Enternity: Κατανοώντας τη συνεργασία σας με την Microsoft για την προώθηση του Xbox One X, έχουμε δει πως προτιμάτε να δείχνετε τον τίτλο κυρίως στο συγκεκριμένο format. Τι θα πρέπει να περιμένουν οι παίκτες στις υπόλοιπες κονσόλες και κυρίως η ερώτησή μας αφορά στις «απλές» εκδόσεις των PS4 και Xbox One;
Ashram Ismail: Το παιχνίδι ήταν προγραμματισμένο από τα πρώτα στάδια για να κυκλοφορήσει στα απλά PS4 και Xbox One. Η δουλειά που έγινε είναι παρόμοια με αυτή του Black Flag και κάθε πλατφόρμα είχε τη δική της ξεχωριστή ομάδα από engineers. Το αποτέλεσμα είναι πως σε κάθε έκδοση, το παιχνίδι θα δείχνει όσο καλύτερα γίνεται ανάλογα με το hardware. Λόγω του dynamic scaling, όλες οι εκδόσεις θα είναι όμορφες οπτικά και δεν έχουμε κάνει κάποια υποχώρηση σε επίπεδο ρυθμού δράσης. Το Xbox One X (λόγω του hardware του) μάς επιτρέπει να κινηθούμε σε υψηλότερη ανάλυση και πολύ υψηλότερο frame rate.
Enternity: Γιατί Αίγυπτος λοιπόν;
A.I.: Ήταν όνειρο όλη της ομάδας να φέρουμε τη σειρά στην Αρχαία Αίγυπτο. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η σειρά, η ομάδα στην Ubisoft που παίρνει τις αποφάσεις είχε πει ότι πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο της Αιγύπτου. Το μεγάλο στοίχημα είναι σε τεχνικό επίπεδο, γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με μια πόλη. Μάθαμε πολλά από το Black Flag σε επίπεδο σχεδιασμού και τεχνολογίας και θεωρήσαμε πως είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε αυτό το ταξίδι. Δεν χρειάζεται να τονίσουμε το πόσο το ζητούσαν και οι fans τόσο καιρό.
Enternity: Αν σας ζητούσαν να ξεχωρίσετε κάτι που αλλάζει το gameplay του παιχνιδιού, ποιο θα ήταν αυτό;
A.I.: Θελήσαμε να αλλάξουμε το Assassin’s Creed σε πολλαπλά επίπεδα όσον αφορά στο gameplay. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το νέο σύστημα μάχης, το loot, το έντονο στοιχείο RPG, τα abilities… Ο παίκτης μπορεί να φτιάξει τον χαρακτήρα του ανάλογα με το στιλ μάχης που τον ενδιαφέρει και να ευχαριστηθεί ακόμη περισσότερο την ιστορία. Δεν χρειάζεται καν να σημειώσω τις αλλαγές που έχουμε κάνει στο σύστημα του stealth, αλλά και στη συμπεριφορά της τεχνητής νοημοσύνης. Παίξαμε αρκετά με αυτό και πλέον ο παίκτης έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές. Η δάδα για παράδειγμα που έχει ο παίκτης στα χέρια του μπορεί να φανεί αστεία ως επιλογή όπλου, αλλά σκεφτείτε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το να βάλει φωτιά σε ένα ολόκληρο χωριό μέχρι να λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός για να μπει ο πρωταγωνιστής σε ένα φυλασσόμενο κτίριο.
Enternity: Πως έχει κρατηθεί η ισορροπία με τα στοιχεία RPG που έχετε ενσωματώσει σε επίπεδο ταυτότητας του παιχνιδιού ως μέρος του franchise;
A.I.: Θελήσαμε να ενσωματώσουμε όλες αυτές τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά RPG, γιατί θεωρούμε ότι τα χρειαζόταν το παιχνίδι για να δείξει διαφορετικό, ότι περνάει σε άλλη εποχή. Ο κόσμος του Assassin’s Creed: Origins είναι τεράστιος και υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα να κάνει ο παίκτης. Έτσι λοιπόν χρειαζόμασταν ένα σύστημα που επιβραβεύει τους παίκτες για την εξερεύνηση που κάνουν, αλλά να έχει και νόημα ταυτόχρονα. Η φιλοσοφία, λοιπόν, ενός πιο…RPG παιχνιδιού, μας επέτρεψε να το κάνουμε αυτό. Αν θέλει τώρα κάποιος να παίξει πιο επιθετικά, περισσότερο ως δολοφόνος, μπορεί να το κάνει. Αν θέλει περισσότερο RPG, μπορεί να το κάνει, απλά αναπτύσσοντας αυτό το κομμάτι του χαρακτήρα για τον ήρωα. Για να μην υπάρχει φόβος απλά για τους παραδοσιακούς παίκτες που δεν θέλουν να πονοκεφαλιάσουν με το κομμάτι του RPG, θα υπάρχουν οι σχετικές βοήθειες.
Enternity: Πόσο μεγάλος είναι ο χάρτης του Assassin’s Creed: Origins;
A.I.: Εντελώς χοντρικά, μπορώ να πω ότι πήραμε τον χάρτη του Assassin’s Creed IV: Black Flag και αντιστρέψαμε τα σημεία στεριάς και θάλασσας. Είναι μακράν το μεγαλύτερο και πιο «γεμάτο» παιχνίδι της σειράς που έχουμε φτιάξει.
Enternity: Πολλοί φίλοι της σειράς στην Ελλάδα ζητούν να φέρετε το franchise στη χώρα μας. Υπάρχουν προοπτικές για κάτι τέτοιο;
A.I.: Το γνωρίζουμε πως υπάρχουν, αλλά προς το παρόν το ενδιαφέρον μας είναι στραμμένο στο Assassin’s Creed: Origins. Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία με μεγάλο ενδιαφέρον για μελλοντικά games και η Ελλάδα είναι σίγουρα μέσα σε αυτά. Απλά προς το παρόν δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω γι’ αυτό.
Mπράβο ρε enternity! O game director του Black Flag προσδίδει κύρος στον νέο τίτλο, μιας και ήταν το καλύτερο AC της νέας γενιάς για πολλούς fan (και για μένα προσωπικά).
Ουτε ενα δακρυ που συναντηθηκατε μετα απο τοσο καιρο οι διδυμοι? :Ρ