Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Naughty Dog και Insomniac μιλούν για το PS4 Pro

*
Στο πλαίσιο του PlayStation Meeting στη Νέα Υόρκη είχαμε τη δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με το PS4 Pro και το PS4 Slim, αλλά και να παρακολουθήσουμε από κοντά όλες τις ανακοινώσεις που έγιναν από την Sony. Πέραν της συνέντευξης Τύπου όμως, είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε μέρος σε ένα roundtable δημοσιογράφων που συνομίλησαν με μέλη δύο εκ των σημαντικότερων developers (που δουλεύουν ήδη με το PS4 Pro). Συγκεκριμένα, είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τις απόψεις των Al Hastings (Insomniac Games) και Christian Gyrling (Naughty Dog) για τα νέα δεδομένα που πλέον έχουμε στο τραπέζι με την ισχυρότερη έκδοση της κονσόλας.



Στην ερώτηση για την ανάλυση που θα δούμε στα παιχνίδια και το αν μιλάμε για 4K gaming και οι δύο απάντησαν πως η κατάσταση ανά παιχνίδι θα είναι διαφορετική. Για το The Last of Us για παράδειγμα, ο Gyrling τόνισε πως το παιχνίδι στέλνει 8 εκατομμύρια pixels, χρησιμοποιώντας όλο το διαθέσιμο bandwidth του HDMI. Ωστόσο και οι δύο συνέκλιναν στο γεγονός ότι ο κάτοχος μιας 4K TV θα μπορεί να δει αρκετά βελτιωμένο περιεχόμενο στην τηλεόρασή του, χωρίς ωστόσο η συνολική εμπειρία (του gameplay) να αλλάζει ανάλογα με την γενιά κάθε κονσόλας.



Σε ερώτηση που απευθύναμε και στους δύο προγραμματιστές σχετικά με το αν υπάρχει πλέον ένα νέο challenge του πως θα δείξουν αυτό το προτέρημα του PS4 Pro οπτικά (και με τη λογική ότι βιομηχανία χρησιμοποιεί όλα τα παραδοσιακά Μέσα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή), η απάντηση ήταν σχεδόν…αναμενόμενη. Ο Gyrling τόνισε πως το HDR και το 4K μπορεί να μην προβληθούν μέσω ενός YouTube video, ενός screenshot ή κάποιου άλλου τρόπου. Ωστόσο, είναι το ίδιο challenge που έχει πλέον η βιομηχανία με το VR: είναι κάτι που ο χρήστης μπορεί να απολαύσει κυρίως μετά από επαφή με έτοιμα set-up που (λογικά) η Sony θα στήσει στα καταστήματα λιανικής. Εκεί, ο καταναλωτής θα μπορεί να πάρει μια γερή γεύση των δυνατοτήτων της κονσόλας, αλλά και των 4K/HDR τηλεοράσεων. Πάντως, το θέμα δεν έδειξε να τους προβληματίζει ιδιαίτερα, ενώ δεν δίστασαν να παρομοιάσουν την περίπτωση και με αυτή της εποχής προβολής των έγχρωμων τηλεοράσεων την εποχή των εφημερίδων και των ασπρόμαυρων διαφημίσεων.



Όσον αφορά στις επιλογές του χρήστη για τα της απεικόνισης, κανείς δεν φαίνεται να είχε ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το αν θα υπάρχει κανόνας (όπως πχ. δήλωσε η ομάδα ανάπτυξης του Rise of the Tomb Raider). Ωστόσο, με κάθε ευκαιρία τόνισαν πως η εμπειρία θα παραμένει ίδια ασχέτως έκδοσης της κονσόλας που χρησιμοποιείται. Τέλος, στην ερώτηση του από πότε είχαν στα χέρια τους το PS4 Pro για να πειραματιστούν απάντησαν πως περίπου στα τέλη του Δεκεμβρίου παρέλαβαν το hardware.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Ειδα μια παρομοια συνεντευξη και οι developers εδειχναν ειλικρινα ενθουσιασμενοι. Αυτο που ελεγαν ουσιαστικα ειναι οτι "πρεπει να το δειτε απο μονοι σας για να το εκτιμησετε". Φανταζομαι ετσι θα ειναι, δεν εχουν λογο να παραπλανησουν τον κοσμο, το αντιθετο. Ποτε ομως θα το δουμε ειναι η ερωτηση.

      Μηπως ομως δεν εχουν υπολογισει σωστα το πότε θα μπει αυτη η τεχνολογια στα σπιτια του κοσμου; Το Ps4k ερχεται σε δυο μηνες αλλα οι 4k τηλεορασεις μπορει να κανουν και δυο χρονια ή και παραπανω για να αντικαταστησουν τις τωρινες.

      Ο κοσμος δεν αγοραζει τηλεοραση συμφωνα με την κονσολα που θα αγορασει. Αυτη η λογικη ανηκει πιο πολυ στο pc gaming. Δεν πρεπει οι κονσολες να ακολουθουν την τεχνολογια των τηλεορασεων;

*