Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Όλες οι ανακοινώσεις από το Nintendo Switch 2 Direct

NEWS
  • 1 λεπτό πριν

Αυτοί οι τίτλοι θα λάβουν δωρεάν αναβάθμιση στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 26 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2: Άλλες τιμές οι φυσικές και άλλες οι ψηφικακές εκδόσεις games

NEWS
  • 30 λεπτά πριν

Συνδρομή Nintendo Switch Online: Παιχνίδια GameCube, δωρεάν αναβαθμίσεις και άλλα νέα οφέλη στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 33 λεπτά πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το Story of Seasons: Grand Bazaar (trailer)

VIDEO NEWS
  • 1 ώρα πριν

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει μια φθηνότερη έκδοση του Nintendo Switch 2 αποκλειστικά για την Ιαπωνία

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επί πληρωμή αναβαθμίσεις συγκεκριμένων τίτλων για καλύτερα γραφικά και ρυθμό ανανέωσης (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Daemon X Machina: Titanic Scion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Bravely Default: Flying Fairy HD Remaster (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Προπαραγγελίες Nintendo Switch 2: Προτεραιότητα στους «αφοσιωμένους» fans

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Mario Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 13 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 13 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 01/04

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 01/04

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 01/04

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Γυάλινη Σφαίρα: Nintendo NX

Δέκα και πλέον χρόνια, ειδικά αν υπολογίσει κανείς και τα πρώτα βήματα στη σχεδίαση του Wii, η Nintendo δεν προσπαθεί να πείσει ότι έχει τα πιο μεγαλεπήβολα “εξοπλιστικά προγράμματα”, δεν ενδιαφέρεται να κερδίσει τη φήμη πως έχει το δυνατότερο σύστημα. Είναι εύκολο να την κατηγορήσει ο καθένας για αδιαφορία, μέχρι να θυμηθούμε ότι η συλλογική συνείδηση των gamers επέλεξε να πιστεύει για χρόνια ότι το PS3 ήταν τεχνικώς ανώτερο του Xbox 360, παρά το ότι τότε, όπως το PS4 στις μέρες μας, απολάμβανε, σε όρους κονσόλας, τις κατά κανόνα ποιοτικότερες και πιο απροβλημάτιστες εκδόσεις τίτλων που εμφανίζονταν εκατέρωθεν. Προφανώς και πολλά πράγματα είναι θέματα αντίληψης. Το πρόβλημα της Nintendo είναι πως, παραδοσιακά, πείθει για ακριβώς αυτό αφότου ο παίκτης έρθει σε επαφή με τους τίτλους της. Και φυσικά το πιο δύσκολο όλων είναι να τον πείσει να κάνει αυτό το πρώτο βήμα, ειδικά δε από τη στιγμή που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιον απόλυτο αριθμό για να “αποδείξει” ότι είναι “καλύτερη” στο Α ή το Β.



Η Nintendo έχει κρατήσει σταθερές τεχνικές βάσεις από την εποχή του GameCube μέχρι και σήμερα, μένοντας σε αρχιτεκτονική PowerPC/POWER της IBM ως προς τη CPU και προχωρώντας σε μικρές ή μεγάλες βελτιώσεις στα σημεία. Έτσι κατάφερε να φτάσει στο σήμερα και σε μηχανήματα με συγκριτικά λιλιπούτεια κατανάλωση σε ρεύμα. Στα ζόρια, Xbox One και PS4 καταναλώνουν εκατοντάδες Watt, ενώ το Wii U δεν φτάνει ούτε τα 40W. Μπορούμε να πούμε χίλια πράγματα αλλά οι επιδόσεις του Wii U σε αυτά τα επίπεδα κατανάλωσης δεν ήρθαν ποτέ από Xbox 360 και PS3. Βέβαια το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται συνήθως ο gamer είναι ο λογαριασμός του ρεύματος, το φαινόμενο του θερμοκηπίου και γενικότερα το περιβάλλον, οπότε δεν είναι παράξενο που δεν τον απασχολούν τέτοιου είδους τακτικές. Τεχνικά πάντως δεν μπορούμε παρά να σεβαστούμε τις επιλογές της εταιρείας ως προς αυτή τη λογική στο hardware design. Δεν κάνει για όλους και για όλα, έχει όμως λογική. Με το Wii U να βρίσκεται, εμπορικά, στην περίεργη αυτή θέση, βλέποντας τις πωλήσεις του GameCube ως κάτι, ακόμη, μαγικό και ονειρικό, η Nintendo θα είναι η πρώτη εταιρεία που θα αλλάξει “γενιά”, αναγκασμένη να προσαρμοστεί κάπως στην πραγματικότητα που συχνά αντιλαμβάνεται με διαφορά φάσης. Και κατά πάσα πιθανότητα, το μέλλον της Nintendo βρίσκεται μακριά από την αρχιτεκτονική POWER. Όχι λόγω άποψης αλλά λόγω ρεαλισμού.

Τι σημαίνει η προσκόλληση σε POWER;
Δεν είμαστε εδώ για να αξιολογήσουμε τις διαθέσιμες αρχιτεκτονικές. Εξάλλου η τεχνική υπεροχή δεν είναι ποτέ εισιτήριο για την απόλυτη επικράτηση στην αγορά. Η πραγματικότητα πάντως είναι ότι η ίδια η IBM δεν δείχνει τόσο ζεστή όσο παλιά για την αγορά των CPU, την ώρα που η Intel μένει, αυτονόητα πιστή στη λύση x86, η AMD αποφασίζει να το παίξει δίπορτο με προτάσεις σε x86 και ARM, και την ARM να δίνει άδειες και σχέδια, ακόμη και περιθώρια για κάθε είδους τροποποίησης σε οποιονδήποτε με γνώση, υποδομή και όρεξη.


Κανείς δεν ασχολείται με POWER CPUs σε PC, Mac, Linux PC και κονσόλες. Το Wii U είναι μοναδική περίπτωση, ενώ μόλις μια γενιά πίσω όλες οι κονσόλες είχαν επιλέξει την IBM και την τεχνολογία της. Αυτό σημαίνει πως η μεταφορά από PC/Xbox One/PS4 σε Wii U είναι πιο μυστήρια υπόθεση από ποτέ, ακριβώς επειδή το Wii U θέλει ειδική μεταχείριση ασχέτως ισχύος, μεταχείριση που δεν πρόκειται να έχει όσο βρίσκεται στην τρίτη θέση (ή τέταρτη μετρώντας και τους υπολογιστές με οποιοδήποτε από τα τρία επικρατέστερα λειτουργικά συστήματα). Οι engineers είναι πλέον εστιασμένοι σε x86 και όσο περισσότερο εξειδικεύονται, τόσο πιο απίθανο είναι να ξεβολευτούν για να κάνουν πραγματικά καλή μεταφορά. Και αν θέλετε να δείτε τι πάει να πει κακή μεταφορά, δεν έχετε παρά να δείτε τι minimum specs έχει το The Witcher σε PC και τι σε OS X, περίπτωση στην οποία το port χαρακτηρίζεται, κατ’ ευφημισμόν, λιγόψυχο. Και σκεφτείτε ότι PC και Mac χρησιμοποιούν πλέον την ίδια τεχνική βάση.

Ταυτόχρονα, όσοι δεν είναι εξειδικευμένοι σε x86, ή όσοι πρέπει να επιλέξουν μια αρχιτεκτονική ακόμη για να μοιράσουν την προσοχή τους, τότε η αρχιτεκτονική ARM είναι η αυτονόητη επιλογή. Τη βρίσκουμε σε micro consoles, Chromebooks και, με ελάχιστες εξαιρέσεις, οτιδήποτε τρέχει Windows Phone (ή Windows 10 Mobile σε λίγο καιρό), Android και iOS.

Δεδομένου ότι οι καλοί και εξειδικευμένοι μηχανικοί δεν φτάνουν για όλους, δεν υπάρχει πλέον περίσσιος χώρος για εξωτικά πειράματα σε τόσο βασικό επίπεδο. Και, ας μη γελιόμαστε, ο μόνος τρόπος να αποκτήσει η Nintendo μόνιμη πρόσβαση σε “μάγους” των CPUs και GPUs είναι να αγοράσει εταιρείες που δεν σηκώνει η τσέπη της. Ούτε της Sony. Στην περίπτωση της Microsoft λείπει περισσότερο η όρεξη παρά η γεμάτη τσέπη. Με αυτά ως δεδομένα η Nintendo πρέπει να κάνει, αναγκαστικά πλέον, κατά τη γνώμη μας τουλάχιστον, μια αναγκαστική επιλογή μεταξύ x86 και ARM.

Nx86: Κι εγώ τι κερδίζω;
Έστω ότι η Nintendo κάνει την κίνηση προς x86, τι είναι αυτό που αλλάζει, τι είναι αυτό που κερδίζει/εξασφαλίζει; Για αρχή το προφανές: οι μεταφορές από κάθε άλλο σύστημα θα είναι αυτόματα απλούστερη υπόθεση. Φυσικά και η εμπορική πορεία θα εξακολουθεί να παίζει το ρόλο της, αμφιβάλλουμε όμως για το αν θα χρειάζεται πλέον τελείως άλλος developer για να αναλάβει κάποιο αμφιβόλου ποιότητας port. Ακόμη και αν πρέπει να γίνουν εκπτώσεις σε διάφορα εφέ, το NX θα είναι για τους developers ένα ακόμη επίπεδο ρυθμίσεων για το PC. Η στροφή αυτή είναι μάλλον η πιο απλή για όλους, αφού, μονομιάς, καθιστά τόσα στάδια παραγωγής έτοιμα για το επόμενο βήμα της Nintendo.

Εκτός αν τα περί Fusion, δηλαδή περί οικιακής κονσόλας μέρος της οποία είναι μια αποσπώμενη, προφανώς, φορητή κονσόλα που ίσως πάρει τελικά τη θέση του Nintendo 3DS. Αφήνοντας στην άκρη τις θεωρίες για το αν κάτι τέτοιο είναι ή όχι στα χαρτιά, θα μείνουμε στο τι μπορεί να σημαίνει η επιλογή για αλλαγή προς x86 σε μια τέτοια ιδέα. Η Intel, πόσο μάλλον η AMD, δεν είναι τα πρώτα ονόματα σε tablets και smartphones. Η Intel προσπαθεί ακόμη να κερδίσει κάποιο μερίδιο αγοράς με ολοένα και πιο ικανούς επεξεργαστές Atom, το όνομα των οποίων έχει στιγματιστεί από την εποχή των τραγελαφικών netbooks που υποτίθεται ότι αποτελούσαν το μέλλον του προσιτού computing. Η AMD θα προσεγγίσει αυτήν την αγορά με επεξεργαστές ARM, άρα δεν πρόκειται καν να προσπαθήσει με τον τρόπο της Intel.

Επιπλέον όσοι γνωρίζουν από ανάπτυξη σε φορητές συσκευές θα χρειαστεί να προσαρμόσουν τα εργαλεία τους σε x86, να κάνουν επιπλέον κόπο αν ένας τίτλος πρέπει να εμφανιστεί στο νέο φορητό της Nintendo αλλά και σε smartphones. Οι εξοικειωμένοι σε PC και κονσόλες απλά θα προσαρμόσουν τις προσδοκίες τους. Μπορεί το σύστημα να έχει ένα σετ πυρήνων με το Turbo Boost ή κάτι παρόμοιο ενεργό όταν όλα είναι στην πρίζα, ανενεργό όταν μένει η μπαταρία. Διαφορετικά φορητό και κονσόλα μπορούν να έχουν άλλα chips. Δεν ξέρουμε πόσο καλό θα είναι αυτό για το κόστος τους όμως.
Επ’ ώμου, ARM!
Κάπως αντίθετα είναι τα πράγματα σε επεξεργαστές ARM, αφού βρίσκονται παντού πλην των υπολογιστών και των απανταχού κονσολών. PS Vita, Nintendo 3DS, smartphones και tablets δεν κάνουν τίποτα άλλο σχεδόν από το να τιμούν την αρχιτεκτονική που κάποτε γεννήθηκε για χάρη του Apple Newton, αγοράστηκε από την Intel, πωλήθηκε και τελικά κυνηγά την τελευταία σε κατηγορία με την οποία δεν φανταζόταν ποτέ ότι θα χρειαστεί να την απασχολήσει τόσο σύντομα. Η επιλογή του δρόμου που ακούει στο όνομα ARM σημαίνει πως πολύ εύκολα όσοι ασχολούνται με mobile platforms μπορούν να κάνουν άλμα στην επόμενη μικρή και μεγάλη οθόνη της Nintendo. Τέτοιοι developers μπορεί να μην είναι ο καημός του μέσου console gamer, αλλά θα ανοίξουν το δρόμο προς κάποιου είδους “αποκλειστικότητες”, θα βοηθήσουν το ύφος της διαφορετικότητας που θέλει να συντηρεί η ιαπωνική εταιρεία και θα κάνουν την ανάπτυξης λογής-λογής τίτλων απλούστερη και, πάνω από όλα, πιο πιθανή.

ΟΙ μεταφορές από PC/Xbox One/PS4 δεν θα είναι απλή υπόθεση και θα πρέπει πρώτα να κερδηθεί σεβαστό μερίδιο αγοράς για να δούμε ξανά Call Of Duty σε σύστημα Nintendo. Όμως με ARM διευκολύνεται το σενάριο περί Fusion. Η αποσπώμενη φορητή κονσόλα μπορεί κάλλιστα να έχει την ίδια δομή, αλλά όχι ίδια ισχύ με την κύρια κονσόλα. Αν μάλιστα καταλήξουμε σε επεξεργαστή ARM με διάταξη big.LITTLE (δηλαδή με 4 πυρήνες χαμηλής ισχύος και κατανάλωσης και άλλους τέσσερις με τις αντίθετες αρετές), το hardware μπορεί να είναι ένα και να αλλάζει η συμπεριφορά του ανάλογα με το αν τρέφεται από μπαταρία ή παροχή ρεύματος.

Με αυτόν τον τρόπο, εφόσον το επιτρέπει το εκάστοτε interface, ο ίδιος τίτλος θα μπορεί να τρέχει και στα δύο πρόσωπα του συστήματος, έστω σε διαφορετική ανάλυση και άλλη ποιότητα απεικόνισης. Ακόμη και αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, ο developer που θα εξοικειωθεί με το ένα “σύστημα” θα είναι έτοιμος να περάσει και στο άλλο. Πολλές φορές αρκεί να καρφωθεί η ιδέα στο μυαλό και τα υπόλοιπα παίρνουν το δρόμο τους.

Τείνουμε να γείρουμε προς αυτό το σενάριο πάντως. Οι φήμες περί Android (που διαψεύσθηκαν και ελπίζουμε και από τη μεριά μας να μην ισχύουν - δεν είναι αυτό το πρόβλημα της Nintendo έτσι κι αλλιώς) αλλά και η νέα ενασχόληση της εταιρείας με mobile games, δείχνουν προς ARM. Όχι τίποτα άλλο αλλά, με ARM σε όλες τις συσκευές που απασχολούν την εταιρεία, θα είναι πιο εύκολο και για την ίδια να εστιάζει στις ιδέες της, όχι στον πονοκέφαλο του porting και στην εκμάθηση ξένων “γλωσσών”.

Τι; Δεν χάνουμε τίποτα;
Καλά όλα αυτά αλλά η αλλαγή αρχιτεκτονικής δεν είναι αστεία υπόθεση για κανέναν. Και, όπως έχει δείξει το παρελθόν, σημαίνει ότι αποχαιρετούμε το backwards compatibility. Μια τέτοια εξέλιξη δημιουργεί πολύ συγκεκριμένους πονοκεφάλους. Μέσω Virtual Console ή χωρίς, η Nintendo μπορούσε πάντα να πει ότι προσφέρει κάποιου είδους συμβατότητα με παλαιότερα games, τουλάχιστον αρκετά συχνά στην εποχή των οπτικών αποθηκευτικών μέσων, πολύ πιο συχνά στις φορητές της κονσόλες. Η εταιρεία έχει δείξει πως είναι έτοιμη να αναλάβει τη δύσκολη δουλειά του πιστού emulation. Απόδειξη οι τόσοι και τόσοι τίτλοι NES, SNES, Game Boy, Game Boy Advance κ.λπ. στο Virtual Console των Wii U, Nintendo 3DS, Wii. Και μπορεί να ξανακάνει τον κόπο. Μόνο που νέος κόπος σημαίνει νέες χρεώσεις και πολύ φοβόμαστε ότι η αγορά ενός παλαιού τίτλου στο Wii U δεν πρόκειται να συνεπάγεται τη φορητότητά του στο Nintendo NX. Φυσικά θα μπορούσε η Nintendo να κάνει ακόμη πιο μικρό το κύκλωμα του Wii U και να το χωρέσει στη νέα της κονσόλα, a la πρώτες παρτίδες PS3 60GB. Η ιστορία δείχνει βέβαια ότι, λόγω κόστους και συνολικού ενδιαφέροντος (ή αδιαφορίας) από την πλευρά των παικτών, λίγο δικαιολογείται το όποιο επιπλέον κόστος φέρνει μια τέτοια κίνηση στην κατασκευή του συστήματος.

Η στροφή στην τεχνική βάση δημιουργεί, φυσικά, και νέο πονοκέφαλο προσαρμογής για την ίδια την Nintendo. Η εταιρεία έχει συνηθίσει σε κάποια συγκεκριμένα πράγματα εδώ και μια δεκαετία, και τα “χούγια” λένε ότι δεν “βγαίνουν” πριν την ψυχή αλλά και να βγαίνουν, χρειάζεται χρόνος. Ή καλά, μα πάρα πολύ καλά εργαλεία για development, τα οποία φυσικά ωφελούν όχι μόνο την Nintendo αλλά και οποιονδήποτε άλλον ενδιαφερθεί για τα μηχανήματά της. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η ενοποίηση των τμημάτων hardware και software, που προηγουμένως έσπαγαν στα δύο για κανονική και φορητή κονσόλα, θα κάνει χώρο για την ανάπτυξη των σωστών εργαλείων για να γίνει η ζωή όλων πιο εύκολη.

Άρα; Τι θα γίνει;


Προφανώς και δεν ξέρουμε αλλά μας αρέσει να θεωρητικολογούμε. Όπως και να έχει η Nintendo, όχι μόνο λόγω της φύσης της, δεν μπορεί να μείνει στάσιμη σε τεχνικό επίπεδο. Σίγουρα βρίσκεται (αν και μάλλον έχει κάνει ήδη την επιλογή της) σε πολύ ενδιαφέρον σταυροδρόμι, ύστερα από μια περίοδο κατά την οποία φρόντισε μόνη της να στριμωχτεί σε μια γωνιά που, τελικά, δεν την ευνόησε και τόσο. Όταν κάποιος είναι στριμωγμένος λένε πως είναι πιο επικίνδυνος από ποτέ. Εμείς, όπως κι εσείς, θέλουμε να δούμε σε τι οδηγεί όλη αυτή η πίεση που νιώθει η Nintendo.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
24 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Nintendo Switch
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.com/switch FOLLOWERS 25 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
*
Loading...