Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Πωλήσεις games Ιανουάριος 2017

Ο Ιανουάριος δεν ήταν "γεμάτος" μήνας, κάτι που καταλάβαινε κανείς και με μια βόλτα στα ράφια των καταστημάτων. Πέραν του Resident Evil 7: biohazard και του Yakuza 0 για το PS4, οι υπόλοιποι τίτλοι ήταν μικρότερης δυναμικής και η λογική λέει πως οι καταναλωτές προτίμησαν να αναπληρώσουν χαμένες κυκλοφορίες. Κάτι τέτοιο φαίνεται πως επιβεβαιώνει και η δεκάδα της GfK Hellas, η οποία και καταγράφει τα 10 πιο εμπορικά videogames για τον μήνα Ιανουάριο του 2017 στη χώρα μας.



1. FIFA 17 (PS4)
2. Grand Theft Auto V (PS4)
3. NBA 2K17 (PS4)
4. Minecraft PS4 Edition (PS4)
5. Grand Theft Auto V (PS3)
6. PES 2017 (PS4)
7. PES 2017 (PS3)
8. FIFA 17 (PS3)
9. Uncharted 4: A Thief's End (PS4)
10. Battlefield 1 (PS4)

Σχόλια
- Έχουμε μπροστά μιας μια από τις κλασικές περιπτώσεις μήνα, όπου τα ίδια games έμειναν σχεδόν στη δεκάδα. Μοναδική αλλαγή το Battlefield 1 που πήρε τη θέση του Call of Duty: Infinite Warfare.
- Όλοι οι υπόλοιποι τίτλοι έμειναν ίδιοι και απλά άλλαξαν θέσεις.
- Εντύπωση προκαλεί η απουσία του Resident Evil 7: biohazard και η μόνη δικαιολογία που μπορεί να υπάρξει είναι πως κυκλοφόρησε προς τα τέλη του μήνα. Μόλις δούμε την αντίστοιχη δεκάδα για τον Φεβρουάριο, θα πάρουμε απάντηση.
- Το FIFA 17 διατηρεί μια δυναμική και παραμένει για άλλον ένα μήνα στις ίδιες θέσεις και για τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του σε PlayStation formats.


Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*