Enternity: Για να μην πλατειάζουμε, πόσο περιεχόμενο θα βρουν οι παίκτες στο Invasions mode;
Derek Kirtzic: Πόσο περιεχόμενο; Πολύ! Όσο εξερευνείτε το Invasions θα δείτε ότι υπάρχει ένα σύστημα πολλαπλών άμεσων επιβραβεύσεων. Όσο παίζετε, ας πούμε, με τον Scorpion, προχωράτε στο σύστημα επιβραβεύσεων του ήρωα και αποκτάτε νέο gamer, νέα shaders, πράγματα σαν αυτά. Και μπορείτε να παίξετε online και να πάρετε τις ίδιες επιβραβεύσεις. Στο Invasion θα βρείτε και ένα διαφορετικό είδος σεντουκιών που θα προσφέρουν ξεχωριστά αντικείμενα και gear pieces και skins. Θα κερδίζετε τα bosses και όσο εξερευνάτε, τόσο θα επιβραβεύεστε. Είναι μια ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρει τέτοια εξτραδάκια. Μην με ρωτήσετε για ακριβή αριθμό, δεν τον γνωρίζω.
E: Πόσο σημαντικοί είναι οι Kameo Fighters πέραν του προφανούς λόγου εμφάνιση; Μπορεί κάποιος να παίξει χωρίς να τους χρησιμοποιήσει καθόλου; Αν δεν το κάνει, θα είναι ισορροπημένη η μάχη;
DK: Οι Kameo Fighters είναι στο χέρι του παίκτη αν θα τους αξιοποιήσει. Δεν είναι υποχρεωμένος. Απλά είναι συμπληρωματικοί στο πως παίζετε και σας βοηθούν να επεκτείνετε τα combos σας ή να παίζετε με διαφορετικό στιλ. Μπορείτε να αντιμετωπίσετε έναν παίκτη που παίζει με Cameo χωρίς καν να πατήσετε το σχετικό πλήκτρο εμφάνισης του δικού σας. Αλλά κυρίως παίζει ρόλο το πόσο καλός είναι αυτός που αντιμετωπίζετε. Είναι ένα σύστημα μέσα στο game που μπορεί να αξιοποιηθεί αναλόγως και να κάνει πιο διασκεδαστικές τις μάχες και προσθέτει και λίγο… χάος στο πεδίο των αγώνων.
E: Μπορείτε να μας πείτε αν το Mortal Kombat 1 θα έχει καθόλου χαρακτήρα live service game;
DK: Έχουμε ανακοινώσει ήδη τους DLC χαρακτήρες που θα έρθουν. Αν μιλάμε για κάτι στη λογική του live service game, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Invasions κάθε έξι εβδομάδες όπου και θα γίνονται όλα reset. Όλοι οι παίκτες θα επιστρέφουν στο επίπεδο μηδέν και θα γεμίζουμε τον κόσμο με νέο περιεχόμενο.
Ε: Σε ποιο κοινό θεωρείτε ότι απευθύνεται το Mortal Kombat 1; Στους φανατικούς μόνο; Κυρίως;
DK: Το Invasions Mode απευθύνεται κυρίως σε casual παίκτες. Μπορεί πολλές φορές για μερικούς οι online αγώνες να προκαλούν άγχος για τις δυνατότητές τους. Αν κάποιος δεν έχει αυτοπεποίθηση για online αγώνες, μπορεί να παίξει στο story mode και να ορίσει το επίπεδο δυσκολίας που φτάνει μέχρι και τα επίπεδα του casual friendly. Στο Invasions οι εχθροί ελέγχονται από την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά όπως είδατε (όταν παίξατε στο χώρο μας) δεν παίζουν ίδια με εχθρούς που θα βρείτε αλλού. Είναι πιo casual οι μάχες, οι αντίπαλοι χρησιμοποιούν ένα περιορισμένο σετ κινήσεων.
Ε: Πόσο σας βοήθησαν τα stress tests να αλλάξετε πράγματα και αν μπορείτε να μας πείτε, τι αλλάξατε;
DK: Πήραμε αρκετό feedback από τους παίκτες και κάτσαμε και τα βάλαμε άλλο κάτω. Είπαμε να πειραματιστούμε σε διάφορα επίπεδα. Έπειτα, βγάλαμε την beta μας και στο Evo τη δοκίμασαν αρκετοί. Κινηθήκαμε έτσι ώστε να καλύψουμε κάθε γούστο και κοινό. Είμαστε εταιρεία που κατανοεί τι θέλει η κοινότητα και την ακούμε. Στο τέλος της ημέρας, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα καλό Mortal Kombat. Και θεωρώ πως το Mortal Kombat 1 θα είναι ένα καλό Mortal Kombat.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity