Στο πλαίσιο της δοκιμής ενός πρώιμου build του F1 2020, η Codemasters μας έφερε σε επαφή με τον Game Director της σειράς F1, Lee Mather. Κατά τη διάρκεια της σύντομης διαδικτυακής μας γνωριμίας, είχαμε την ευκαιρία να τον ρωτήσουμε αρκετά πράγματα για τον επερχόμενο τίτλο, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.
Πλάτων Πέππας: Καλησπέρα Lee. Ασχολούμαι αρκετά χρόνια τώρα με τη σειρά της Codemasters και θα ήθελα να σημειώσω πως το AI που ασχολείται με τη στρατηγική μας εντός του αγώνα συχνά αποτυγχάνει να προβλέψει τα σωστά ελαστικά, ανάλογα με την αλλαγή των καιρικών συνθηκών ή σύμφωνα με τη φθορά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Υπάρχει κάποιο πλάνο ώστε οι στρατηγικές προβλέψεις της AI να γίνουν πιο ακριβείς;
Lee Mather: Καλησπέρα και σε σένα. Προφανώς [το AI] δεν λαμβάνει υπόψιν το τι γίνεται εντός της πίστας κάθε στιγμή. Δεν μπορεί να προβλέψει τον καιρό ή για παράδειγμα το γεγονός ότι θα βρέξει στον πέμπτο γύρο ενός αγώνα. Παλεύουμε κάθε χρόνο ώστε να κάνουμε το AI να προβλέπει τα σωστά λάστιχα ανά περίπτωση. Το σύστημα κάθε φορά θα διαλέγει τα λάστιχα που αυτό θεωρεί σωστά ανάλογα με τις συνθήκες. Κάποιες φορές ο παίκτης μπορεί να σκεφτεί πως έπρεπε να έχει γίνει άλλη επιλογή ελαστικού, αλλά αυτή δεν είναι μια απόφαση που μπορούμε να επιβάλουμε στους παίκτες. Ας αναλογιστούμε πως στο pit wall μιας ομάδας υπάρχουν αρκετοί, απίστευτα έξυπνοι άνθρωποι που μελετούν συνεχώς δεδομένα για να πάρουν τέτοιες αποφάσεις. Και το δικό μας σύστημα μπορεί να μελετήσει δεδομένα, αλλά δεν μπορεί να βασιστεί στην αίσθηση που παίρνει ο παίκτης από την πίστα εκείνη την ώρα. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος παίκτης να επιλέξει τη διαδρομή του σε μια πίστα που δεν είναι εντελώς βρεγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά σε σωστή θερμοκρασία και να λειτουργήσουν για αυτόν. Ωστόσο δεν μπορούμε να αμφισβητούμε τις επιλογές των παικτών για τη στρατηγική τους. Για αυτό διατηρούμε και τη δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής τύπου ελαστικού που θα χρησιμοποιηθεί, πριν από κάθε pit stop.
Πλάτων Πέππας: Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο πλάνο για τη μετάβαση του F1 2020 στις επόμενες κονσόλες (Xbox Series X, PlayStation 5) και αν ναι, πως σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε την έξτρα ιπποδύναμη που θα σας παρέχουν αυτές; Επιπλέον, το Smart delivery που προσφέρει η πλατφόρμα της Microsoft είναι κάτι που θα λάβετε υπόψιν;
Lee Mather: Τη δεδομένη χρονική στιγμή μπορούμε μόνο να μιλήσουμε για τις εκδόσεις που έχουμε ανακοινώσει, δηλαδή αυτές των Xbox One, PlayStation 4, PC και φυσικά Stadia, που αποτελεί και μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα για εμάς φέτος. Οι κονσόλες επόμενης γενιάς είναι κάτι που σίγουρα θα συζητήσουμε στην Codemasters, σε μεταγενέστερη όμως ημερομηνία.
Πλάτων Πέππας: Με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να έχει αναβληθεί μέχρι νεωτέρας, υπάρχει σκέψη να κυκλοφορήσετε κάποιο patch, μετά την κυκλοφορία του F1 2020, προκειμένου να συμπεριλάβετε το διορθωμένο και μικρότερο αγωνιστικό πρόγραμμα της σεζόν;
Lee Mather: Στον τίτλο θα περιέχεται η πλήρης χρονιά της Formula 1, όπως αυτή είχε ανακοινωθεί αρχικά, κρατώντας τις αρχικές ημερομηνίες για κάθε αγώνα. Εκεί που μπορούμε να συμπεριλάβουμε κάποιες αλλαγές είναι στα event, όπου αν θυμάστε μπορούμε να παίξουμε κάποιους αγώνες με κλασικά μονοθέσια. Σε αυτό το mode υπάρχει το ενδεχόμενο τροποποίησης, ώστε τα σχετικά events να ταιριάξουν με τις πραγματικές, διαφορετικές ημερομηνίες. Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος θα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε το παιχνίδι μας μετά την κυκλοφορία του. Παρακολουθούμε συνεχώς και τις προτάσεις [της FIA] για το πραγματικό σπορ, όπως τις σκέψεις για διπλούς αγώνες, στην ίδια πίστα με αντίθετη φορά, ή την εκ νέου συμπερίληψη του Hockenheim, μιας πίστας που γνωρίζουμε από τους προηγούμενους τίτλους. Σε κάθε περίπτωση, εξαρτάται από το χρόνο στον οποίο θα γίνουν οι αντίστοιχες ανακοινώσεις, για να μπορέσουμε και εμείς να συμπεριλάβουμε κάποιες από τις αλλαγές.
Πλάτων Πέππας: Το νέο σύστημα του “overtake button” για τη διαχείριση του ERS σε ένα μονοθέσιο είναι πολύ χρήσιμο. Ωστόσο, έχοντας παίξει αρκετές ώρες το build που μας παρείχατε, ίσως θα μπορούσε να υπάρχει μια πιο σαφής ένδειξη για τις διαφορετικές φάσεις της μπαταρίας, για το πότε, για παράδειγμα, φορτίζει κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Lee Mather: Η σχετική ένδειξη της οθόνης ανεβοκατεβαίνει ανάλογα με τη στάθμη στην οποία βρίσκεται η μπαταρία. Έχετε την αίσθηση ότι θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος ακόμα πιο προφανής τρόπος για τους παίκτες;
Πλάτων Πέππας: Ναι, εννοώ πως θα μπορούσε για παράδειγμα ο μηχανικός να ενημερώνει τους παίκτες για το πότε η μπαταρία είναι σε θέση να παρέχει έξτρα ισχύ, ή αντίστοιχα πότε έχει αδειάσει, οπότε το “overtake button” δεν θα είναι διαθέσιμο.
Lee Mather: Για την ακρίβεια, δεν γνωρίζω ποιο ακριβώς build του F1 2020 είχατε στη διάθεσή σας, το οποίο όμως είναι σίγουρα κάποιων εβδομάδων παλαιότερο. Μία από τις προσθήκες που κάνουμε προς το τέλος της ανάπτυξης είναι και οι ηχητικές ειδοποιήσεις από το μηχανικό αγώνα. Αυτό γίνεται διότι είναι δυσκολότερο να τις ηχογραφήσουμε και να τις συμπεριλάβουμε σε διαφορετικές φάσεις της ανάπτυξης του παιχνιδιού, λόγω του localisation και των διαφορετικών γλωσσών στις οποίες κυκλοφορεί το παιχνίδι. Στην τελική έκδοση πιστεύω πως θα έχουμε τον Jeff να ενημερώνει επαρκώς τους παίκτες ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσουν το ERS πιο αποτελεσματικά.
Πλάτων Πέππας: Lee, σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σου.
Lee Mather: Κανένα πρόβλημα. Εγώ ευχαριστώ για τον χρόνο και τις ερωτήσεις σας.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity