Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

RedSoup Games: Συνέντευξη με την ελληνική ομάδα του Westwood Shadows

*
Ο Γιώργος Παύλου συνομίλησε με τον Λευτέρη Κοκκινάκη της RedSoup Games, τον lead developer του επερχόμενου Westwood Shadows. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντας μας είπε.

Δεν μπορείς παρά να εντυπωσιαστείς παίζοντας τον πρόλογο του Westwood Shadows, δεδομένου ότι είναι η δουλειά ενός μικρού, ανεξάρτητου, ελληνικού studio. Αν και το δωρεάν αυτό teaser, δίνει μια πολύ μικρή γεύση από το τι θα έπρεπε να περιμένουμε από το full release, βλέπει κανείς τo πάθος που έχουν βάλει τα παιδιά της Redsoup πίσω από το όλο project. Και όλο αυτό το πάθος, όλος αυτός ο ενθουσιασμός, αντικατοπτρίζεται και στην κουβέντα μας με τον Λευτέρη Κοκκινάκη, τον lead developer του Westwood Shadows. Μέσα από μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μας αποκαλύπτει τις διαφορετικές πτυχές του παιχνιδιού, την πορεία τους, τους στόχους τους, αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του development.




Enternity: Λευτέρη, πως ξεκίνησε η ανάπτυξη του Westwood Shadows; Τι ήταν αυτό ακριβώς που σας ενέπνευσε να μπείτε στο game development;
RedSoup: Ξεκινήσαμε την παραγωγή του Westwood Shadows το 2019 όταν μέναμε ακόμα στην Γαλλία. Τότε δούλευα σε animation studios για παραγωγές όπως της Ubisoft και της Activision. Κάποια στιγμή ανάμεσα σε παραγωγές αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε να ασχολούμαστε με ένα καινούργιο project πάνω σε μια ιδέα για game. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια σκοτεινή περιπέτεια τρόμου με πλούσιο story telling. Μέσα σε 3 μήνες είχαμε το πρώτο playable demo και το ανεβάσαμε στο Steam για να πάρουμε feedback από τον κόσμο και να ακούσουμε πως τους φαίνεται το πρώτο αποτέλεσμα. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν αρκετά ενθαρρυντικές και έτσι πήραμε πολύ κουράγιο για να συνεχίσουμε. Το 2021 πήραμε από την Epic Games έγκριση για Epic Mega Grant επιχορήγηση. Αυτό μας βοήθησε να πάρουμε την απόφαση να παραιτηθούμε από τις δουλειές μας και να ασχοληθούμε με το Westwood Shadows σε καθημερινή βάση full-time.

Enternity: Τι είναι ακριβώς λοιπόν το Westwood Shadows; Τι πρέπει να περιμένει ένας παίκτης καθώς επισκέπτεται την πόλη του Westwood;
RedSoup: Το Westwood Shadows κατηγοριοποιείται ως ένα Survival Horror adventure game. Ο παίκτης ανακαλύπτει την ιστορία του Peter Bennet και μαθαίνει για το σκοτεινό παρελθόν και την ιστορία της πόλης. Πέρα από το exploration και τις στιγμές δράσης, το παιχνίδι θα προκαλέσει τον παίκτη να επιλύσει έξυπνους γρίφους για την εξέλιξη της ιστορίας. Στην ιστορία γνωρίζουμε τον Peter Bennet, έναν αστυνομικό ντετέκτιβ με εμμονές από το παρελθόν του. Ο Peter στο παρελθόν είχε βρει ενοχοποιητικά στοιχεία για κάποιες δραστηριότητες της φαρμακευτικής εταιρείας Alegra, την κινητήρια δύναμη πίσω από την οικονομία της πόλης του Westwood - και σύμφωνα με τις υποψίες του Peter, το κέντρο μιας κυβερνητικής συνωμοσίας. Η υπόθεση εξελίχθηκε γρήγορα σε τραγωδία. Tον θάνατο της συζύγου και του γιου του Peter, την άδεια απουσίας του από την εργασία του και το απροσδόκητο κλείσιμο της Alegra, που άφησε την πλειονότητα των κατοίκων του Westwood σε ανεργία. Χωρίς να του έχει απομείνει τίποτα, ο Peter είχε προσπαθήσει να τα αφήσει όλα πίσω του. Η ζωή του είχε μεταμορφωθεί σε μια θολή ομίχλη προσπαθειών να ξεχάσει μέχρι που μια κλήση για οικιακή αναστάτωση από το Westwood πυροδότησε εκ νέου την εστίασή του. Το αστυνομικό καθήκον του Peter, τον διέταξε να ερευνήσει - αλλά ήταν μόνο το καθήκον που τον ώθησε να δεχτεί την κλήση;



Ένα κατοικημένο σπίτι σε μια εγκαταλελειμμένη πόλη. Μια νέα σύνδεση με την Alegra. Ξεχασμένες αναμνήσεις. Τρομακτικές εμπειρίες πέρα από την κατανόησή του. Ο Peter δεν έχει άλλη επιλογή. Πρέπει να λύσει το μυστήριο ή να χάσει το μυαλό του. Η πλήρης εμπειρία του Westwood Shadows θα περιστρέφεται γύρω από την έρευνα του Peter στην πόλη του Westwood. Μέσα από τις αναμνήσεις του θα μάθετε για το παρελθόν του, θα συλλέξετε στοιχεία και πληροφορίες που συνδέονται με την Alegra, και θα λύσετε γρίφους που θα σας φανερώσουν μυστικά για τη συνωμοσία γύρω από την πτώση του Westwood και τον θάνατο της οικογένειάς του Peter - και φυσικά, θα ανακαλύψετε ποιες είναι οι σκιές (shadows) και πώς να επιβιώσετε, είτε με χρήση όπλων είτε αποφεύγοντας κάθε είδους μάχη. Ο πρόλογος του Westwood Shadows είναι διαθέσιμος δωρεάν στο Steam και σας καλούμε να τον δοκιμάσετε. Μπορείτε να πάρετε μια πρώτη εικόνα από τα γραφικά, το gameplay και το είδος των γρίφων όμως οι σκιές (shadows) θα σας περιμένουν στο full game!

Enternity: Ποια παιχνίδια ήταν οι βασικές επιρροές πίσω από τη δημιουργία του Westwood Shadows;
RedSoup: Ο κάθε ένας που εργάζεται πάνω στο Westwood Shadows έχει τις δικές του εμπειρίες από παιχνίδια και τις προσωπικές του επιλογές και αγαπημένα. Έχουμε όμως και ένα κοινό, τα horror games. Είχαμε παίξει μικροί τα Silent hill, τα Resident Evil, τo Amnesia και τίτλους που μας διαμόρφωσαν σαν παίκτες. Ωστόσο επιρροές για το αποτέλεσμα του Westwood Shadows είχαμε από πολλά ακόμα παιχνίδια. Παιχνίδια με γρίφους όπως το Monkey island, ή το Myst σίγουρα έπαιξαν ρόλο στον τρόπο  που σκεφτόμαστε και δημιουργούμε γρίφους για το παιχνίδι. Γρίφοι οι οποίοι προδίδουν στοιχεία και μπορούν να διηγηθούν την ιστορία.



Enternity: Έχει ενδιαφέρον που αναφέρεις το Resident Evil. Παίζοντας το Prologue, το saving system μου έφερε κατευθείαν στο μυαλό αυτό των Resident Evil με τα Ink ribbons…
RedSoup: Σίγουρα το σύστημα πίσω από το saving είναι επηρεασμένο από το Resident Evil. Αυτή τη στιγμή υπάρχει λοιπόν ένα save coin το οποίο μπορείς να κρατήσεις και να χρησιμοποιήσεις με οποιοδήποτε payphone (τηλέφωνο με κερματοδέκτη) προκειμένου να αποθηκεύσεις την πρόοδό σου. Αυτό το σύστημα το συνδυάσαμε με μια καινούργια ανάγκη για σωστή διαχείριση των πόρων του παίκτη. Σε επόμενο update του παιχνιδιού θα προσθέσουμε μια μηχανική κατά την οποία ο παίκτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το save coin σε αυτόματο πωλητή προκειμένου να διαλέξει να “αγοράσει” είτε μπαταρίες είτε πυρομαχικά. Έτσι, με σωστή διαχείριση των πόρων του, ο παίκτης μπορεί να έχει περισσότερες επιλογές πάνω στην προσέγγιση του παιχνιδιού.

Enternity: Το Prologue το οποίο έχετε διαθέσει δωρεάν, είναι μόνο ένα μικρό teaser του παιχνιδιού. Τι να περιμένουμε από το main game;
RedSoup: Βγάζοντας τον πρόλογο δωρεάν προς το κοινό είχαμε κατά νου 2 βασικά πράγματα. Πρώτον να πάρουμε feedback από τους παίκτες επάνω στο game και το mood που δημιουργείται και δεύτερον να ελέγξουμε ότι το παιχνίδι και οι πρώτες και βασικές μηχανικές λειτουργούν κανονικά. Κάναμε λοιπόν συνειδητά την επιλογή να αποφύγουμε μάχες με shadows και πιο πολύπλοκες μηχανικές προκειμένου να εστιάσουμε στα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού. Αυτά που αποτελούν τους πυλώνες μιας gaming εμπειρίας. Ήδη μέχρι τώρα έχουμε μάθει πολλά από τον κόσμο και έχουμε βελτιώσει αρκετά συστήματα. Στο main game θα υπάρχουν κανονικά και μάχες και όλες οι υπόλοιπες μηχανικές που θα απαρτίζουν την ολοκληρωμένη εμπειρία του Westwood Shadows όπως και όλες οι υπόλοιπες περιοχές που θα παίζει ο παίκτης στην πόλη του Westwood. Το παιχνίδι υπολογίζεται πως θα διαρκέσει περίπου 10 ώρες και θα υπάρχουν boss fights όπου ο Peter θα πρέπει να αντιμετωπίσει για να προχωρήσει την ιστορία.



Enternity: Τι ήταν αυτό που σας δυσκόλεψε περισσότερο τεχνικά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Westwood Shadows;
RedSoup: Όταν ξεκινήσαμε την παραγωγή του Westwood Shadows ήμασταν 2 άτομα με περιορισμένες γνώσεις πάνω σε κώδικα για game development. Αυτό παρόλο που δεν αποτέλεσε πρόβλημα στο πρώτο demo που είχαμε βγάλει το 2019 γνωρίζαμε πως σε βάθος χρόνου θα επηρεάσει το performance του υπολογιστή με αποτέλεσμα να μην έχει ο παίκτης την ομαλή και ευχάριστη εμπειρία που θέλουμε. Γι’ αυτό το λόγο και όταν μπήκε στην ομάδα ο πρώτος προγραμματιστής αποφασίσαμε να σβήσουμε τα πάντα από τον κώδικα για να γραφτεί εκ νέου και να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να τρέξει ολόκληρο το παιχνίδι χωρίς κανένα πρόβλημα. Πήγαμε πίσω στον χρόνο της παραγωγής αλλά τελικά φτάσαμε ξανά να έχουμε τη βάση για το παιχνίδι όπως ακριβώς τη θέλαμε αυτή τη φορά. Ένα ακόμα μεγάλο κομμάτι που μας προβλημάτισε ήταν η εμψύχωση των χαρακτήρων του παιχνιδιού από Voice Actors. Θέλαμε η φωνή του Peter, της Sophie και των υπολοίπων χαρακτήρων να ταιριάζει ακριβώς με το background που είχαμε στα χέρια μας για τον κάθε ένα από αυτούς. Περάσαμε μια μεγάλη περίοδο αναζήτησης και έρευνας για τις σωστές φωνές. Κάναμε casting για τον κάθε χαρακτήρα και δοκιμαστικές ηχογραφήσεις. Τελικά μείναμε ευχαριστημένοι με τις επιλογές μας και νομίζω πως και οι παίκτες του Westwood Shadows που έπαιξαν τον πρόλογο του παιχνιδιού μείνανε επίσης ευχαριστημένοι.



Enternity: Ήδη από τις 09/11/21 κάνετε το δικό σας campaign μέσω του Kickstarter. Ποσό σημαντικό είναι το crowdfunding για ένα μικρό, ανεξάρτητο studio όπως το RedSoup;
RedSoup: Ίσως είναι από τα πιο σημαντικά στάδια. Η υλοποίηση του παιχνιδιού προϋποθέτει οικονομικούς πόρους για πληρωμές ανθρώπων και κανένα από τα ιδρυτικά μέλη μας δεν είχε budget για να καλύψουμε ολόκληρο το ποσό εξ αρχής. Προσπαθήσαμε και πληρώσαμε τον κόσμο τους πρώτους μήνες από τα δικά μας έσοδα και αργότερα από χρήματα του Mega Grant της Epic Games αλλά το scope του παιχνιδιού απαιτεί μεγαλύτερο budget και γι αυτό το λόγο επιλέξαμε να πάμε στο Kickstarter όπου ζητάμε την βοήθεια του κόσμου με ανταλλάγματα όπως το παιχνίδι το ίδιο, πόστερ και το συλλεκτικό ξύλινο κουτί του Westwood Shadows με αντικείμενα του παιχνιδιού! Με την βοήθεια του κόσμου θα ολοκληρώσουμε το παιχνίδι και θα το κάνουμε ακόμα καλύτερο από ότι σχεδιάζουμε γιατί θα μπορέσουμε να συμπεριλάβουμε στην ομάδα μας περισσότερους επαγγελματίες.



Enternity: Σκέφτεστε να φέρετε το Westwood Shadows και σε αλλά Platforms πέρα από το PC;
RedSoup: Αρχικά το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για PC σε stores όπως το Steam, Epic Games και σε DRM-FREE έκδοση μέσω του GOG. Αργότερα θα θέλαμε να βγει και σε κονσόλες (PlayStation, Xbox), και σε VR έκδοση αλλά αυτό εξαρτάται από την καμπάνια μας στο Kickstarter καθώς είναι μια δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία.



Enternity: Η Ελλάδα έχει αρχίσει να μπαίνει με μικρά αλλά σταθερά βήματα στο game development τα τελευταία χρόνια. Ποσό εύκολο είναι πλέον για κάποιον στην Ελλάδα να ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο χώρο; Ποιες ήταν οι δυσκολίες που εσείς αντιμετωπίσατε;
RedSoup: Σίγουρα το game development είναι ένας κλάδος με μέλλον αλλά αυτή τη στιγμή περνάει πολύ δύσκολη περίοδο στη χώρα μας. Όπως σχεδόν και σε κάθε τεχνολογικό κλάδο έτσι και εδώ οι developers θα πρέπει να κάνουν πολύ μεγάλες προσπάθειες ακόμα και για την εκπαίδευσή τους. Ας μην ξεχνάμε ωστόσο πως έχουμε στα χέρια μας την δυνατότητα χρήσης του διαδικτύου. Πληροφορίες που μπορούν να φανούν χρήσιμες από τη βασική εκπαίδευση ως και την επαγγελματική αποκατάσταση σε συνδυασμό με δικτύωση. Καθώς λοιπόν ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα απαιτεί συνδυασμό γνώσεων και συνεργασία, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να συμπληρώνουμε ο ένας τις ανάγκες του άλλου. Σαν ομάδα έχουμε ήδη έρθει σε επαφή με άλλους Έλληνες developer και βλέπουμε πολύ καλές δουλειές. Πιστεύουμε πως στο μέλλον θα δούμε αξιόλογες κυκλοφορίες.



Enternity: Λευτέρη να σε ευχαριστήσω για την ενδιαφέρουσα συζήτηση και πραγματικά ανυπομονώ για την κυκλοφορία του Westwood Shadows.
RedSoup: Ευχαριστώ κι εγώ πολύ για τον χρόνο σας και την ευκαιρία να μιλήσουμε για το παιχνίδι. Θέλουμε να προσκαλέσουμε τον κόσμο να δοκιμάσει το Westwood Shadows παίζοντας τον πρόλογο που έχουμε στο Steam δωρεάν και να ρίξετε μια ματιά στην καμπάνια μας στο Kickstarter όπου μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες για την υλοποίηση του παιχνιδιού και τους μελλοντικούς στόχους. Η υποστήριξη σας είναι πολύ σημαντική για εμάς και ευχαριστούμε εκ των προτέρων ακόμα και για ένα απλό share στα social media σας. Καλή συνέχεια σε όλους! 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*