Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τις απαρχές των Φαραώ

NEWS
  • 23 λεπτά πριν

Αυτός ο πλανήτης μεταμορφώνει το άστρο του

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Aztec Batman: Clash of Empires (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Μια ιστορία εκδίκησης περιλαμβάνει η δεύτερη σεζόν του Peacemaker (trailer)

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έφυγε από τη ζωή ο JustInBasil, στυλοβάτης της κοινότητας του Pokémon Trading Card Game (TCG)

NEWS
  • 7 ώρες πριν

«Με συνεπήρε», λέει για τη σειρά God of War ο νέος showrunner, Ronald D. Moore

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Το Hollow Knight: Silksong στα πλάνα του Xbox για τη Gamescom 2025

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Δοκιμάστε τη συνδρομητική υπηρεσία Ubisoft+ Classics με μόλις €1!

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Pluribus: Η νέα σειρά από τους δημιουργούς του Breaking Bad έρχεται τον Νοέμβριο (trailer)

NEWS
  • 11 ώρες πριν

22 λεπτά gameplay από το νέο εντυπωσιακό action RPG Phantom Blade Zero

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Νέες πληροφορίες για την τηλεοπτική σειρά God of War

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Frostpunk 2 σε κονσόλες (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14 ώρες πριν

Διέρρευσαν 10 λεπτά gameplay από το Battlefield 6!

VIDEO NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ανατροπή σε όσα ξέραμε: Που χρησίμευε τελικά το μπλε τμήμα στις γόμες;

NEWS
  • 16 ώρες πριν

China Mobile: Το 6G της επιτρέπει το κατέβασμα 50GB σε κάτω από 1,5 δευτερόλεπτο!

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Δείτε σε video το έδαφος να μετατοπίζεται κατά 2,5 μέτρα στη διάρκεια σεισμού!

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Ταξιδέψαμε στη Βαρσοβία για το Dying Light: The Beast (video)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 17 ώρες πριν

Τζιτζίκια: η εντυπωσιακή ζωή και ο λόγος που τα ακούμε τόσο έντονα το καλοκαίρι

NEWS
  • 18 ώρες πριν

H Sony ψάχνεται να φέρει παιχνίδια του PlayStation σε κονσόλες Xbox και Nintendo

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Φωτογραφίες μια «ανάσα» από τον Ήλιο κατέγραψε η NASA (video)

VIDEO NEWS
  • 19 ώρες πριν

Φήμη: Στο PS5 θα κυκλοφορήσουν το State of Decay 3 όσο και Gears of War E-Day

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Elden Ring Nightreign: Σύντομα η προσθήκη του 2 player mode

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Τηλεοπτική σειρά Wolfenstein φέρεται να ετοιμάζει η Amazon

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Νέο κοίτασμα κρυπτονίτη θα μπορούσε να βοηθήσει την ευρωπαϊκή οικονομία

NEWS
  • 27/07

Η διαχρονική φθορά των ανθρώπινων σχέσεων στο επίκεντρο της νέας ταινίας τρόμου Keeper (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/07

Ζωντανό παραμένει το εντυπωσιακό mod Fallout: Bakersfield (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/07

Απόκτησε την ανεξαρτησία της η δημιουργός του Still Wakes the Deep

NEWS
  • 26/07

Συναρπαστικά νέα για το Evil Dead Burn, έρχεται το «φρικιαστικό» έκτο μέρος της διάσημης σειράς ταινιών τρόμου

NEWS
  • 26/07

Δημιουργημένο από μηδέν το remake του Final Fantasy Tactics

NEWS
  • 26/07

To Hitman: World of Assassination στο Nintendo Switch 2 έχει ένα εξαιρετικά περίεργο performance mode

NEWS
  • 26/07

Όταν η δουλειά ταυτίζεται με την προσωπικότητα, τότε επέρχεται απελπισία στο No Other Choice (trailer)

VIDEO NEWS
  • 26/07

Συνέντευξη με τους δημιουργούς του Horizon Forbidden West: Burning Shores στην Guerilla Games

*
Λίγο μετά την κυκλοφορία του Horizon Forbidden West: Burning Shores, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με δύο από τα στελέχη της Guerilla Games για τον τίτλο και τα όσα φέρνει στο franchise. Συγκεκριμένα, κάναμε μια κουβέντα με τους Richard Oud (Studio Animation Director) και Misja Bass (Senior Art Director) για τις αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ανάπτυξης, αλλά και το πως άλλαξε το game όσο προχωρούσε η ανάπτυξη, τι feedback υπήρχε από την κοινότητα και αρκετά ακόμη.

Enternity: Μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα για το πως προσεγγίσατε το σχεδιασμό του περιβάλλοντος και των νέων μηχανών;
Guerilla Games: Η επιλογή του LA ήταν και πρακτική. Είναι συνδεδεμένο με το κυρίως game και για την ιστορία που θέλαμε να πούμε, τον τρόμο και όλη τη μάχη, το LA είναι συνδεδεμένο με την μαγεία του κινηματογράφου. Είναι ο χώρος που δημιουργούνται οι ταινίες του Hollywood και έχει πολλά γνωστά σημεία. Και πέραν αυτού, έχει την ιστορία και το έδαφος που μπορούσαμε να πειράξουμε για να φτιάξουμε τον κόσμο για το νέο μέρος του παιχνιδιού. Σε ό,τι αφορά τις μηχανές, υπάρχει αρκετός χώρος για να απλώσουμε τους εχθρούς που θέλαμε. Έχουμε όλο το lineup μηχανών από το βασικό game, συν μερικά ακόμη που σχετίζονται με το νερό. Πάνω απ’ όλα όμως έχουμε και την απαραίτητη παλέτα χρωμάτων πλέον που φαίνεται με τη μία σε όποιον δοκιμάσει να παίξει.




Enternity: Πως δουλέψατε με το feedback που είχατε από το community;
Guerilla: Τα κοιτάμε πάντα όλα. Είμαστε ενεργοί σαν στούντιο, ψάχνουμε τα forums, μπαίνουμε στο Reddit και βλέπουμε τα threads. Έχουμε και τα εβδομαδιαία streams που κάνουμε εσωτερικά και γενικά έχουμε καλή σχέση με το fan base μας, αλλά κυρίως θέλουμε να ακούμε τα θετικά και τα αρνητικά που βρίσκουν οι παίκτες. Ο game director μας κάνει αρκετή έρευνα πριν ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού και διαβάζει τι θέλει ο κόσμος. Δεν μπορείς να μην τα υπολογίζεις αυτά όλα. Πχ. υπάρχουν χαρακτήρες και side quests που οι fans θέλουν. Δεν μπορείς να αγνοείς τα μηνύματα.

Enternity: Γιατί επιλέξατε τη λύση ενός DLC που απαιτεί από τον παίκτη να έχει ολοκληρώσει το Horizon Forbidden West και όχι κάτι σαν mid-story spinoff;
Guerilla: O λόγος που έγινε αυτό είναι επειδή πρέπει να τελειώσεις κάτι με την κεντρική ιστορία. Αν βάζαμε κάτι στο μέσο της, θα φαινόταν εντελώς σαν ένα πακέτο side quests. Δεν θέλαμε κάτι τέτοιο, θέλαμε να δώσουμε συνέχεια στην ιστορία, να έχει το προϊόν μεγαλύτερη αξία και σε επίπεδο περιεχομένου και σε επίπεδο εξιστόρησης.



Enternity: Η προσέγγιση της μάχης είναι ίδια με το Horizon Forbidden West ή επιλέξατε κάτι διαφορετικό;
Guerilla: Όχι, δεν είχαμε λόγω να αλλάξουμε τη φύση του παιχνιδιού για το έξτρα περιεχόμενο. Ακολουθήσαμε πράγματα που έχουμε δοκιμάσει στο βασικό game, με τη χρήση του νερού, του εδάφους, του αέρα και την ίδια τακτική στις μάχες. Παρόλα αυτά, με όλες τις νέες περιοχές όλο αυτό δείχνει εντελώς «φρέσκο» για τον παίκτη. Κατά καιρούς παίρνουμε πράγματα από ένα project σε ένα άλλο. Έχουμε ιδέες από την εποχή των Killzone που μεταφέρουμε ακόμη και σήμερα και εκσυγχρονίζουμε.

Enternity: Βλέποντας το πως χειριστήκατε το Burning Shores, φαίνεται πως φτιάξατε κάτι σαν sequel «ντυμένο» ως expansion. Τι πιστεύετε περιγράφει καλύτερα το game;
Guerilla: Ποτέ δεν το χειριστήκαμε ως expansion. Είναι κάτι σαν το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Aloy με πράγματα που θέλαμε να πούμε. Είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο γιατί συμβαίνουν πολλά στην ψυχή της και θέλαμε να τα δείξουμε. Οπότε, δεν θα το λέγαμε απλά ένα expansion και σίγουρα θέλαμε να δώσουμε το κάτι έξτρα σε όσους είχαν τελειώσει την κεντρική ιστορία.



Enternity: Πως επηρέασε η τεχνική αναβάθμιση το βασικό game map; Είναι αυτός ο λόγος που δεν το είδαμε να κυκλοφορεί στο PS4;
Guerilla: Δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν το βγάλαμε στο PS4. Πιστεύαμε απλά ότι θα φτιάξουμε ένα καλύτερο παιχνίδι αν εστιάσουμε μόνο σε μια πλατφόρμα και μόνο στο PS5. Διαφορετικά θα έπρεπε να κάνουμε κάποιες «θυσίες» σε διάφορα επίπεδα και αυτό επηρεάζει αυτά που θέλεις να κάνεις. Όταν φτιάχνεις ένα DLC, αυτό το περιεχόμενο «ζει» παράλληλα με το main game και πολλές φορές αυτό είναι μια δυσκολία γιατί θέλεις να κάνεις τα ίδια πράγματα διαφορετικά. Βελτιώσαμε πολλά πράγματα, αλλά δεν μπορείς απλά να κολλήσεις διαφορετικά κομμάτια μεταξύ τους αν υπάρχει τεράστια διαφορά. Οπότε προσέξαμε να μην… «σπάσουμε» τίποτα σε αυτήν την ένωση με τον βασικό χάρτη.

Το ChatGPT έστειλε άνδρα στο νοσοκομείο!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Guerrilla Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...