Enternity: Πείτε μας λίγα λόγια για το πότε και πως ξεκίνησε το γκρουπ και πότε ξεκίνησε η ανάπτυξη του Empyrean Rule.
Empyrean Team: Ξεκινήσαμε το 2012 σαν ομάδα υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Battle Conquest, ενός online 2D MMORTS χτισμένο σε flash, προοριζόμενο τότε για διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες. Καθόλη τη σχεδόν τρίχρονη πορεία του, ανακαλύπταμε συνεχώς νέα features και προσθέταμε content συμβουλευόμενοι και καθοδηγούμενοι σε μεγάλο ποσοστό από το community του Battle Conquest. Υπήρχε γενικά μεγάλη ανταπόκριση και δεν αργήσαμε να ονειρευτούμε το παιχνίδι μας να αγγίζει και την τρίτη διάσταση. Έτσι άρχισε σιγά σιγά να καλλιεργείται η ιδέα του Empyrean Rule και ξεκινήσαμε δειλά να του αφιερώνουμε όλο και περισσότερο χρόνο, μέχρι και σήμερα.
Enternity: Η ομάδα απαρτίζεται από τέσσερις Έλληνες και έναν Πολωνό, πόσο εύκολη και απροβλημάτιστη είναι η συνεργασία μεταξύ σας; Υπάρχουν και άλλοι εξωτερικοί συνεργάτες που σας βοηθούν στο έργο σας;
Empyrean Team: Η ομάδα μας αποτελείται κατά κόρον από 2 προγραμματιστές, έναν artist και τον project leader, όλοι μας Έλληνες. Από την αρχή μας συνόδευσε σε αυτό το ταξίδι και ο Πολωνός sound engineer μας σαν μόνιμος εξωτερικός συνεργάτης, καθώς και διάφοροι 3D modelers και animators οι οποίοι αναλάμβαναν να καλύψουν διάφορες ανάγκες του project κατά διαστήματα. Μπορώ εκ του ασφαλούς να πω ότι πιο πολλές τριβές είχαμε οι Έλληνες μεταξύ μας παρά με τους άλλους!
Enternity: Υπάρχει κοινό έδαφος μεταξύ του Empyrean Rule και του προηγούμενου σας project (σ.σ. Battle Conquest);
Empyrean Team: Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το Empyrean Rule πάτησε πάνω στα επιτυχημένα features του Battle Conquest. Αυτό που κάναμε είναι να αφαιρέσουμε στοιχεία που τελικά φάνηκε ότι μπορεί να κούραζαν τους παίκτες και δουλέψαμε πάνω σε καινούρια χαρακτηριστικά που έχουν σαν στόχο να κάνουν πιο ενδιαφέρον το interaction μεταξύ τους, όπως ο ανοιχτός κόσμος και η πιο ελεύθερη επιλογή και ανάπτυξη ενός στρατού.
Enternity: 10 φυλές, ανοικτός κόσμος, μάχες στις οποίες συμμετέχουν μέχρι 60 άτομα, υποστήριξη Oculus Rift... Έχετε θέσει πολύ υψηλούς και φιλόδοξους στόχους, δεν φοβάστε μήπως πέσετε στην παγίδα να χάσετε την μπάλα με τόσα πολλά features;
Empyrean Team: Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πολλά σχέδια για το Empyrean Rule, πράγμα που ίσως τρομάξει κάποιον που το πρωτοακούει. Ό,τι έχουμε αναφέρει, δηλαδή οι πολλές φυλές, ο ανοιχτός κόσμος, το Oculus και οι μάχες με πολλά άτομα ταυτόχρονα είναι features που έχουμε ήδη δοκιμάσει, κάποια σε πολύ αρχικό επίπεδο βέβαια, αλλά πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία στον παίκτη. Από εκεί και πέρα, όλα εξαρτώνται από το πόσο θα αρέσουν και στο community, το οποίο, όπως πάντα, συμβουλευόμασταν για να βελτιώσουμε το gaming experience.
Enternity: Το Empyrean Rule διαδραματίζεται σε ανοικτό κόσμο όπου έχουν πρόσβαση ταυτόχρονα όλοι οι συνδεδεμένοι χρήστες και οι δράσεις τους διαμορφώνουν τη δυναμική του χάρτη μακροπρόθεσμα. Παρόλα αυτά, θα υποστηρίζεται και single play αλλά δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα έχει την μορφή αυτόνομων AI skirmish ή αν θα περιλαμβάνει κάποια πλοκή και πιο συγκροτημένη δομή. Θέλετε να μας εξηγήσετε λίγο πώς λειτουργεί ακριβώς αυτός ο τρόπος παιχνιδιού;
Εmpyrean Team: Το σχέδιο είναι, πέρα από το multiplayer κομμάτι και τους στρατούς AI που θα κυκλοφορούν στον κόσμο, να υπάρχει και ένα questline που θα μπορεί να ακολουθήσει ο παίκτης ώστε να καθοδηγηθεί μέσα στον κόσμο του Edelynn. Γενικά έχουμε σκοπό να βάλουμε διάφορα game modes, όπως για παράδειγμα total annihilation, defend/escort, destroy/capture και survival, εργαλεία τα οποία θα μπορέσουν να δημιουργήσουν πολλές ωραίες ιστορίες!
Enternity: Μπορείτε να μας εξηγήσετε πώς λειτουργεί η οικονομία του παιχνιδιού; Πώς λειτουργεί η πολιτική επιρροή και τι οφέλη αποκομίζουν οι παίκτες μέσω της διπλωματίας;
Empyrean Team: Γενικά πέρα από τις κεντρικές πόλεις που θα είναι ουδέτερες και θα προσφέρουν βασικές υπηρεσίες, για να αποκτήσει κάποιος παίκτης πρόσβαση σε διαφορετικούς στρατούς και αντικείμενα θα χρειαστεί να δουλέψει γι’ αυτό, απαραίτητα, μέσα από κάποιο guild. Οι κατακτημένες πόλεις θα επιτρέπουν στο guild να ελέγχει resources και στρατούς AI. Επίσης όσο μένουν χαρούμενοι οι κάτοικοι μιας πόλης, τότε αυτή σιγά-σιγά θα εξελίσσεται και θα αυξάνει την επιρροή του guild στην περιοχή, επεκτείνοντας τα σύνορα, αυξάνοντας τις παραγωγές και δυναμώνοντας τους στρατούς που χειρίζεται η CPU. Επειδή τα resources όμως είναι περιορισμένα και οι ανάγκες πολλές, απαραιτήτως θα χρειαστεί τα guilds να αλληλεπιδράσουν και μεταξύ τους ώστε να μπορέσουν να εξελιχθούν.
Enternity: Σε κάθε περίπτωση, στις 28 Μαϊου η διαδικασία του crowd funding ολοκληρώνεται και το στούντιο βρίσκεται απέναντι σε δύο πιθανά σενάρια - το ένα απεχθές. Ποια βήματα θα ακολουθήσετε σε κάθε εκδοχή και ποιο το μέλλον του Empyrean Rule;
Empyrean Team: Όπως αναφέραμε και στο Kickstarter, για εμάς το όλο εγχείρημα γίνεται πρώτα για να δούμε τελικά αν υπάρχει ανταπόκριση από το community για μια τέτοια ιδέα και κατά δεύτερον φυσικά για την ίδια τη χρηματοδότηση. Το πρώτο θετικό βήμα είναι είναι ότι καταφέραμε μέσα σε μόλις 8 μέρες να γίνουμε Greenlit στο Steam. Σίγουρα εξετάζουμε και άλλες προοπτικές και εναλλακτικές ώστε να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση του project.
Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και μακάρι να τα καταφέρουν τα παιδιά και να δούμε ένα καλό ελληνικό παιχνίδι.Και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας να επικοινωνήσετε μαζί τους ώστε να δούμε και τις σκέψεις που έχουν για το παιχνίδι.