρά, το πέτυχαν και αντί να προτιμήσουμε μια μηχανή ενός τρίτου, ενισχύσαμε τη δική μας για να πετύχουμε το στόχο μας. Πλέον θα είναι και πιο εύκολο να έχουμε παρόμοια χαρακτηριστικά σε όλες τις μελλοντικές παραγωγές της Capcom. Βοηθήσαμε στο να υποστηρίζεται μια μεγαλύτερη ποικιλία χαρακτηριστικών και να καλύπτεται ένα μεγαλύτερο εύρος αναγκών. Συνολικά, λατρέψαμε την RE Engine και θεωρούμε πως προσφέρει μια μοναδική εμπειρία. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dragon’s Dogma 2
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.dragonsdogma.com/2/en-us/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...