Στα πλαίσια της αρχικής γνωριμίας του Enternity με το Gran Turismo 7, την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου κληθήκαμε να παραστούμε σε ένα live Q&A από τον δημιουργό της σειράς, τον οραματιστή Kazunori Yamauchi. Επειδή η διάρκεια του session ήταν περίπου μια ώρα, αντιλαμβάνεστε πως είναι αδύνατο να μεταφέρουμε όλες τις ερωτοαπαντήσεις που του έγιναν, από όλα τα μέσα παγκοσμίως. Μπορούμε όμως να επικεντρωθούμε στα κυριότερα σημεία που στάθηκε ο δημιουργός, σε ό,τι αφορά το Gran Turismo 7.
Βλέπετε πριν από όλες τις υπόλοιπες ιδιότητες του, ο Yamauchi είναι κατά κύριο λόγο εραστής της τέχνης που πρεσβεύουν τα αυτοκίνητα. Θεωρεί πως αυτό έχει χαθεί στο σύγχρονο κόσμο, ειδικότερα από τους νεότερους σε ηλικία και φυσικά προβάλλει ως σκοπό του Gran Turismo 7 την εμφύσηση αυτού του πάθους σε αυτό το κοινό. Θεωρεί πως μέσω του ιστορικού franchise έχει τη δυνατότητα να εμπνεύσει τον κόσμο να αγαπήσει εκ νέου τα αυτοκίνητα σαν έργα τέχνης, όπως ακριβώς νιώθει κι αυτός. Βλέπει ουσιαστικά σαν μια ευθύνη να μεταφέρει το πάθος του για αυτά και για τον κόσμο των αγώνων, των βελτιώσεων, και ό,τι άλλο μπορεί να περικλείεται σε αυτό, στη νέα γενιά.
Στη συνέχεια ο Yamauchi απάντησε σε μια ερώτηση σχετική με τον τροπο με τον οποίο το PlayStation 5 και η τεχνολογία του βοήθησε στην ανάπτυξη του Gran Turismo. Ο δημιουργός αναφέρθηκε στα ριζοσπαστικά χαρακτηριστικά της κονσόλας, όπως το γρήγορο loading που τους επιτρέπει να φορτώσουν σε δευτερόλεπτα, δεδομένα που στο PlayStation 4 για παράδειγμα θα χρειάζονταν λεπτά ολόκληρα.
Λόγω των καινούριων modes, Music Replay και Music Rally, ο Yamauchi ερωτήθηκε και για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η μουσική για την Polyphony Digital, αλλά και για τη σειρά Gran Turismo γενικότερα. Ο Yamauchi δεν δίστασε να παραδεχθεί πως εδώ και πολύ καιρό ήθελε να δημιουργήσει κάπως ένα παιχνίδισμα με τη μουσική, εντός της σειράς. Πρόσθεσε πως τα τελευταία πέντε χρόνια, εντός του στούντιο έχουν δημιουργήσει ένα δωμάτιο ήχου, όπου η ομάδα ανάπτυξης παίζει πιάνο και άλλα μουσικά όργανα, μέρος που πραγματικά αποτέλεσε την έμπνευσή των δύο νέων modes.
Σίγουρα παρατηρήσατε πως το tuning είναι περισσότερο λεπτομερές από κάθε άλλη φορά στη σειρά. Σύμφωνα με τον Yamauchi η τεράστια λεπτομέρεια δεν πρέπει να αποθαρρύνει τους παίκτες. Κατά το σχεδιασμό των οθονών με τις ρυθμίσεις, έχουν λάβει υπόψη τους κάθε σελίδα έτσι ώστε να μπορεί εύκολα να γίνει capture και να μοιραστεί μεταξύ φίλων, προκειμένου να διευκολύνει τη διαδικασία του “στησίματος” ενός αυτοκινήτου. Ο λόγος που αναφέρθηκε στο screen capturing και sharing και όχι στην αποθήκευση των ρυθμίσεων, δεν είναι άλλος από το γεγονός πως το κάθε αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά αναλόγως των βελτιώσεων, συνεπώς η απλή αντιγραφή ρυθμίσεων μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων σε ένα γκαράζ, δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει.
Μιλώντας για τα αυτοκίνητα, ο Yamauchi δεν άργησε να απαντήσει και κάποιες ερωτήσεις που αφορούσαν την επιλογή του ρόστερ 400 και πλέον αυτοκινήτων. Ανέφερε πως έχουν συμπεριλάβει αρκετά αυτοκίνητα entry level, σε αντίθεση δηλαδή με το GT Sport, ακριβώς λόγω του campaign mode. Επιπλέον όμως, τόνισε πως με το minigame του tuning οι παίκτες μπορούν πραγματικά να μεταμορφώσουν τα αυτοκίνητά τους και να τα ανεβάσουν κατηγορίες χωρίς κόπο, ενώ το σύστημα που βαθμολογεί τα αυτοκίνητα ανάλογα των επιδόσεών τους είναι πολύ λεπτομερές και λειτουργεί απροβλημάτιστα. Με αυτόν τον τρόπο ο σκηνοθέτης πιστεύει πως το Gran Turismo 7 θα διακατέχεται την ίδια αίσθηση προόδου που χαρακτήριζε και τους προκατόχους του και έλειπε από το εντελώς διαφορετικό Gran Turismo Sport. Επιβεβαίωσε όμως πως θα υπάρχουν και χωμάτινοι αγώνες και διαδρομές.
Ο δημιουργός στάθηκε αρκετά και στον ρόλο του Gran Turismo Cafe, το campaign mode του τίτλου δηλαδή. Ανέφερε πως ενσωματωμένα στις αποστολές θα υπάρχουν άνθρωποι που θα μιλάνε για την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, κάνοντας την ιστορία των μοντέλων πιο προσβάσιμη σε όσους δεν ήθελαν να σπαταλήσουν χρόνο διαβάζοντας μακροσκελής περιγραφές κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Επιπροσθέτως θα υπάρχουν και easter eggs στα οποία όμως ο Yamauchi, προφανώς, δεν ήθελε να αναφερθεί λεπτομερώς.
Εν συνεχεία, ο Yamauchi ρωτήθηκε για την χρήση του DualSense. Αν για παράδειγμα θα μπορούμε να ακούμε τον κινητήρα του αυτοκινήτου από το ενσωματωμένο ηχείο του. Ο σκηνοθέτης απάντησε πως συγκεντρώθηκαν περισσότερο στην λεπτομερή μεταφορά των δονήσεων μέσω της εξαιρετικής λειτουργίας του χειριστηρίου, οπότε δεν θα χρησιμοποιήσουν το ηχείο για κάτι τέτοιο. Στην παρουσίαση όμως μας επιβεβαίωσαν ότι τα περισσότερα features του DualSense θα υποστηρίζονται κανονικά.
Κλείνοντας με μια πιο γενική ερώτηση, ο δημιουργός ανέφερε πως αυτό που θεωρεί ως σημαντικότερη επιτυχία στην 25ετή πορεία του είναι η αποδοχή του τίτλου από τους gamers από το πρώτο κιόλας μέρος στο πρώτο PlayStation. Σύμφωνα με τον Yamauchi, ο τίτλος αποτελούσε αρκετά μεγάλο ρίσκο και αντιμετωπιζόταν ως πειραματικός από πολλούς. Από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι, οι προγραμματιστές της Polyphony από 15 εγιναν περισσότεροι από 300 και, για αυτό και τη συνολική αποδοχή του τίτλου από το κοινό, δεν θα μπορούσε παρά να είναι ευγνώμων.
Ο Yamauchi ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος και πρόθυμος να απαντήσει κάθε ερώτηση και κατάφερε να μας μεταφέρει και εμάς μια γλυκιά αναμονή για το Gran Turismo 7. Εσάς πως σας φάνηκαν αυτά που παρακολουθήσατε στο State of Play;
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity