Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hearthstone: The Boomsday Project - Συνέντευξη με τους Cat Morgan και Mike Donais

*
Την επομένη του Δεκαπενταύγουστου είχαμε τη δυνατότητα να μιλήσουμε με τον Mike Donais και την Cat Morgan, developers από το Team 5, για το Hearthstone: The Boomsday Project, το τελευταίο expansion του Hearthstone που κυκλοφόρησε στις 7 Αυγούστου. Στο The Boomsday Project οι παίκτες επισκέπτονται τα εργαστήρια του Dr. Boom στο Netherstorm, στο Outland και όπου ο τρελός επιστήμονας μαζί με την ομάδα του από εξίσου τρελούς επιστήμονες δημιουργούν εκρηκτικά πειράματα. Τόσο τον Dr. Boom αλλά και τους υπόλοιπους χαρακτήρες θα τους συναντήσουν οι παίκτες στο Hearthstone ως κάρτες legendary.



Όπως ανέφεραν οι developers, στο The Boomsday Project κάνει την εμφάνισή του το νέο keyword με το όνομα Magnetic, που επιτρέπει σε ένα minion τύπου Mech να ενωθεί με ένα άλλο Mech που ήδη έχει παίξει ο παίκτης, με τα στατιστικά και τις ικανότητες των δύο καρτών να προστίθενται. Οι κάρτες Omega είναι επίσης ένα νέο είδος που προστέθηκε με το νέο expansion και αν οι παίκτες τις χρησιμοποιήσουν ενώ έχουν 10 mana crystals, οι ικανότητες των καρτών γίνονται πιο δυνατές. Τέλος, για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος, και τα εννιά classes απέκτησαν και από ένα legendary spell.

Το The Boomsday Project δεν αποτελείται μόνο από νέες κάρτες που θα προσθέσουν οι παίκτες στη συλλογή τους, καθώς στις 21 Αυγούστου κυκλοφορεί το single player mode, ονόματι Puzzle Lab. Μετά από το περιεχόμενο των δύο τελευταίων single player modes, που ήταν ουσιαστικά περιπέτειες τύπου roguelike με έμφαση στο loot, το Puzzle Lab διαφοροποιείται. Στο Puzzle Lab οι παίκτες πρέπει να βρουν τη λύση σε διαφορετικές καταστάσεις στο game board. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Lethal, οι παίκτες καλούνται να καταστρέψουν τον αντίπαλο σε ένα γύρο, ενώ στην περίπτωση του Board Clear πρέπει να «καθαρίσουν» το board απ’ όλα τα minions. Μάλιστα οι developers υπόσχονται πως πέρα από τη διασκέδαση που θα προσφέρουν αυτές οι προκλήσεις, θα βοηθήσουν και τους παίκτες να γίνουν καλύτεροι στο παιχνίδι. Το Puzzle Lab, όπως όλα τα single player modes του Hearthstone, ήταν υπό ανάπτυξη για πάνω απ’ ένα χρόνο και όπως παραδέχτηκαν οι developers, πέρασαν πολλές ώρες στο γραφείο δοκιμάζοντας να λύσουν διαφορετικά παζλ και πολλές φορές μαζεύονταν παρέες πάνω απ’ ένα PC για να καταφέρουν να φέρουν εις πέρας τις πιο δύσκολες περιπτώσεις. Το νέο σύστημα του Puzzle Lab δεν σημαίνει πως στο μέλλον τα επόμενα single player modes θα είναι παρόμοια καθώς, όπως μας εξήγησαν, ανάλογα με τη θεματική ενός expansion διαλέγουν αν θέλουν να κάνουν κάτι με μεγαλύτερη έμφαση στην ιστορία, όπως ήταν τα missions στην περίπτωση του Knights of the Frozen Throne, κάποιο dungeon run όπως είχαμε στο Kobolds and Catacombs και στο The Witchwood ή να δοκιμάσουν κάτι νέο όπως έγινε στο The Boomsday Project.



Μια από τις πιο αγαπημένες κάρτες του Hearthstone είναι ο Dr. Boom και οι developers πάντα ήθελαν να βρουν έναν τρόπο να τον προσθέσουν ξανά και να τον κάνουν επίκαιρο στο παιχνίδι. Με τον Dr. Boom βρέθηκε και η θεματική του expansion: τρελοί επιστήμονες που κάνουν πειράματα με απροσδόκητα αποτελέσματα. Το Puzzle Lab ήταν και ο καλύτερος τρόπος για να βιώσουν οι παίκτες τη θεματική του The Boomday Project. Οι επιστήμονες του Dr. Boom και οι βοηθοί τους αντιπροσωπεύουν και από ένα class του παιχνιδιού. Στο Puzzle Lab παρουσιάζεται και η ταυτότητα και η διαφοροποίηση που επιθυμούσαν να πετύχουν οι developers για κάθε class. Ταυτόχρονα, όμως, μέσω του Puzzle Lab, οι developers μπορούν να πουν ιστορίες με τις κάρτες, να δημιουργήσουν περιστάσεις που οι παίκτες θα βιώσουν και θα μοιραστούν με τους φίλους τους.

«Βρες το lethal» είναι μια από τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες του community του Hearthstone. Εδώ και πολλά χρόνια οι παίκτες μοιράζονταν screenshots από διάφορες στιγμές που βίωσαν στο παιχνίδι και καλούσαν άλλους παίκτες να σκαρφιστούν κάθε φορά πώς θα μπορούσαν να τελειώσουν τον αντίπαλο. Και αυτήν τη δραστηριότητα που αγαπούσαν και έκαναν στο γραφείο τους θέλησαν να προσθέσουν στο Hearthstone οι developers. Όπως μας εκμυστηρεύτηκαν, πάντα ψάχνουν αυτό που αρέσει στους παίκτες να κάνουν, αυτό που τους εξιτάρει περισσότερο και με τη σειρά τους οι δημιουργοί του Hearthstone ψάχνουν τρόπους να το χωρέσουν και να προσθέσουν ένα ανάλογο mode.
Το Puzzle Lab θα περιέχει 124 διαφορετικούς γρίφους αλλά θα μπορούν κάποια στιγμή στο μέλλον οι παίκτες να δημιουργήσουν τους δικούς τους και να τους μοιραστούν με το community του Hearthstone; Μάλλον όχι. Ο Mike Donais και η Cat Morgan αναφέρθηκαν στην περιπλοκότητα και στον κόπο που επένδυσαν οι developers ώστε πέρα από τον όγκο του περιεχομένου να υπάρχει και η διαφορετικότητα σε κάθε ένα από τους γρίφους, χαρακτηριστικά που πιστεύουν θα κρατήσουν για καιρό τους παίκτες απασχολημένους. Τώρα όσον αφορά στο αν θα μπορούσαν να προσφέρουν στους παίκτες τα εργαλεία και τη πρόσβαση ώστε να φτιάξουν οι ίδιοι τα δικά τους παζλ, δεν είναι αρνητικοί προς την ιδέα αλλά ταυτόχρονα δεν είναι σίγουροι αν θα μπορέσουν να δημιουργήσουν τα μέσα που θα απαιτούσε ένα τέτοιο εγχείρημα.



Γιατί, όπως είπαν, η δημιουργία ενός expansion ξεκινάει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν την κυκλοφορία του και οι developers αφιερώνουν ώρες και ώρες για την υλοποίηση των ιδεών τους. Μερικές απ’ αυτές δεν δουλεύουν. Όπως μας είπαν, για κάθε κάρτα που κυκλοφορεί έχουν φτιάξει άλλες 50. Διαλέγουν τη μία και οι άλλες απορρίπτονται, είτε γιατί δεν ήταν αρκετά δημιουργικές, είτε γιατί δεν είχαν ξεκάθαρο σκοπό στο παιχνίδι, είτε περιέπλεκαν τα πράγματα για τους παίκτες δίχως να προσφέρουν διασκεδαστική εμπειρία. Αυτό δεν σημαίνει πως τα πράγματα που δοκιμάζονται και εν τέλει απορρίπτονται πάνε στα σκουπίδια. Το Puzzle Lab είναι αποτέλεσμα ενός τέτοιου πειραματισμού. Πριν από 3 χρόνια οι developers δοκίμασαν ένα brawl που θα έβαζε τους παίκτες να ανακαλύψουν το lethal. Οι πρώτες απόπειρες ήταν ενθαρρυντικές αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που επιθυμούσε η ομάδα των δημιουργών. Τους έλειπαν τα εργαλεία και οι πόροι ώστε να μπορούν να προσφέρουν περιεχόμενο πληρούσε τα κριτήρια που οι ίδιοι θέτουν για το Hearthstone. Η ίδια η ιδέα δεν απορρίφθηκε ποτέ και χρόνια μετά επέστρεψε και εμφανίστηκε στο Puzzle Lab. Οι ιδέες για το νέο περιεχόμενο είναι άλλωστε ομαδική δουλειά. Για να καταλήξει στη μορφή που εν τέλει πήρε το The Boomsday Project, όλη η ομάδα του Hearthstone μπήκε σε μια μεγάλη αίθουσα και οι developers ξεκίνησαν να ρίχνουν ιδέες στο τραπέζι. Αρκετές απ’ αυτές επιλέχτηκαν και υλοποιήθηκαν και όταν ρωτήσαμε για κάποια που τελικά δεν τα κατάφερε η απάντηση ήταν «δράκοι». Δράκοι να πετούν στο διάστημα. Τώρα το πως είχαν σκοπό να το μεταφέρουν αυτό στο Hearthstone ως ουσιαστικό μηχανισμό δεν γνωρίζουμε και μάλλον ούτε οι developers γνώριζαν. Αλλά στα video games κανείς ποτέ δεν πρέπει να είναι σίγουρος και ίσως στο μέλλον δούμε δράκους στο διάστημα να είναι μέρος του Hearthstone.



Να σας ενημερώσουμε πως το The Boomsday Project είναι ήδη διαθέσιμο από τις 7 Αυγούστου και για όσους δεν το έχουν κάνει ήδη, μπορούν να μπουν στο Hearthstone και να αποκτήσουν δωρεάν 3 πακέτα με κάρτες από το expansion καθώς και μια κάρτα legendary. Το Puzzle Lab θα κυκλοφορήσει στις 21 Αυγούστου και θα προσφέρει επίσης άλλα 3 πακέτα με κάρτες για εκείνους που θα συνδεθούν για να δοκιμάσουν το τελευταίο single player mode του Hearthstone. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*