Βεβαίως, η Microsoft γνωρίζει ότι μια τέτοια κίνηση πιθανό να επιφέρει αντιδράσεις εκ μέρους μια ομάδας των παικτών, κυρίως λόγω των microtransactions που ήδη υπάρχουν στα free to play games και των εσόδων από τα streams.
"Κινείται προσεκτικά και σκοπεύει να δημιουργήσει κάτι σαν "ιδιωτικό marketplace", όπου μόνο επιλεγμένες φίρμες θα τοποθετούν διαφημίσεις στα παιχνίδια, με τέτοιο τρόπο που να μην δημιουργούνται προβλήματα στην εμπειρία του gameplay", αναφέρουν πηγές του Business Insider.
Με βάση πάντοτε με το ίδιο δημοσίευμα, τα αρχικά πλάνα προβλέπουν ότι τέτοιου είδους διαφημίσεις θα περιληφθούν με τη μορφή ψηφιακών πινακίδων σε ένα car racing game.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity