"Θέλουμε να κάνουμε το PlayStation Plus υπέροχο. Με το reboot που κάναμε πέρυσι και με την εισαγωγή των διαφορετικών πλάνων, πολλοί καταναλωτές αναγνώρισαν ότι υπάρχει μεγάλη αξία στο PlayStation 5".
"Όπως σχεδόν οτιδήποτε άλλο στον κόσμο, πρέπει να κάνουμε επισκόπηση των τιμών μας και πρέπει να προσαρμοστούμε στις συνθήκες της αγοράς".
"Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω, σε αντίθεση με πολλές άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες που υπάρχουν, δεν έχουμε αγγίξει την τιμολόγηση του PlayStation Plus για το 85% του κόσμου εδώ και πολλά χρόνια. Έτσι, αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι τέτοιο".
Ο Lempel ρωτήθηκε επίσης για το Game Pass και τη στρατηγική της Microsoft να προσθέτει δικά της παιχνίδια στην υπηρεσία κατά την κυκλοφορία τους, κάτι που η Sony δεν κάνει με το PlayStation Plus.
"Είναι θέμα του τι πρόκειται να προσφέρει η υπηρεσία όσον αφορά τον τύπο και την ποιότητα των παιχνιδιών. Δεν μπορώ να σχολιάσω τι κάνει ο ανταγωνισμός. Αλλά όσον αφορά εμάς, πιστεύουμε ότι προσφέρουμε έναν εξαιρετικό και προσεγμένο κατάλογο παιχνιδιών, καθώς και άλλες δυνατότητες και υπηρεσίες με το PlayStation Plus".
"Επίσης, σας δίνουμε τις επιλογές με τα τρία πλάνα να αλληλεπιδράσετε όσο περισσότερο ή όσο λίγο θέλετε, ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε".
"Είναι μια πολύ διαφορετική προσφορά, αλλά έχει απήχηση στους καταναλωτές. Από τότε που παρουσιάσαμε τα τρία πλάνα, είδαμε το ένα τρίτο της βάσης χρηστών Plus να επιλέγει τα δύο ανώτερα, κάτι που ήταν περισσότερο από ό,τι περιμέναμε".
Ο Lempel αναφέρθηκε και στις προσδοκίες της Sony για τις πωλήσεις του PlayStation 5 την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity